boman Postad 27 September , 2011 Rapport Share Postad 27 September , 2011 helsingborg.... så sjukt tråkigt och töntigt lag. +1 blir bara jobbigare när ngn knuten till ledningen säger "det här hade inte ens Real Madrid eller Barcelona klarat av" hate Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2011 helsingborg.... så sjukt tråkigt och töntigt lag. Och så kallar folk mig bitter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 27 September , 2011 Rapport Share Postad 27 September , 2011 helsingborg.... så sjukt tråkigt och töntigt lag. Jo, riktigt lökiga faktiskt! http://svt.se/2.21830/1.2234019/soderstadion_varre_an_sarajevo&from=rss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2011 Jo, riktigt lökiga faktiskt! http://svt.se/2.21830/1.2234019/soderstadion_varre_an_sarajevo&from=rss Ännu en avundsjuk bitterfitta Du mår snart bättre när United krossat Basel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 27 September , 2011 Rapport Share Postad 27 September , 2011 Så tackar vi Herr Meta för dagens jinx! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 27 September , 2011 Rapport Share Postad 27 September , 2011 haha edit: Det är ju inte ens orättvist såhär långt. GOGO sista 10 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 lol fotboll.... Meta skaru inte få upp träningen nu lor? Behöver någon incitament/motivations deal. Vägde in på 94 i morse, 85-88 vore fin nivå stabilisera sig på innan man ska bli stor och stark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 lol fotboll.... Meta skaru inte få upp träningen nu lor? Behöver någon incitament/motivations deal. Vägde in på 94 i morse, 85-88 vore fin nivå stabilisera sig på innan man ska bli stor och stark Ditt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2011 Så tackar vi Herr Meta för dagens jinx! Jag varnade för försvarsspelet i din dagbok för typ två veckor sen. Det såg inte bra ut då men såhär uruselt trodde jag nog inte det skulle kunna bli. Vem FAN kunde ana för en månad sen att de Gea redan skulle vara vår frälsare???????? haha edit: Det är ju inte ens orättvist såhär långt. GOGO sista 10 nu Citerar mig själv från facebook: fadkjfahdRUIAOER%83904r5aqfjkl aeklfn adf9da9+r543lk4j3ifadf90fkadöl Med reservation för att det kanske inte är exakt citerat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2011 lol fotboll.... Meta skaru inte få upp träningen nu lor? Behöver någon incitament/motivations deal. Vägde in på 94 i morse, 85-88 vore fin nivå stabilisera sig på innan man ska bli stor och stark Deffat totalt 10 kilo sen högstanoteringen och nu har jag kört lår+vader och bröst+triceps på två dagar, samt ätit tonfisk med ris tills jag fick klökningar igår. Så nja, finns inte direkt några deals jag kan tänka mig just nu "Bli stor tung kriminell biff" är ett alldeles för vagt mål att sätta och dessutom är jag ljusår ifrån ändå..."Liten svag mesig räka" är närmre sanningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 kan tänka mig råna en bank om du nu vill bli kriminell, alt sälja droger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2011 kan tänka mig råna en bank om du nu vill bli kriminell, alt sälja droger Det är ju den lätta delen, värre med att bli tung biff. Kommer ju aldrig gå Isf eventuellt bara tung utan att vara biff... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2011 Och där spöade vi Elfsborg i cupen också...inte ens svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2011 Gjorde något sjukt nyss. BETALADE för att streama fotboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2011 abooooow Edit: 5-0 idag då- Tippade 25kr på 9-1 till united till 633 gånger pengarna. Hämtgurka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Gjorde något sjukt nyss. BETALADE för att streama fotboll... Samma här, köpte viaplay för en månad, funkar relativt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 rika djävlar Ikv ska jag göra en tramadolfest. Mvh MDMAmore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Samma här, köpte viaplay för en månad, funkar relativt bra tycker jag. Funkar gör det absolut men jag tycker bildkvaliteten är diskuterbar när dem ändå tar 200 spänn i månaden. Det är ändå värt det IMO mtp att man slipper bindningstid men jag kopplade in datorn till TVn förra Unitedmatchen och det blev ganska dålig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Funkar gör det absolut men jag tycker bildkvaliteten är diskuterbar när dem ändå tar 200 spänn i månaden. Det är ändå värt det IMO mtp att man slipper bindningstid men jag kopplade in datorn till TVn förra Unitedmatchen och det blev ganska dålig bild. http://www.liveonlinefooty.com/ Ingen BosseP, ingen inkvoterad idiotbrud. Engelska kommentatorer, helt ok kvalitet. Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Funkar gör det absolut men jag tycker bildkvaliteten är diskuterbar när dem ändå tar 200 spänn i månaden. Det är ändå värt det IMO mtp att man slipper bindningstid men jag kopplade in datorn till TVn förra Unitedmatchen och det blev ganska dålig bild. Jag håller med, när det är närbild på spelarna så känns det helt okej, men avståndskameran så blir bilden lite suddig, det duger dock tycker jag. Hyfsat överpris om man betalar per match dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 http://www.liveonlinefooty.com/ Ingen BosseP, ingen inkvoterad idiotbrud. Engelska kommentatorer, helt ok kvalitet. Man tackar! Vad har dem för rättigheter och vad kostar det? Luddig hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Vad har dem för rättigheter och vad kostar det? Luddig hemsida. Fick tag i konto förra veckan så inte testat så mycket. Men enligt andra så kan man iaf se all PL och CL. £3/månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Fick tag i konto förra veckan så inte testat så mycket. Men enligt andra så kan man iaf se all PL och CL. £3/månad Då blev jag väl rätt ägd av viaplay Dock ingår ju porr på viaplay så det jämnar kanske ut sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts