Metaddict Postad 8 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2010 Just det, United vann sin grupp i Champions League och har spelat riktigt jävla bra på slutet. STORT grattis till FC Köpenhamn med, riktigt imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 Tycktes om nearea? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 usch vad tråkigt mitt liv är, fan totalt omöjligt komma på något skojfriskt och lästvärt skriva här när man lockdownar såhär 91kg vikt, småpluss och snart tentalockdown. längtar så övermycket till den 16e och tentan är klar för då ska jag har roligt i ca en månad ist för den här misären! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 Kom Igen Nu Starfitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2010 http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.2562995-har-grips-stjarnan-misstankt-for-dopningsbrott Sverige, moralens högborg? Ibland skäms jag innerligt över att vara svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2010 Hahahaha weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee http://arabmuscle.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.2562995-har-grips-stjarnan-misstankt-for-dopningsbrott Sverige, moralens högborg? Ibland skäms jag innerligt över att vara svensk. fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Spelar man som en hora 4h in i seshen med 10 bord uppe så går det snabbt. Så är ner 8 inköps och hatar pokerz lite men bara en dag kvar innan jag lägger bossgrinden på vila. Är back 2 bi sen jag degade in på spelet så ingen katastrof, 12 från atm osv. upp om 5 timmarz och gymma innan trafiken drar igång sen lockdown till midnatt för att summera och börja ladda inför juridiklockdown! på träningsfronten så sprang jag på en klasskompis (inte vart i skolan på ett bra tag nu ) som drog sms efteråt och sa jag såg smal ut. obv i ansiktet iom jag hade vinterjacka på mig. Kikade i spegeln; lite smalare, likblek, påsar under ögonen och illröd i ögonen... som en pundare fast utan ruset liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 glodde bilder på fejjan nu, satan vad jag vill vara sådär full som man bara kan vara på icebarcelona.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 glodde bilder på fejjan nu, satan vad jag vill vara sådär full som man bara kan vara på icebarcelona.. ++++++++++++++++++++ men inte utan kungkroons fristadsjacka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 bara en dag kvar innan jag lägger bossgrinden på vila. Där försvann värdet från nätverket... dags o flytta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Sugen på en riktig Barcafylla nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Där försvann värdet från nätverket... dags o flytta också. att vara upp 138 $ mot ST, dags att dra sig tillbaka och vara nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 att vara ner €1030 mot musen, dags att dra sig tillbaka och vara nöjd FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2010 fyfan http://www.luciapokalen.nu/2010/12/10/jay-cutler-update/#more-2390 Vet att ingen bryr sig men jag mår fan riktigt dåligt. Jag var själv sugen på att åka upp till mässan efter att Cutler blev bokad. Snart kommer ingen som är känd inom något område till Sverige längre. Eller ja proffscyklister kanske är ok, de dopar sig väl aldrig??? Dem är ju inte biffar! Samma sak hände väl med Snoop Dogg pga marijuana. Snart kanske artister börjar avboka Sverige med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2010 Missade Idolfinalen men mycket sjukt att Jay vann De avsnitt jag sett har han varit bättre än jag trodde. Kommer själv bara ihåg honom som stillastående vid mikrofonen med sin gitarr. Här är hans band för er som är intresserade. Deras skivbolag är nog hyfsat nöjda just nu http://www.myspace.com/vonbenzo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 Sugen på en riktig Barcafylla nu... kanske inte barcafylla jag har på gång men väl en KB fylla. Har en sjuk ritual när jag för-förfestar i malmö där jag äter frukost, köper godis för 70kr och hämtar ett flak bright från vinden. Sätter mig vid datorn och sitter där och äter och dricker tills jag är riktigt fin innan den vanliga förfesten.. Har även en appletini framför mig just nu, förgyller min vardag på intranätet med alkohol (och PE på msn för den delen). guldguldguldguld, snart vill jag nog resa lite med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 ahhahah fyfan Von Benzo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 snart klarat för-förfeststapeln från björnkvällen på KB, hoppas det slutar lika fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 ahhahah fyfan Von Benso Alltid tyckt att Jay ser lite seg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 nu är jag sådär onödigt full, 200 kr på max och inte ens nära varken utgång eller att få ligga... min jersy åkte på och ska avnjuta min DELUXE shake sen sova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 nu är jag sådär onödigt full, 200 kr på max och inte ens nära varken utgång eller att få ligga... min jersy åkte på och ska avnjuta min DELUXE shake sen sova amatör! Ska dra med lyder från etage nu. Hestafest osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 amatör! Ska dra med lyder från etage nu. Hestafest osv klonkru så bjud obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 hej starfitter! jag sitter på homegrown fantasy nu. tar en kopp kaffé och läser en deckare. fattar inte riktigt vad som pågår vid bordet brevid men de pratar om jedi mind tricks och ser jättekonstiga ut. åt kobeburgare igår! ha det bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 hej starfitter! jag sitter på homegrown fantasy nu. tar en kopp kaffé och läser en deckare. fattar inte riktigt vad som pågår vid bordet brevid men de pratar om jedi mind tricks och ser jättekonstiga ut. åt kobeburgare igår! ha det bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts