Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Spelar man som en hora 4h in i seshen med 10 bord uppe så går det snabbt.

Så är ner 8 inköps och hatar pokerz lite men bara en dag kvar innan jag lägger bossgrinden på vila. Är back 2 bi sen jag degade in på spelet så ingen katastrof, 12 från atm osv.

upp om 5 timmarz och gymma innan trafiken drar igång sen lockdown till midnatt för att summera och börja ladda inför juridiklockdown!

på träningsfronten så sprang jag på en klasskompis (inte vart i skolan på ett bra tag nu :oops: ) som drog sms efteråt och sa jag såg smal ut. obv i ansiktet iom jag hade vinterjacka på mig. Kikade i spegeln; lite smalare, likblek, påsar under ögonen och illröd i ögonen... som en pundare fast utan ruset liksom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan

http://www.luciapokalen.nu/2010/12/10/jay-cutler-update/#more-2390

Vet att ingen bryr sig men jag mår fan riktigt dåligt. Jag var själv sugen på att åka upp till mässan efter att Cutler blev bokad. Snart kommer ingen som är känd inom något område till Sverige längre.

Eller ja proffscyklister kanske är ok, de dopar sig väl aldrig??? Dem är ju inte biffar!

Samma sak hände väl med Snoop Dogg pga marijuana. Snart kanske artister börjar avboka Sverige med.

Länk till kommentar

Missade Idolfinalen men mycket sjukt att Jay vann :mrgreen: De avsnitt jag sett har han varit bättre än jag trodde. Kommer själv bara ihåg honom som stillastående vid mikrofonen med sin gitarr.

Här är hans band för er som är intresserade. Deras skivbolag är nog hyfsat nöjda just nu :D

http://www.myspace.com/vonbenzo

Länk till kommentar

Sugen på en riktig Barcafylla nu...

kanske inte barcafylla jag har på gång men väl en KB fylla. Har en sjuk ritual när jag för-förfestar i malmö där jag äter frukost, köper godis för 70kr och hämtar ett flak bright från vinden. Sätter mig vid datorn och sitter där och äter och dricker tills jag är riktigt fin innan den vanliga förfesten.. Har även en appletini framför mig just nu, förgyller min vardag på intranätet med alkohol (och PE på msn för den delen). guldguldguldguld, snart vill jag nog resa lite med

Länk till kommentar