Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Tips på bra rysare i stil med The Shining och Exorcisten? Har inga nyare referenser än så för alla nutida varianter brukar suga pung. Såg Drag Me To Hell för några dagar sen, den sög så mycket hestpung att man knappt trodde det var sant...även sett Håfströms senaste, The Rite, och den gick iaf att se även om den inte direkt var någon höjdare.

 

Ringu (japanskt original) = The Ring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vilken DB som är den rätta men testar, många sköna forumiter i denna video? :-)

 

haha!

 

bara jag som tycker hela gänget verkar sjukt obekväma? den enda som ser någorlunda bekväm ut är PK - utgår ifrån att det beror på att han är den med mest alkohol innanför västen. resten ser som sagt sjukt svenskt obekväma ut!

 

förutom kroon med guran också då, såklart. kunglig på alla sätt o vis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty, kan jag tänka mig att kolla upp.

 

Sen kan jag rekka en annan typ av rysare om du inte redan kollat upp, "The silent house". Den är cool för att hela filmen är tagen i en enda stor scen. Krävs dock att du tittar på den mitt i natten i en mörk lägenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgång eller benpass? Livet ställer en inför många svåra val minsann :(

 

halv 2 ska man väl ha bestämt sig om man vill göra det ena eller det andra? Ett lite tidigare benpass och köra utgån efter det nästa gång? Köra omvända brukar vara svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

halv 2 ska man väl ha bestämt sig om man vill göra det ena eller det andra? Ett lite tidigare benpass och köra utgån efter det nästa gång? Köra omvända brukar vara svårt.

 

Jag är i USA...

 

Benpass och utgång kombineras verkligen aldrig någonsin på samma dag för övrigt.

 

Lutar dock åt att jag sitter inne och tjurar istället, måste ha fått mensvärk eller nåt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det förklarar saken. Körde aldrig benpassen superseriöst när jag var i gång. Sjukt jobbigt.

 

Haha ja, även om man kör ett benpass lite mesigt och bara tar i för 80% så är det ändå rätt hemskt! Måste tyvärr erkänna att jag har prioriterat bort benpassen sen jag kom till USA :oops: Kört dubbel vadträning istället nu när det är shorts-säsong...trött på skammen över patetiska vader.

 

Skippar iaf både benpass och utgång idag. Blir film/serier ensam i sängen och godis i mängder. "Swedish Fish" var såklart ett måste att införskaffa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...