Ronken1491911767 Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 ja det här med att sova går inte så bra för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 ja det här med att sova går inte så bra för tillfället ska promenera ner till gymmet snart, de öppnar ju om 30 min.. känns hardcore och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 ska promenera ner till gymmet snart, de öppnar ju om 30 min.. känns hardcore och bra Mitt gym kör tyvärr på bemanning, så det får bli i eftermiddag , annars hade jag nog kört stenhårt. all denna snö gör en dock väldigt avtänd på att lämna huset överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Mitt gym kör tyvärr på bemanning, så det får bli i eftermiddag , annars hade jag nog kört stenhårt. all denna snö gör en dock väldigt avtänd på att lämna huset överhuvudtaget sats öppnar 06.30 myyyyys, golvvärme och bastu innan skolan med så man blir en killer till föreläsningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 sats öppnar 06.30 myyyyys, golvvärme och bastu innan skolan med så man blir en killer till föreläsningen Hehe, låter som en väldigt bra start på dagen! Själv blir det att köra på en "killer" frukost, att steka lite ägg och göra en stark espresso. Hoppas starkt på att det kan göra min dag lite lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Hehe, låter som en väldigt bra start på dagen! Själv blir det att köra på en "killer" frukost, att steka lite ägg och göra en stark espresso. Hoppas starkt på att det kan göra min dag lite lättare Gå 4km i snöyran, in gå 6km på rullbandet, lira cardio om jag pallar, dusch,bastu, frulle på kvargmusli, knäckebröd med keso och kalkonbröst på. sen en effe så är skolan eez! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronken1491911767 Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Gå 4km i snöyran, in gå 6km på rullbandet, lira cardio om jag pallar, dusch,bastu, frulle på kvargmusli, knäckebröd med keso och kalkonbröst på. sen en effe så är skolan eez! Usch, kondition/förbränning tycker jag verkar tråkigt som satan. Slipper köra det, är genetiskt väldigt tanig. På gott och ont, eftersom det är svårt och lägga på sig vikt också. Keso tonfiskröra brukar jag köra i tunnbröd, smakar toppen + en hel del protein. Aja nu bär det av i snöyran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 föreläsningen e djävligt tung utan sömn =( blev 4km till gymmet i morse sen 6km gång på bandet så milen klar, skola till 4 sen cardiopass. Hoppas jag pallar vara vaken till 8-9 iaf så dygnet ordnar sig sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Mitt immunförsvar hade kollapsat för länge sen om jag körde dina sömnvanor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Mitt immunförsvar hade kollapsat för länge sen om jag körde dina sömnvanor... härstammar du inte från vikingar pojk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Amsterdam fre-tis, på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Amsterdam fre-tis, på? utan att ljuga så har jag totalgulat alla pengar som är olåsta förutom 2k som ska räcka resten av månaden. toppenstraff för att jag tappade månadsplusset, hf iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 utan att ljuga så har jag totalgulat alla pengar som är olåsta förutom 2k som ska räcka resten av månaden. toppenstraff för att jag tappade månadsplusset, hf iaf Det suger. 2k, räcker inte ens till mat i två veckor. Hittar ingen respartner och inte jättepepp på att dra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Det suger. 2k, räcker inte ens till mat i två veckor. Hittar ingen respartner och inte jättepepp på att dra själv orre känns safe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 orre känns safe Han kunde inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 jag har lagt det där livet bakom mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 jag har lagt det där livet bakom mig svara irc, viktigt. gäller hestarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 tiltade på telenor som inte skickat min microsim till itelefon4an så jag försökte göra ett eget efter internetanvisningar med en köttkniv, inte sovit på länge nu. kan mao inte använda någon av mina telefoner (saknar även hemtele ofc) innan mitt nya sim kmr funlife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 det ballar ur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Mvh Foreskin? I get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 gick förbi såna äkliga försäljare idag på väg hem från gymmet. -Tjena, en snabb fråga (ser min jacka med telenoremblem på) aha du jobbar på telenor, du förresten.... linecheck please? oavsätt linje fick jag tillslut redo på att hororna inte ens skickat mitt simkort som jag på någon konstigt sätt inte fick från början. Så nu är jag utan telefon några dagar pokermässigt så slutade skitmånaden på minpluss över 30k händer Tänkte börja december med att krossa ett race på boss som verkar vara värdish. Vinner jag så ska jag köpa mig något fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Mitt immunförsvar hade kollapsat för länge sen om jag körde dina sömnvanor... +1!!! Om jag så bara sover 6 timmar en natt börjar jag snörvla direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Laddat upp med runt 120 gram kolhydrater till frukost idag. Benpass om någon timme ungefär. 30 set armträning igår. Om jag inte skriver här igen har jag avlidit. Peace out. (ps Hata Barca) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 http://mmanytt.se/ufc/ufc-127-alexander-gustafsson-vs-james-te-huna/ Gott snack IMHO, tror detta är en riktigt jävla bra matchup för vårt stora hopp Alex Gustafsson! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 pokermässigt så slutade skitmånaden på minpluss över 30k händer Tänkte börja december med att krossa ett race på boss som verkar vara värdish. Vinner jag så ska jag köpa mig något fint wööööh, pluswhine!!!!! gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts