Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

kenny, malta emop osv?

 

neee, har tenta och skit då :-(

 

Sägs att Egypten ska vara väldigt smutsigt osv, hört flera som varit mkt missnöjda. Går man utanför hotellen å äter så blir man instasjuk typ. Joina London mitten av november istället :)

 

Tänker obv inte lämna hotellet isf förutom se das pyramidoz ;)

Ne samma sak där har två tentor just dom veckorna, riktigt tråååååkigt :cry:

 

vad fan ska du göra där? Förenade staterna imo!

 

egenligen enbart för att se petra och pyrmiderna, måste ses sas.. Amerikat vill jag nog hänga i mkt längre om jag drar ditt, typ bila runt eller något sånt.

skaru över och inta vegas lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

META META META???? Vad rekommenderar du utav nordic nutritions sortiment, finns där något vettigt?

 

Beta alanin, beta alanin, beta alanin :mrgreen: Deras egna är löjligt prisvärt.

 

Jag brukar köpa på mig ett lager multivitamin och Omega 3 eftersom det är så extremt jävla billigt där.

 

Extreme Stack var rätt uppiggande faktiskt men personligen får jag fet halsbränna av den, kan vara värt ett försök annars.

 

Deras egna protein har jag inte varit så nöjd med, det är väl det enda jag kan klaga på. BCAAt var jättebilligt men vidrigt, funkar bra om man blandar det med typ EAA FX dock :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag skötte jag allt jag skulle.

 

jag förlorade några tuss på pokerz.

 

jag är sjukt sugen på dra en resa till jordanien/egypten alt kombinera dessa antingen i nov eller januari. om jag inte gulat totalt tills dess dvs

 

Jag bangar inte på Egypten i jan/feb!

 

 

Edit: Hur kan ni klaga på Egypten, riktigt soft om man är på rätt ställe. http://www.spies.dk/egypten/makadi-bay/grand-makadi

 

Visst inne i städerna är det ingen höjdare. Men där behöver man inte vara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sweet dehman vi får kika på om de blir då eller innan jul, mkt förvirrad med alla tentor och skit. Behöver få in en alpresa med imo

 

 

sjukt tiltad atm, spelade en kille HU och tappade 4bi. Ingen big woop kanske men tkr han är riktigt dåligt men samtidigt vet jag inte om jag anpassar mig korrekt mot honom, så mest sur på migsjälv i guess.. han sprang f.ö som en gud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leif GW Persson förgyllde min kväll. Snart ska jag förgylla den mer med en Snickersglass.

 

Jay gjorde Nirvana mycket bra måste jag säga. Men det hade han nog kunnat göra i sömnen.

 

Imorrn ska jag bli full. En av de mest förvånande inbjudningarna till fest jag fått i mitt liv. En gammal polare jag hängde rätt mycket med men varit ovän med länge. Träffats på någon förfest eller två och ute en gång nu på sistone bara. Så mtp att jag blev bjuden räknar jag inte med att det kommer krylla av heta brudar och coola snubbar :mrgreen:

 

Resten av året kan eventuellt bli helt alkoholfritt. Bara träna, äta och sova. Försöka få till en vettig dygnsrytm och kanske må så mycket bättre och känna mig så mycket piggare att man orkar komma igång med grinden också. Något måste jag göra iaf. Men det ska fan gå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meta! Visst har du hängt mycket i Bangkok? Några konkreta tips på sevärdheter, shopping, upplevelse, mat? Kriga på med äta sova träna!

MVH/Ängelholm

 

1. Bli asfull

2. Hitta en tuk-tuk-chaufför

3. Be honom köra dig till en nattklubb

4. Bli körd till en bordell

5. Bestäm dig för att köpa en glädjeflicka...

6. ... Till tuk-tuk chauffören

7. Spendera 45 minuter med att förklara att det är han som ska ligga och inte du.

8. Vänta på att han ska bli klar och försök lugna ner honom då han förmodligen är i total extas. Tyck att du själv är lite vidrig.

9. Byt nummer och njut av att ha en inhemsk guide resten av resan.

10. Åk på massa roliga munkceremonier, skumma efterfester med thai-mat och sangsom i mörka gränder, bevittna slakten av en tjur thai-style, hälsa på chaufförens familj ute på landsbyggden, ja just det, jag glömde:

11. Svälj nästan tungan när du får redan på att han har fru och barn :S Och känn dig som en än vidrigare människa än innan.

 

 

Hört ryktesvägen alltså... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Bli asfull

2. Hitta en tuk-tuk-chaufför

3. Be honom köra dig till en nattklubb

4. Bli körd till en bordell

5. Bestäm dig för att köpa en glädjeflicka...

6. ... Till tuk-tuk chauffören

7. Spendera 45 minuter med att förklara att det är han som ska ligga och inte du.

8. Vänta på att han ska bli klar och försök lugna ner honom då han förmodligen är i total extas. Tyck att du själv är lite vidrig.

9. Byt nummer och njut av att ha en inhemsk guide resten av resan.

10. Åk på massa roliga munkceremonier, skumma efterfester med thai-mat och sangsom i mörka gränder, bevittna slakten av en tjur thai-style, hälsa på chaufförens familj ute på landsbyggden, ja just det, jag glömde:

11. Svälj nästan tungan när du får redan på att han har fru och barn :S Och känn dig som en än vidrigare människa än innan.

 

 

Hört ryktesvägen alltså... :roll:

 

Hahahaha! här försöker man va semiserriös när man ska åka med gf. Obv lönlöst;-) ska vidarebefordra..:-D du verkar vara så jävla chefig Chofritz! Världsvan sas!=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...