Starfitter Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 10 bi under ev, nästan gulat kontot och hatar poker så djävligt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 lol nu har jag maxat "your credit/debit card deposit limit" på MB också, hur höjer man den? är lagom seg i skallen atm så lyckas inte hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Alltid lika mysigt att läsa starfitter och ex'et småbråka lite på alla bilder och statusar som läggs upp på facebook, kenny går vinnande ur striden varje gång och har alltid backup from homies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Alltid lika mysigt att läsa starfitter och ex'et småbråka lite på alla bilder och statusar som läggs upp på facebook, kenny går vinnande ur striden varje gång och har alltid backup from homies ska in och rygga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 måste ge emilio_15 lite credd där med, han är alltid där i rustning och svärd på min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Alltid lika mysigt att läsa starfitter och ex'et småbråka lite på alla bilder och statusar som läggs upp på facebook, kenny går vinnande ur striden varje gång och har alltid backup from homies +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Gamla ferrarilaptopen som börjat spöka?! Kändes ju oslagbar med den fräna hästen på skärmens baksida. Haha nä har både ny laptop och stationär sen den gamla goda tiden Farsan tog över Ferrarin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 så här föreställer jag mig hatas beryktade b2b monster bump: Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1120824 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $200.00 UTG: $195.00 MP: $467.47 CO: $205.87 BTN: $563.38 Hero (SB): $386.03 Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with 8 8 1 fold, MP raises to $7, 2 folds, Hero calls $6, BB calls $5 Flop: ($21.00) 3 8 9 (3 players) Hero checks, BB checks, MP bets $15.75, Hero calls $15.75, BB calls $15.75 Turn: ($68.25) K (3 players) Hero checks, BB checks, MP bets $54.00, Hero calls $54, BB folds River: ($176.25) 3 (2 players) Hero checks, MP bets $146.00, Hero raises to $309.28, MP calls $163.28 Final Pot: $794.81 MP shows 9 9 Hero shows 8 8 MP wins $791.81 (Rake: $3.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 lol nu har jag maxat "your credit/debit card deposit limit" på MB också, hur höjer man den? är lagom seg i skallen atm så lyckas inte hitta Maila in till vip@moneybookers.com säg att du vill bli VIP om du inte redan är det. Om du redan är det säg att du vill bli pro-gambler så får du No limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 buggar face för andra också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 "Bjässen Järnemyr och den ännu biffigare Oneta smällde på varandra för fullt. Däremellan stod de två och surrade och dunkade varandra i ryggen som om de var hemma och lirade med Barcelona. Det är så mycket tjafs och gnäll mellan spelarna att man kan ruttna på både ishockey och fotboll. Sånt slipper man i handboll." saaaaaaaaaaaaaaaningen, handboll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 http://www.katslosapoker.se När ska ni pela er dit? svär ni kommer bli beroende Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 http://www.katslosapoker.seNär ska ni pela er dit? svär ni kommer bli beroende Haha där har jag varit en gång, jag som inte ens är bra tyckte de andra var dåliga. Fanns en del rötägg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Haha där har jag varit en gång, jag som inte ens är bra tyckte de andra var dåliga. Fanns en del rötägg också. Finns jättemånga trevliga med .. socialt sett är katlösa ++++++ Varför haru bara varit där en gång? vilken turre lirade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 hört talas om de, våga mig ditt vet jag dock inte om jag gör. Mest för att jag hatar livepoker dock, blir jag sugen drar jag till CC... Känns som man inte direkt behöver bumhunta live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 hört talas om de, våga mig ditt vet jag dock inte om jag gör. Mest för att jag hatar livepoker dock, blir jag sugen drar jag till CC... Känns som man inte direkt behöver bumhunta live Där är soft som helst CC drar man ju obv till för att tjäna cash, vilket inte är grundanledningen till att jag drar till katslösa iaf .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 ser om entourage, för det gör mig väldigt glad sett s1-s4 6 ggr he he Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Där är soft som helst CC drar man ju obv till för att tjäna cash, vilket inte är grundanledningen till att jag drar till katslösa iaf .. lol bättre värde än katslösa går knappt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 lol bättre värde än katslösa går knappt att hitta en snubbe som synade 2k allin på 5/5 med KJoff i onsdags så ja värdet finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Finns jättemånga trevliga med .. socialt sett är katlösa ++++++ Varför haru bara varit där en gång? vilken turre lirade du? Vet inte tror vi var där en onsdag. Vet inte, tilltalade väl inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Mår som A2s atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 vilken sida är fränast för sportsbetting på låga stakes? alltså utbud av roliga bets samt högst odds.. utgå från att jag bara orkar dega in på en tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 vilken sida är fränast för sportsbetting på låga stakes? alltså utbud av roliga bets samt högst odds.. utgå från att jag bara orkar dega in på en tack Betfair Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 HEHE Gl gl gl har ni gått med i homegamet på PS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts