Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Brock Lesnar vs Cain Velasquez, vilken jävla match :heart: Vilken sjuk stämning det måste ha varit i arenan! Jag har ju varit på en UFC-gala men det var inte RIKTIGT lika tunga namn som slogs där...

 

 

BTW, HIF vann med 3-0 och United med 2-1 efter att ha tappat en ledning på slutet igen. Underbart :heart:

 

Om nu bara MFF kunde förlora igen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur! Skriv nåt bättre själv istället, ingen hindrar dig :roll:

 

Men jag har ju inte heller något intressant att skriva. Tycker bara att Starfitters kvalitéer hamnar i skymundan i allt "tråkigt" brus i denna dagbok. Läste hans dagbok från början till slut när jag satt och grindade, och tycker den var sjukt underhållande. Saknar den läsningen lite, då hans medverkan i denna dagbok verkar ha dödat lite av hans skrivar-själ :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag har ju inte heller något intressant att skriva. Tycker bara att Starfitters kvalitéer hamnar i skymundan i allt "tråkigt" brus i denna dagbok. Läste hans dagbok från början till slut när jag satt och grindade, och tycker den var sjukt underhållande. Saknar den läsningen lite, då hans medverkan i denna dagbok verkar ha dödat lite av hans skrivar-själ :cry:

 

Äh skulle skriva nåt men jag orkar inte, meningslöst att försöka. Som sagt, otur, livet är hårt osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAH tur mina fylleskriverier uppskattas iaf ^^

 

så svårt hålla igång en egen db som både meta och jag tyckte när vi startade denna, känns lite lättare få flöde. Att jag inte posta lika mkt som förr beror nog snarare på en ganska fullspäckad vardag jämfört med när jag hade min dagbok jag bara satt och grindade och väntade på nästa stöka situation 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAH tur mina fylleskriverier uppskattas iaf ^^

 

så svårt hålla igång en egen db som både meta och jag tyckte när vi startade denna, känns lite lättare få flöde. Att jag inte posta lika mkt som förr beror nog snarare på en ganska fullspäckad vardag jämfört med när jag hade min dagbok jag bara satt och grindade och väntade på nästa stöka situation 8-)

 

En vardag som bakfull?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inbrott i bilen förra natten förresten. Blev väckt kl 07 imorse av en granne som sett det och var snäll nog att leta upp mig.

 

De hade försöka bända upp vänstra framrutan först och sen den högra innan han/hon/de gav upp och krossade rutan. Mongoloiden rotade i hela bilen UTOM i handskfacket där fronten till stereon låg, gg wp. Jag har alltid tagit in fronten till stereon innan men senaste veckan har jag slutat med det eftersom det aldrig någonsin händer något här på området. Tji fick jag, men ändå inte sas.

 

Rutan var fixad idag redan och självrisken lär inte bli speciellt stor. Det värsta är väl att vänsterdörren är rätt sabbad efter att de försökte bända upp rutan vid listen. Får se försäkringsbolaget säger. En ny gratis dörr hade funkat :rolleyes:

 

Happy times.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...