Namlleh Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 vilken sida är fränast för sportsbetting på låga stakes? alltså utbud av roliga bets samt högst odds.. utgå från att jag bara orkar dega in på en tack Du ska spela hos unibet, tillhöra ett större sammanhang med spelare från hela världen osv. mvh/dan g Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Im4Smoke Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 en snubbe som synade 2k allin på 5/5 med KJoff i onsdags så ja värdet finns där har jag gjort flera miljarder gånger :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 ganska sur på domarna i vm atm, fuckade ju sönder på swe och tyskland-spanien... lite ska man väl få döda iaf mvh Tobias Jernemyr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 har jag gjort flera miljarder gånger :S:S forummytoman? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 Hittade 230 euro på mitt gamla goalwinkonto. Weeeeeee fest osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 jättesur på alla utom källman och larholm... sen hjärtar jag Kim ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 jättesur på alla utom musen och emilio_15... sen hjärtar jag flugan ändå fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 jättesur på alla utom källman och larholm... sen hjärtar jag Kim ändå Detta var ett fiasko i stil med Sverige mot Vitryssland i OS-hockeyn. Skrämmande dålig match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Januari , 2011 Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 och på de så blev en kille knivad i karlskrona i morse.. sicksick world, om jag tror rätt så känner jag inte offret men kände igen på bild. not cool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 idag börjar nya liv1, skola 08.00 hem ta en session med coachen, dra gymmet pounda ryggen sen hem käka, lite grind sen gå milen av och avsluta med glo handboll och mer grind... bettat på swe, kroatien och franskrike ikv, inte pga ev+ odds utan för jag vill... editar in mitt livsschema atm, nu play no play Dag 1 Promenad Bröst/mitt axlar: Rak bänkpress/hantelpress Hantelpress (minsta lutningen) Flies i cable Stående cable Mitt axlar med raka armar (en i taget) Mitt axlar lutande i cable Dag 2 Promenad Mage/biceps: Crunch i cable (sittande på knä) Situps Fällkniven Stående curls med hantlar Sittande bakåtlutade curls med hantlar 21an Bamsecurls i cable Axoncurls i cable Dag 3 Promenad Löpning/förbränning 30 min löpning 1h crosstrainern Dag 4 Promenad Rygg/baksida axlar: Chins Latsdrag Marklyft / frivädningar ibland Hantelrodd Stångrodd/rodd i maskin (brett grepp) Baksida axlar liggande i cable Baksida axlar stående i cable Dag 5 Promenad Mage/triceps; Crunch i cable (sittande på knä) Situps Fällkniven Liggande "skallkross" fast bakom huvudet Stående extentions i cable Omvänd enarmsextention i cable Dag 6 Promenad Ben/axlar: Knäböj Utfall/stepup Benpress Vadpress (STÅENDE!!!!!!!!!) Axelpress med hantlar Mitt axlar stående med raka armar Mitt axlar lutande i cable Baksida axlar liggande i cable Baksida axlar stående i cable Dag 7 Vila och valfri promenad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Fysatan, en liten skopa Berzerk sen känns det som man börjar brinna på 5 minuter Ner och köra rygg på gymet nu weeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 idag börjar nya liv1, skola 08.00 hem ta en session med coachen, dra gymmet pounda ryggen sen hem käka, lite grind sen gå milen av och avsluta med glo handboll och mer grind... bettat på swe, kroatien och franskrike ikv, inte pga ev+ odds utan för jag vill... editar in mitt livsschema atm, nu play no play Dag 1 Promenad Bröst/mitt axlar: Rak bänkpress/hantelpress Hantelpress (minsta lutningen) Flies i cable Stående cable Mitt axlar med raka armar (en i taget) Mitt axlar lutande i cable Dag 2 Promenad Mage/biceps: Crunch i cable (sittande på knä) Situps Fällkniven Stående curls med hantlar Sittande bakåtlutade curls med hantlar 21an Bamsecurls i cable Axoncurls i cable Dag 3 Promenad Löpning/förbränning 30 min löpning 1h crosstrainern Dag 4 Promenad Rygg/baksida axlar: Chins Latsdrag Marklyft / frivädningar ibland Hantelrodd Stångrodd/rodd i maskin (brett grepp) Baksida axlar liggande i cable Baksida axlar stående i cable Dag 5 Promenad Mage/triceps; Crunch i cable (sittande på knä) Situps Fällkniven Liggande "skallkross" fast bakom huvudet Stående extentions i cable Omvänd enarmsextention i cable Dag 6 Promenad Ben/axlar: Knäböj Utfall/stepup Benpress Vadpress (STÅENDE!!!!!!!!!) Axelpress med hantlar Mitt axlar stående med raka armar Mitt axlar lutande i cable Baksida axlar liggande i cable Baksida axlar stående i cable Dag 7 Vila och valfri promenad Alltid grymt när man har fast schema GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 danmark gick emot mina krapparna, kan dock leva med de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 längesen jag såg handboll, men detta var faktiskt rätt bra, sverige blir så mkt bättre i de avgörande lägena när staffan stegfel springer brevid planen istället för på den. Carlen ser yngre och piggare ut nu än förr men jag saknar bengan, vranges och thorsson. Lövgren har fått en soffa, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Satan vilket tufft schema Starboy, är du inte orolig för att du inte ska palla med det? Hur länge planerar du att köra med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Satan vilket tufft schema Starboy, är du inte orolig för att du inte ska palla med det? Hur länge planerar du att köra med det? Mjo det är ganska hårt men har bra träningsvana från handbollen och så tycker jag ju gymmet är ganska roligt. Promenaderna på morgonen eller när man kört hårt gym och käkat sen ska ut inom någon timme igen är de tyngsta imo Kör nog det fram till värmen kommer så ska jag lägga på mer löpning och dra ner till en 3 split Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Ska du gå helt alkoholfri fram tills dess oxå? För det får fan inte plats i ditt schema:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Ska du gå helt alkoholfri fram tills dess oxå? För det får fan inte plats i ditt schema:-) januari ut sen bara om det är något spec roligt. Skippar att festa 2 dagar i veckan ganska långt fram iaf och inte snitta 4ggr månaden så är de framsteg heheh lördagspasset tar jag bort de gånger jag festar, ben och axlar är ändå inget jag behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Brände av 27 strika och kontrollerade set på gymet idag. Lite trist men min uppfuckade rygg gör också lite mindre ont just nu än den brukar efter mitt ryggpass så jag får väl fortsätta såhär. Kör lite högre tempo än jag brukar göra istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 längesen jag såg handboll, men detta var faktiskt rätt bra, sverige blir så mkt bättre i de avgörande lägena när staffan stegfel springer brevid planen istället för på den. Carlen ser yngre och piggare ut nu än förr men jag saknar bengan, vranges och thorsson. Lövgren har fått en soffa, wtf? ja, sverige är bättre nu en på staffans tid det har du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 idag börjar nya liv1, skola 08.00 hem ta en session med coachen, dra gymmet pounda ryggen sen hem käka, lite grind sen gå milen av och avsluta med glo handboll och mer grind... bettat på swe, kroatien och franskrike ikv, inte pga ev+ odds utan för jag vill... editar in mitt livsschema atm, nu play no play Dag 1 Promenad Bröst/mitt axlar: Rak bänkpress/hantelpress Hantelpress (minsta lutningen) Flies i cable Stående cable Mitt axlar med raka armar (en i taget) Mitt axlar lutande i cable Dag 2 Promenad Mage/biceps: Crunch i cable (sittande på knä) Situps Fällkniven Stående curls med hantlar Sittande bakåtlutade curls med hantlar 21an Bamsecurls i cable Axoncurls i cable Dag 3 Promenad Löpning/förbränning 30 min löpning 1h crosstrainern Dag 4 Promenad Rygg/baksida axlar: Chins Latsdrag Marklyft / frivädningar ibland Hantelrodd Stångrodd/rodd i maskin (brett grepp) Baksida axlar liggande i cable Baksida axlar stående i cable Dag 5 Promenad Mage/triceps; Crunch i cable (sittande på knä) Situps Fällkniven Liggande "skallkross" fast bakom huvudet Stående extentions i cable Omvänd enarmsextention i cable Dag 6 Promenad Ben/axlar: Knäböj Utfall/stepup Benpress Vadpress (STÅENDE!!!!!!!!!) Axelpress med hantlar Mitt axlar stående med raka armar Mitt axlar lutande i cable Baksida axlar liggande i cable Baksida axlar stående i cable Dag 7 Vila och valfri promenad Overkill 1: Promenad varje dag. Ok om du menar att gå till affären eller nåt men du kan ju unna dig att skippa den två dagar i veckan iaf. Men det kommer du kanske göra ändå Overkill 2: Triceps dag 5, axelpressar dag 6 och sen massa bröstövningar dag 1? Det blir på tok för mycket för triceps! Även för lite vila för främre axel mellan 6 och 1. Jag kör inte axelpressar själv just nu och inte utsida heller eftersom mina axlar verkar växa av sig själv (och främre axel jobbar redan hårt vid pressar, framförallt lutande) men om jag gjort det hade jag hellre lagt in dem i bröstpasset om du ska köra nuvarande split. Overkill 3: Att lyfta ett enda finger på gymet efter det där benprogrammet. Skippa axlarna där (definitivt absolut måste att ta bort axelpressarna) och lägg in någon isoleringsövning för baksida lår istället. Det blir väldigt mycket träning för framsidorna av låren och gluttarna (gluteus, RÖVVAH) men baksidorna kommer lätt halka efter. Overkill 4: Köra både crunches i cable och vanliga crunches (situps) två gånger i veckan. Kör bara crunches ena passet och i cable andra passet om du vill köra mage två gånger i veckan. Fällkniven vet jag fan inte ens vad det är Känns som "STÅENDE!!!" vadpressar var riktat lite halvt åt mig Fint att mitt tjat har gett effekt iaf. Jag ska försöka köra "Metas Vadpass" som jag förklarade för dig var 4-5 dag iaf. Trött på ångesten över mina vader. Det ser ju fan ännu värre ut nu när mina lår har utvecklats ordentligt. Löjligt ambitiöst livsschema (och träningsschema) överlag. Önskar dig ett stort GL herr Stjärnfitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Overkill 1: Promenad varje dag. Ok om du menar att gå till affären eller nåt men du kan ju unna dig att skippa den två dagar i veckan iaf. Men det kommer du kanske göra ändå Promenaden är 6-10km exluderat dom 4km jag har till gymmet. Dock kmr jag missa någon gång i veckan varje vecka om skola eller något spec dyker upp Overkill 2: Triceps dag 5, axelpressar dag 6 och sen massa bröstövningar dag 1? Det blir på tok för mycket för triceps! Även för lite vila för främre axel mellan 6 och 1. Jag kör inte axelpressar själv just nu och inte utsida heller eftersom mina axlar verkar växa av sig själv (och främre axel jobbar redan hårt vid pressar, framförallt lutande) men om jag gjort det hade jag hellre lagt in dem i bröstpasset om du ska köra nuvarande split. Äh tkr inte axelpressen tar någon triceps alls tbh... sen har jag ju 48h från axlar till bröstpasset, mer än de är ju bara lathet imo kmr dock missa lördagspasset de gånger jag festar på helgen. Overkill 3: Att lyfta ett enda finger på gymet efter det där benprogrammet. Skippa axlarna där (definitivt absolut måste att ta bort axelpressarna) och lägg in någon isoleringsövning för baksida lår istället. Det blir väldigt mycket träning för framsidorna av låren och gluttarna (gluteus, RÖVVAH) men baksidorna kommer lätt halka efter. Alltid bara kört knäböj pyramider förr. Skiter egentligen i benen rent estetiskt, bara skönt köra igenom dom och hålla igång lite om jag skulle börja lira handboll. Ska byta ut benpasset mot löpning inkl intervaller till våren så någon ojämnhet lär jag inte hinna få Overkill 4: Köra både crunches i cable och vanliga crunches (situps) två gånger i veckan. Kör bara crunches ena passet och i cable andra passet om du vill köra mage två gånger i veckan. Fällkniven vet jag fan inte ens vad det är fällkniven är ju king, när du håller någons ben och slår upp med benen och han puttar ner eller varianten man kör själv liggande på en bänk... Känns som "STÅENDE!!!" vadpressar var riktat lite halvt åt mig Fint att mitt tjat har gett effekt iaf. Jag ska försöka köra "Metas Vadpass" som jag förklarade för dig var 4-5 dag iaf. Trött på ångesten över mina vader. Det ser ju fan ännu värre ut nu när mina lår har utvecklats ordentligt. vader är min stora lucka Löjligt ambitiöst livsschema (och träningsschema) överlag. Önskar dig ett stort GL herr Stjärnfitta ty m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Jaha då är jag med, visste inte att den kallades det Bra övning fast jag har gett upp den pga min rygg För övrigt har jag slutat köra mage helt. Aldrig märkt någon skillnad när jag tränat mage ändå. Har alltid haft rutor (även om de börjat bli lite suddiga nu på slutet när jag lagt på rätt många kilon). Vägs upp av att jag har urusla gener för styrka i alla andra muskelgrupper tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Jaha då är jag med, visste inte att den kallades det Bra övning fast jag har gett upp den pga min rygg För övrigt har jag slutat köra mage helt. Aldrig märkt någon skillnad när jag tränat mage ändå. Har alltid haft rutor (även om de börjat bli lite suddiga nu på slutet när jag lagt på rätt många kilon). Vägs upp av att jag har urusla gener för styrka i alla andra muskelgrupper tyvärr This! Tränar ju ändå skiten i allt annat man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts