exxent Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Vet inte vilken DB som är den rätta men testar, många sköna forumiter i denna video? Citera
okocha Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Vet inte vilken DB som är den rätta men testar, många sköna forumiter i denna video? mest osköna forumiter som sjunger om stackars ödmjuka leo Citera
SouthEast Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Tips på bra rysare i stil med The Shining och Exorcisten? Har inga nyare referenser än så för alla nutida varianter brukar suga pung. Såg Drag Me To Hell för några dagar sen, den sög så mycket hestpung att man knappt trodde det var sant...även sett Håfströms senaste, The Rite, och den gick iaf att se även om den inte direkt var någon höjdare. Ringu (japanskt original) = The Ring Citera
Metaddict Postad 14 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2011 Ringu (japanskt original) = The Ring Helt ok ja men sett den. Ty annars. Citera
Starfitter Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 mest osköna forumiter som sjunger om stackars ödmjuka leo krapparna i videon reppade i lund, tror jag och PE sprang bäst och vann Citera
Metaddict Postad 14 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2011 Usch såg nyss Tha Carter Documentary Vilken patetisk liten äcklig fjant. Citera
Luap Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Vet inte vilken DB som är den rätta men testar, många sköna forumiter i denna video? Team3000 ffs lol! Citera
emilio_15 Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 krapparna i videon reppade i lund, tror jag och PE sprang bäst och vann vann i att göra dåligt intryck? Citera
SouthEast Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Helt ok ja men sett den. Ty annars. Rosemary´s Baby.... Citera
Staash Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Vet inte vilken DB som är den rätta men testar, många sköna forumiter i denna video? haha! bara jag som tycker hela gänget verkar sjukt obekväma? den enda som ser någorlunda bekväm ut är PK - utgår ifrån att det beror på att han är den med mest alkohol innanför västen. resten ser som sagt sjukt svenskt obekväma ut! förutom kroon med guran också då, såklart. kunglig på alla sätt o vis! Citera
Starfitter Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 man kan tycka att den där GG packar en del innanför västen och mår också Citera
Sladdafan Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 Meta! Kolla Orphan http://www.imdb.com/title/tt1148204/ Citera
Metaddict Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 Meta! Kolla Orphan http://www.imdb.com/title/tt1148204/ Öh detta var bara för sjukt!! Jag såg den inatt Helt ok var den. Framförallt tyckte jag huvudrollen var sjukt bra spelad. Även den yngsta dottern var löjligt bra IMO. Citera
Metaddict Postad 15 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2011 So you wanna be a fighter? Citera
KallOödmjukDiva Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Erre legenden Mendieta som ser så lessen ut i videon. Varför är han inte glad? Citera
Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 http://www.imdb.com/title/tt0464141/ Ty, kan jag tänka mig att kolla upp. Citera
Soni Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Ty, kan jag tänka mig att kolla upp. Sen kan jag rekka en annan typ av rysare om du inte redan kollat upp, "The silent house". Den är cool för att hela filmen är tagen i en enda stor scen. Krävs dock att du tittar på den mitt i natten i en mörk lägenhet. Citera
Luap Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Erre legenden Mendieta som ser så lessen ut i videon. Varför är han inte glad? Han sitter i mitt knä. Kan vara vad som helst som känns fel Citera
Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 Utgång eller benpass? Livet ställer en inför många svåra val minsann Citera
MJ Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 Utgång eller benpass? Livet ställer en inför många svåra val minsann halv 2 ska man väl ha bestämt sig om man vill göra det ena eller det andra? Ett lite tidigare benpass och köra utgån efter det nästa gång? Köra omvända brukar vara svårt. Citera
Metaddict Postad 17 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2011 halv 2 ska man väl ha bestämt sig om man vill göra det ena eller det andra? Ett lite tidigare benpass och köra utgån efter det nästa gång? Köra omvända brukar vara svårt. Jag är i USA... Benpass och utgång kombineras verkligen aldrig någonsin på samma dag för övrigt. Lutar dock åt att jag sitter inne och tjurar istället, måste ha fått mensvärk eller nåt Citera
MJ Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Det förklarar saken. Körde aldrig benpassen superseriöst när jag var i gång. Sjukt jobbigt. Citera
Metaddict Postad 18 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2011 Det förklarar saken. Körde aldrig benpassen superseriöst när jag var i gång. Sjukt jobbigt. Haha ja, även om man kör ett benpass lite mesigt och bara tar i för 80% så är det ändå rätt hemskt! Måste tyvärr erkänna att jag har prioriterat bort benpassen sen jag kom till USA Kört dubbel vadträning istället nu när det är shorts-säsong...trött på skammen över patetiska vader. Skippar iaf både benpass och utgång idag. Blir film/serier ensam i sängen och godis i mängder. "Swedish Fish" var såklart ett måste att införskaffa Citera
Recommended Posts