Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 2 hambruagare väntar på min nattusbord (stavning?!) när jag vkanar.. från max obv Då är dem ju kalla...ät dem nu istället tjockis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Då är dem ju kalla...ät dem nu istället tjockis! icecold, just like me 8-) 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 hahaha, nattus... kan du inte spela in det på skånska och lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 hahaha, nattus... kan du inte spela in det på skånska och lägga upp? jag pratar inte skånska meta kan nog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 2 hambruagare väntar på min nattusbord (stavning?!) när jag vkanar.. från max obv Stavning på vadå? Hamburgare eller nattduksbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 nattusbord hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 ibland tänker man inte som man borde tänkt sas.. bli av med bakfyllan nu sen städa, grinda och plugga.. jajajajjajaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Tänkte beställa en basket jersey från ftps vipshopp, funderar på storlek, nr, namn.. förslag? ska ha den till sommarbasket och grindklädnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Brock Lesnar vs Cain Velasquez, vilken jävla match Vilken sjuk stämning det måste ha varit i arenan! Jag har ju varit på en UFC-gala men det var inte RIKTIGT lika tunga namn som slogs där... BTW, HIF vann med 3-0 och United med 2-1 efter att ha tappat en ledning på slutet igen. Underbart Om nu bara MFF kunde förlora igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Normalt av svs att lägga online SM när sensation white är... idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Varför kör du inte en egen dagbok Starfitter? Blir mycket scrollande när du kör med Metaddict. Inget illa menat men man vill läsa om alkohol, dekadens och munknull. Inte träning och nykterhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Varför kör du inte en egen dagbok Starfitter? Blir mycket scrollande när du kör med Metaddict. Inget illa menat men man vill läsa om alkohol, dekadens och munknull. Inte träning och nykterhet Otur! Skriv nåt bättre själv istället, ingen hindrar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Otur! Skriv nåt bättre själv istället, ingen hindrar dig Men jag har ju inte heller något intressant att skriva. Tycker bara att Starfitters kvalitéer hamnar i skymundan i allt "tråkigt" brus i denna dagbok. Läste hans dagbok från början till slut när jag satt och grindade, och tycker den var sjukt underhållande. Saknar den läsningen lite, då hans medverkan i denna dagbok verkar ha dödat lite av hans skrivar-själ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Men jag har ju inte heller något intressant att skriva. Tycker bara att Starfitters kvalitéer hamnar i skymundan i allt "tråkigt" brus i denna dagbok. Läste hans dagbok från början till slut när jag satt och grindade, och tycker den var sjukt underhållande. Saknar den läsningen lite, då hans medverkan i denna dagbok verkar ha dödat lite av hans skrivar-själ Äh skulle skriva nåt men jag orkar inte, meningslöst att försöka. Som sagt, otur, livet är hårt osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 HAHAH tur mina fylleskriverier uppskattas iaf ^^ så svårt hålla igång en egen db som både meta och jag tyckte när vi startade denna, känns lite lättare få flöde. Att jag inte posta lika mkt som förr beror nog snarare på en ganska fullspäckad vardag jämfört med när jag hade min dagbok jag bara satt och grindade och väntade på nästa stöka situation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 HAHAH tur mina fylleskriverier uppskattas iaf ^^ Mycket uppskattade! Skit i den där utbildningen och dra till asien eller något så vi får lite kvalitatitv starfitter-bloggande igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 HAHAH tur mina fylleskriverier uppskattas iaf ^^ så svårt hålla igång en egen db som både meta och jag tyckte när vi startade denna, känns lite lättare få flöde. Att jag inte posta lika mkt som förr beror nog snarare på en ganska fullspäckad vardag jämfört med när jag hade min dagbok jag bara satt och grindade och väntade på nästa stöka situation En vardag som bakfull? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Hahaha moget PM man fick av den dära muppen med det konstiga nicket nu. Rubriken lyder "Lägg ner din förbannade idiot" Resten handlade om hur smart han var och vad han "piskar mig på fingrarna" i. Mycket hög nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Staaaarfiiittteheheher! Sad som fan att båda sög på att mötas upp men next time, gillade malmö faktiskt. Hittade sjukt mycket sjysta kläder och fylleplussade på cc Snyggt jobbat med kollegan osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Staaaarfiiittteheheher! Sad som fan att båda sög på att mötas upp men next time, gillade malmö faktiskt. Hittade sjukt mycket sjysta kläder och fylleplussade på cc Snyggt jobbat med kollegan osv Kom efter jul nån gång så lovar jag att möta upp på ett par öl eller tre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 Kom efter jul nån gång så lovar jag att möta upp på ett par öl eller tre! ska ju styras pf-fäzt blandannat, timea timea Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 som jag har spelat HU idag är jag inte värd leva.. satan vad sämst jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 ska glömma precis varje hand jag spelat idag, började fel, gick mer fel och sen var de fan freefall ner i avgrunden. tur jag sprang ok och klarade mig med 8k ner SOFNOBGENPSMPFMOD F slösa på rungood när det är supervärde, NORMALT KENNY NORMALT.. skola om 7h med, fuuuuunlight sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 Hade inbrott i bilen förra natten förresten. Blev väckt kl 07 imorse av en granne som sett det och var snäll nog att leta upp mig. De hade försöka bända upp vänstra framrutan först och sen den högra innan han/hon/de gav upp och krossade rutan. Mongoloiden rotade i hela bilen UTOM i handskfacket där fronten till stereon låg, gg wp. Jag har alltid tagit in fronten till stereon innan men senaste veckan har jag slutat med det eftersom det aldrig någonsin händer något här på området. Tji fick jag, men ändå inte sas. Rutan var fixad idag redan och självrisken lär inte bli speciellt stor. Det värsta är väl att vänsterdörren är rätt sabbad efter att de försökte bända upp rutan vid listen. Får se försäkringsbolaget säger. En ny gratis dörr hade funkat Happy times. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts