Starfitter Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 backsesh, hormånad även om volymen är dålig. yada yada yada mer tiltad på att jag inte kan busvissla dock, sitter och spottar ner datorn och har gjort i 30 min nu. Blir inte värre av att jag hör morsan från köket försöker lära sig samma, sjukt jävla tiltande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 gick ut och delade ut choklad i brevlådor hos folk jag känner, känns lite bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2010 1-0, två stolpträffar och ett skitmål som FAN inte skulle blivit godkänt i baken i 90de minuter...KUL. Hatar blinda domaridioter som förstör matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 1-0, två stolpträffar och ett skitmål som FAN inte skulle blivit godkänt i baken i 90de minuter...KUL. Hatar blinda domaridioter som förstör matcher. Kul att Manu får smaka på sin egen medicin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2010 Kul att Manu får smaka på sin egen medicin Ja ofta motståndarna brukar ha två stolpträffar mot United... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 Ja ofta motståndarna brukar ha två stolpträffar mot United... Kanske inte, men du kan inte snacka om att göra mål på övertid och att ha marginalerna på sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2010 Kanske inte, men du kan inte snacka om att göra mål på övertid och att ha marginalerna på sin sida. Va? Det är min dagbok, jag kan väl snacka hur jävla mycket jag vill om det. United förtjänade att vinna men fick ett felaktigt mål i baken i 90de minuten och jag får inte gnälla i min egen dagbok utan att du ska in och dryga dig direkt? 4 minuter tog det dig att komma in och håna. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Im4Smoke Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 GL med alla målen Starfitter, bjud ner mig till dig för chris o grind nån helg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2010 GL med alla målen Starfitter, bjud ner mig till dig för chris o grind nån helg.. Haha. Inte smoke o grind samtidigt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 sDehman, keft din jävla fitta. gå å dö eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 sDehman, keft din jävla fitta. gå å dö eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 Inte rest mig ur sängen än.... ska träna handboll ikv, kan bli intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 http://flottansif.blogg.se/ heEHHEHEhEh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2010 http://flottansif.blogg.se/ heEHHEHEhEh Lol han verkar ju kär i dig på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Va? Det är min dagbok, jag kan väl snacka hur jävla mycket jag vill om det. United förtjänade att vinna men fick ett felaktigt mål i baken i 90de minuten och jag får inte gnälla i min egen dagbok utan att du ska in och dryga dig direkt? 4 minuter tog det dig att komma in och håna. Grattis. Haha klart du får böla hur mycket du vill. Tycker bara det är roligt när just United-fans börjar snacka om mål på övertid och ha domaren mot sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2010 Haha klart du får böla hur mycket du vill. Tycker bara det är roligt när just United-fans börjar snacka om mål på övertid och ha domaren mot sig. Mm lika kul som att du orkar bry dig och gnälla över det. Men du håller väl på nåt uselt skitlag själv Förstår att man blir avis och bitter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2010 Lite bitter och arg på Stjärnfittan nu. Dålig stil att sno exakt 100% av tillgänglig dekadens här. Kunde han inte delat med sig liiite lite av den iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 renlevnadsmänniska imo, ska dra bada isvak typ snart. Ska bara försöka få i mig lite alkohol först.. Denna dagen kan sluta riktigt bra om allt går som sig bör, ooooyes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Man ska definitivt hjälpa polaren upp med minsta möjliga marginal, gärna någon extra rep efter också om man vill döda sigsjälv lite extra på just den övningen. Edit; god fortsättning !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Man ska definitivt hjälpa polaren upp med minsta möjliga marginal, gärna någon extra rep efter också om man vill döda sigsjälv lite extra på just den övningen. Hmm vet inte om det blir +1/-1, jag tycker forced reps är extremt overrated och sitter mest och garvar åt dom som håller på och klämmer ut 5 reps tills när polarn står för hälften av lyftet. Det enda vettiga är väl att ha en passare om man tänker köra tills fail i nått set och då undvika skador om man får avbryta mitt i lyftet, typ hantelpress. Går sj sällan till fail, utan ligger nån rep ifrån i de flesta övningar (främst basövningar och ffa marklyft), vissa cablecross avslutningsövningar funkar väl att köra till fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Hmm vet inte om det blir +1/-1, jag tycker forced reps är extremt overrated och sitter mest och garvar åt dom som håller på och klämmer ut 5 reps tills när polarn står för hälften av lyftet. Det enda vettiga är väl att ha en passare om man tänker köra tills fail i nått set och då undvika skador om man får avbryta mitt i lyftet, typ hantelpress. Går sj sällan till fail, utan ligger nån rep ifrån i de flesta övningar (främst basövningar och ffa marklyft), vissa cablecross avslutningsövningar funkar väl att köra till fail. Motivera gärna varför det är extremt overrated med forced reps? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Motivera gärna varför det är extremt overrated med forced reps? Skulle snarare vilja se anledninar till varför man vill göra det. Större påfrestningar på cns och längre återhämtning är väl saker som är bra att undvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Skulle snarare vilja se anledninar till varför man vill göra det. Större påfrestningar på cns och längre återhämtning är väl saker som är bra att undvika. Har inte tränat särskilt mycket, men är inne på din linje. Har även läst något om det på ast-ss.se för länge sedan i samband med något "max-ot" eller liknande att man inte ska hjälpa till då det förstör mer än man tjänar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts