Starfitter Postad 2 November , 2010 Rapport Share Postad 2 November , 2010 lejonkungen är fan 25 karat guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Hehe, det var ju trots allt ingen UFC-gala. 60 mil är lite saftigt. Men framförallt har jag en "inte unna mig själv något innan jag grindar igen"-period Var du på plats eller såg på TV? Mjo 60 mil blir lite väl kanske.. Tufft, då är det nog dags att börja grinda blixt och göra kaos med fi! Jag var på plats, har en vän som tävlade så fanns inget annat alternativ än att se det live. Mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2010 Mjo 60 mil blir lite väl kanske.. Tufft, då är det nog dags att börja grinda blixt och göra kaos med fi! Jag var på plats, har en vän som tävlade så fanns inget annat alternativ än att se det live. Mycket bra! Najs! Vem är din vän? Mad Dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Najs! Vem är din vän? Mad Dog? Du har PM i stället, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2010 http://mmanytt.se/the-ultimate-fighter/magnus-jycken-cedenblad-ar-pa-vag-till-usa-for-att-ansoka-till-tuf/ Fan va najs om vi kan få en svensk med i TUF nu också! Alexander Gustafsson kommer representera extremt väl med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Just nu söker jag med ljus och lykta efter; Mössa, krav att den funkar till mitt enorma huvud och att den funkar ha 24/7 då jag måste dölja mitt hår i någon månad framöver (även inomhus i skolan) Jacka, Måste vara riktigt varm då den ska gå promenera i. Den jag har nu går till mina knä och är kritvit snowboardjacka... not so cool att ha i skolan till vanliga kläder Skor, går just nu i mina vanliga skor och det är fan iskallt samt vita byxor inför sensationen... hit me alla modestekare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Just nu söker jag med ljus och lykta efter; Mössa, krav att den funkar till mitt enorma huvud och att den funkar ha 24/7 då jag måste dölja mitt hår i någon månad framöver (även inomhus i skolan) Jacka, Måste vara riktigt varm då den ska gå promenera i. Den jag har nu går till mina knä och är kritvit snowboardjacka... not so cool att ha i skolan till vanliga kläder Skor, går just nu i mina vanliga skor och det är fan iskallt samt vita byxor inför sensationen... hit me alla modestekare! Mössa inomhus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Mössa inomhus? du har inte sett mitt hår atm..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 du har inte sett mitt hår atm..... Still...ska du ha ett par solglasögon också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Still...ska du ha ett par solglasögon också? sålänge jag inte börjar vardagsknarka så behövs de icke.. har handlat nattetid i 3d glasögon från bion dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 sålänge jag inte börjar vardagsknarka så behövs de icke.. har handlat nattetid i 3d glasögon från bion dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 curlingskor känns rätt givet på vintern, sjuk mysiga... köp ballys om du är baller annars ngn fin kopia för runt 1.5-2k... http://212.112.179.20/images/71/7122079408.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Shut up Mimsyyyyy Fyfan så sjukt Körde ett benpass idag. Alltid lika skön känsla när det är över 5 set benspark, 4 set baksida lår i "Leg curl", 4 set benpress, 4 set knäböj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Spelar du ngn poker längre meta? Ser bara updates om kvarg och träning nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Spelar du ngn poker längre meta? Ser bara updates om kvarg och träning nuförtiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Spelar du ngn poker längre meta? Ser bara updates om kvarg och träning nuförtiden. Jag lovar, spelar jag poker igen kommer ni bli överösta med whines insta istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Boss $1500.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1010252 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter SB: $604.04 BB: $2233.79 UTG: $2604.67 CO: $3323.58 Hero (BTN): $2569.73 Pre Flop: ($22.50) Hero is BTN with J J UTG raises to $52.50, CO calls $52.50, Hero raises to $232.50, 2 folds, UTG raises to $622.50, 1 fold, Hero calls $390 Flop: ($1320.00) T 5 8 (2 players) UTG bets $1982.17, Hero calls it down with a vengeance! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 om någon kan hitta var man köper en mössa med : är ni dagens hjälte mvh upandcoming löste de på 2sek.. sjuk man det där edit; fast gick inte riktigt hitta en vit och med rätt symboler =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 vill också ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 kålpudding och potatis till mat ikv, vuxenpoäng imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 Funderar på att bomba lite på att MFF vinner Allsvenskan så man iaf får lite plåster på såren om inte HIF tar det! Lirade lite livepoker idag faktiskt. Gick precis som förväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 plussade massor med BBs ikv, peppar redan på peace and love i sommar, funderar även på sommarjobba lite i sommar, imorgon ska jag festa som bara björnar kan..... varje fest/ätardag är som att vakna till julafton, vill bara sova tidigt så man kan vakna till det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 plussade massor med BBs ikv, peppar redan på peace and love i sommar, funderar även på sommarjobba lite i sommar, imorgon ska jag festa som bara björnar kan..... varje fest/ätardag är som att vakna till julafton, vill bara sova tidigt så man kan vakna till det hela Ser fan nästan fram emot att deffa just nu. Trött på att äta så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2010 "Du har fortfarande möjlighet att ansluta dig till konkurransen i Svenska Spels Poker-SM online. Följ dramatiken live hos oss!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 dödsfisken (obs inte THE dödfisk) tar 6k sen direkt splittar AA in pre mot KK deep.. lajf is grejt wooow fisken satte sig igen. 300bb deep nu ere game Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts