Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Så tackar vi Herr Meta för dagens jinx! :-)

Jag varnade för försvarsspelet i din dagbok för typ två veckor sen. Det såg inte bra ut då men såhär uruselt trodde jag nog inte det skulle kunna bli. Vem FAN kunde ana för en månad sen att de Gea redan skulle vara vår frälsare????????

haha

edit: Det är ju inte ens orättvist såhär långt. GOGO sista 10 nu

Citerar mig själv från facebook: fadkjfahdRUIAOER%83904r5aqfjkl aeklfn adf9da9+r543lk4j3ifadf90fkadöl

Med reservation för att det kanske inte är exakt citerat :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol fotboll....

Meta skaru inte få upp träningen nu lor? Behöver någon incitament/motivations deal.

Vägde in på 94 i morse, 85-88 vore fin nivå stabilisera sig på innan man ska bli stor och stark

Deffat totalt 10 kilo sen högstanoteringen och nu har jag kört lår+vader och bröst+triceps på två dagar, samt ätit tonfisk med ris tills jag fick klökningar igår. Så nja, finns inte direkt några deals jag kan tänka mig just nu :mrgreen:

"Bli stor tung kriminell biff" är ett alldeles för vagt mål att sätta och dessutom är jag ljusår ifrån ändå..."Liten svag mesig räka" är närmre sanningen :cry::oops:

Länk till kommentar

Samma här, köpte viaplay för en månad, funkar relativt bra tycker jag.

Funkar gör det absolut men jag tycker bildkvaliteten är diskuterbar när dem ändå tar 200 spänn i månaden. Det är ändå värt det IMO mtp att man slipper bindningstid men jag kopplade in datorn till TVn förra Unitedmatchen och det blev ganska dålig bild.

Länk till kommentar

Funkar gör det absolut men jag tycker bildkvaliteten är diskuterbar när dem ändå tar 200 spänn i månaden. Det är ändå värt det IMO mtp att man slipper bindningstid men jag kopplade in datorn till TVn förra Unitedmatchen och det blev ganska dålig bild.

http://www.liveonlinefooty.com/

Ingen BosseP, ingen inkvoterad idiotbrud. Engelska kommentatorer, helt ok kvalitet. Man tackar!

Länk till kommentar

Jag håller med, när det är närbild på spelarna så känns det helt okej, men avståndskameran så blir bilden lite suddig, det duger dock tycker jag. Hyfsat överpris om man betalar per match dock.

Länk till kommentar