Starfitter Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 19 Mars , 2011 Rapport Share Postad 19 Mars , 2011 jo jag tänkte, vore det inte skitkul att sätta igång en UFC Fantasy League? jag skylle knyllllllaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2011 Försökte spela poker idag igen efter 2 veckors uppehåll sen förra misärhelgen. Tappade den lilla motivation jag hade hittat. Satte mig ner inatt och börjar med att bli treoutad för stack i trebetad pott det första som händer. Räckte för att jag nog i ärlighetens namn skulle tappa lite fokus. Jag var redan trött och sliten efter benpass och inte så bra nattsömn. Känner mig löjligt upgiven. Det går fan bara inte att vinna längre. Tappat räkningen på hur många inköp downswingen är. Det är väl inte riktigt kris än men nu börjar det fan närma sig på riktigt Fet ångest detta. jo jag tänkte, vore det inte skitkul att sätta igång en UFC Fantasy League? jag skylle knyllllllaaaaaa Hehe jag med Precis dragit iväg en massa bets. 3.07 på Crocop mot Brandon Shaub kändes lite lol IMO. 3.53 på Dan Miller mot Marquardt känns lite värt. Tycker Marquardt sett dålig ut på sistone och Miller kanske kan skrälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Mars , 2011 Rapport Share Postad 19 Mars , 2011 gjorde en najvik igår och tappade min telefon, mkt mkt fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 Bara så ingen glömde det: United vs Bolton 1-0, HIF vs Malmö 2-1 Brände av 34 set bröst/biceps/vader på gymet idag. Mycket trevligt! Detta trots brutal träningsvärk i låren efter senaste benpasset med massa knäböj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 min stationära har fuckat ut totalt. Om jag provar reboota fastnar den innan tangentbord osv aktiveras så får slita ut batteriet och "totalreboota" skiten för att få igång den. Men nu så lägger sig massa hemsidor i lägen utan licens så dom ser riktigt konstiga ut, det går inte logga in på msn och skit. Någon som har någon aning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 låter som du surfat för mkt konstig porr:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 låter som du surfat för mkt konstig porr:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 UFC 128 spoiler: Jon "Bones" Jones! Kan någon rå på honom i hela UFC?! Tvivlar på det. Tror han skulle vinna över samtliga LHW och HW fighters. Riktigt imponerande uppvisning mot Shogun. Frågan är hur länge han kommer kunna vara så här pass överlägsen. De enda som skulle kunna ha chans mot honom är imo Andersson Silva och möjligtvis Cain Velasquez. Trots att han är rätt överlägsen nu är det ju bara bra för sporten som helhet i slutändan. Han har satt en ny ribba som de andra kommer tvingas ta sig upp till för att kunna konkurrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 jag äter en morot, skalade den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 förresten säger undersökningen jag gjorde på sjukhuset att jag har 22.3% bodyfat... fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 och najvik är därmed skyldig mig 2 shots Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 UFC 128 spoiler: Jon "Bones" Jones! Kan någon rå på honom i hela UFC?! Tvivlar på det. Tror han skulle vinna över samtliga LHW och HW fighters. Riktigt imponerande uppvisning mot Shogun. Frågan är hur länge han kommer kunna vara så här pass överlägsen. De enda som skulle kunna ha chans mot honom är imo Andersson Silva och möjligtvis Cain Velasquez. Trots att han är rätt överlägsen nu är det ju bara bra för sporten som helhet i slutändan. Han har satt en ny ribba som de andra kommer tvingas ta sig upp till för att kunna konkurrera. Nja, Sonnen visade ju klart och tydligt mot A Silva att det går att ta ner honom och dominera honom på marken. Sonnen har såklart mycket bättre brottningsmeriter än Bones men är samtidigt inte i närheten av hans storlek och styrka. Jag tror faktiskt Silva är större än Shogun och har def bättre räckvidd så han känns mycket farligare iaf. Men Bones är fan i princip redan komplett. Väldigt allround faktiskt. Återstår att se hur han reagerar första gången någon verkligen pressar honom och får in några ordentliga slag. Tror du blivit några procent för upphetsad av Bones prestationer so far, finns helt klart tungviktare som känns som rätt svåra matchups just nu Men i LHW ser det mörkt ut håller jag med om, speciellt mtp Bones enorma räckvidd. Om en riktigt bra striker tar risker och verkligen attackerar och försöker komma in på nära håll för att väga upp för sin sämre räckvidd så kommer Bones bara att ta ner dem. Och hans GnP är kanske redan bäst i världen. Finns väl ingen sedan Tito Ortiz glansdagar som inte behövt passera guard för att verkligen göra skada på marken. Tror Machida har rätt stil för att slå Jones. Problemet är bara att han är alldeles för liten för att jag verkligen skulle tro på honom i en eventuell match framöver. Men Bones (eller om det var hans tränare) har själv sagt att han på sikt inte kommer kunna fortsätta i LHW. Han har ju helt klart en tungviktares ram. Rätt tanig i nuläget. Han har verkligen sjukt långa ben och ARMAR 2-3 års stenhårt arbete på takedown defence för vår Alex Gustafsson så tror jag fan på honom som ett seriöst hot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 och najvik är därmed skyldig mig 2 shots Dålig read, när jag och Najvik snacka om detta i torsdag drog jag till med 20% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 börjar bli tiltad på att ingen har tid åka till värmen på torsdag, hög bf och kmr faila min tenta så måste komma iväg imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 blev en ospec inkl flyg till GC med en IRLare, drar imonkväll. 1300 sek för en vecka lolerz flugströmmers är tydligen på ön samma tid så hamnar vi nära lär de bli en öl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 fastnat för "wazup, wazup, wanna party? wazup?" från take one. Ligger säger de högt för mig själv hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 Tyckte fedor fick iväg sjukt hårt slag från full guard under pridetiden. Tror ni han lägger ner nu efter dubbeltorsken? Shogun såg förjävlig mot bones, såg småfet ut och kanske lite smått otränad, men tror framförallt det flygande i knät i början skadade honom rejält. Såg riktigt långsam och seg ut efter det. Inte direkt första gången någon har en hotstreak och alla tror han är OSTOPPBAR. Någon som kommer ihåg fedor, machida, chuck lidell, matt hughes? And the list goes on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 fastnat för "wazup, wazup, wanna party? wazup?" från take one. Ligger säger de högt för mig själv hela tiden Ahhh..... Säger det X antal ggr per dag. Börjar bli tiltad på mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 Tyckte fedor fick iväg sjukt hårt slag från full guard under pridetiden. Tror ni han lägger ner nu efter dubbeltorsken? Shogun såg förjävlig mot bones, såg småfet ut och kanske lite smått otränad, men tror framförallt det flygande i knät i början skadade honom rejält. Såg riktigt långsam och seg ut efter det. Inte direkt första gången någon har en hotstreak och alla tror han är OSTOPPBAR. Någon som kommer ihåg fedor, machida, chuck lidell, matt hughes? And the list goes on. Jo Fedor var väl rätt köttig med Tror inte han slutar. Snackas om eventuell flytt till LHW för honom. Jag ser det som hans enda chans att hota i toppen numera. Skulle vara en jättelätt bantning iaf, många som slåss i LHW nu är mycket större än honom ändå. Känns inte som det funkar att fightas småfet i MMA 2011. Jones utnyttjar iaf sina armbågar till fullo, jääävla tryck i dem alltså Jag instämmer och tycker nästan Shogun borde skämmas. Även om han varit skadad och borta länge kan man fan sitta på motionscykeln och kämpa och för att se till att åtminstone vara i någorlunda form när man ska försvara ett bälte i den största organisationen i världen. Hehe och nu snackas det ju redan om A Silva mot Jones! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 är varmt här, resan hit blev ganska sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 blev det hotellklonk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 är varmt här, resan hit blev ganska sjuk creds till facebookvideon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 blev det hotellklonk? nja 3stjärnor med ett plurre efter, dock ligger de lite off. Kunde varit mkt mkt värre omss creds till facebookvideon tyvm, var i samma mode på flygplatsen 1h senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 är något speciellt avtiltande med balkonger med havsutsikt i varma länder, mår alltid så förbannat mkt mindre dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts