Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!

Metaddict

Recommended Posts

Murilo Bustamante bokad till Superior Challenge i Stockholm också...börjar bli riktigt sjukt nu. Fyfan va sugen jag är! Inte varje dag gamla UFC-mästare fightas i Sverige :rolleyes: Och så alla svenska toppnamn plus Joachim Hansen på det. Mycket sick. SC har även fixat en stor bur nu. Wöööööööööööö!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar nl50 rush 3 bord, dricker öl och äter kebabrulle

lyssnar en en partyplaylist jag snodde av ludvvig (not so) och skriker dollarz(långt z:a) lite då och då

edit; medan jag skrev detta gick jag ut köpa olivtvål av grannbarnen (i bar överkropp och pyjamasbyxor, sprang från borden) randooooomz

Länk till kommentar

spelar nl50 rush 3 bord, dricker öl och äter kebabrulle

lyssnar en en partyplaylist jag snodde av ludvvig (not so) och skriker dollarz(långt z:a) lite då och då

edit; medan jag skrev detta gick jag ut köpa olivtvål av grannbarnen (i bar överkropp och pyjamasbyxor, sprang från borden) randooooomz

Bra för deffen det där va?

Länk till kommentar

onsdagkväll ute i tomt malmö, minns inte ett skit och vågar inte kolla kortsaldot :cry:

2010-10-06 22:55 CROWN NIGHTCLUB 995,00 (en flaska champagne. du är trots allt ute med klassen och det gäller att visa sitt rätta jag. ingen från klassen tar notis om att det är fulchampagnen cinzano riserva. tvärtom jublar några tjejer när flaskan kommer in och stämningen vid bordet stiger)

2010-10-06 23:20 CROWN NIGHTCLUB 95,00 (en redbullvodka då du knappt fick ett glas av champagnen du beställt)

2010-10-06 23:40 CROWN NIGHTCLUB 95,00 (en redbullvodka då du anar att tjejerna snart kommer vilja ha med dig upp på dansgolvet)

2010-10-06 23:43 CROWN NIGHTCLUB 95,00 (en redbullvodka då du anar att tjejerna snart kommer vilja ha med dig upp på dansgolvet)

2010-10-07 00:22 CROWN NIGHTCLUB 200,00 (en redbullvodka till dig själv och en xider till en tjej i klassen som visat intresse på dansgolvet. du säger "du kan ta 200" till bartendern)

2010-10-07 00:45 CROWN NIGHTCLUB 380,00 (fyra jägershots. du tror att du har beställt absint. bartendern har förgäves försökt förklara för dig att de inte säljer absint men när du för femte gången skriker din beställning häller bartendern upp jägermeister och låtsas som ingenting. IN I ABSINTDIMMAN skriker du till 3 killar från klassen innan ni sveper glasen.

2010-10-07 03:10 MCDONALDS 300,00 (här kan vi låtsas som att du bjöd några från klassen, men alla vet vad som egentligen hände)

2010-10-07 04:00 TAXI MALMÖ 550,00 (resan brukar kosta 200 men här ser taxichauffören sin chans)

nåt sånt?

Länk till kommentar

Förstår inte hur man kan ha varit så borta att man inte minns någonting! Eller så har jag bara aldrig varit så pass påverkad, för jag minns alltid allt som hänt. Är det bra eller dåligt kenny?8-)

börjar hända mig mer frekvent, blir väl så med åren i guess..

tkr du får dricka lite mer ;) spännande vakna och ha skattjakt i lägenheten för att se om allt kom med hem sen undersöka mobilens samtal och sms efter ledtrådar efter vad som hänt..

idag tex vaknade jag med en spann på golvet (tror jag mådde illa igår fast ej spydde) en halv kebabrulle och massa smulor från brödet i sängen (alltså fyllekäkade jag inte innan jag kom hem. vilket leder till att jag måste tagit taxi för jag var för full för att gå.

en 2l cola stod brevid sängen lägligt men hade spilt ut massor av den på golvet så fick torka (ingen direkt slutsats av det)

måste åka 3h tåg asap till kna med, klarar inte ens resa mig atm

Länk till kommentar

börjar hända mig mer frekvent, blir väl så med åren i guess..

tkr du får dricka lite mer ;) spännande vakna och ha skattjakt i lägenheten för att se om allt kom med hem sen undersöka mobilens samtal och sms efter ledtrådar efter vad som hänt..

Med inspiration från en viss film:-D

Resten låter bara livsfarligt, men ska absolut dricka mer, och ingen jävla varannan vatten mes taktik.

Länk till kommentar

såååååja nu börjar du fatta hur det går till i vimmlet ;)

Fan ligger och borde verkligen dödsplugga inför tentan som jag med största sannolikhet ändå kmr faila. Ist ligger jag och peppar på skidresor i vinter :S

Finns en resa med lunds studenter som skulle varit sick, det dryga är att alla jag gick med i lund skiter i den pga skola. Blir löjligt tiltad och försöker styra något eget som så många gånger förr

Någon som har koll får gärna shippa alternativ, kraven är;

Lägenhet (eller att man iaf kan stöka en del utan bli utkickad)

Alperna

Någon ort med mkt bra fest, typ St Anton

Gå vara 6 pers eller fler

Bra åkning obv

Resan blir så billig som möjligt (ju fler som har råd joina - mer fun liksom, även IRLare)

Jag personligen har inget emot åka buss om den är något sådär modern med uttag osv om de är stor prisskillnad

hit me pliz!

Flyg till Grenoble med RyanAir ToR för ca 1000kr/pers inkl skidfrakt och bagage

Busstransfer/åk tåg Grenoble-Chamonix ToR för 500 kr.

Boka en lägenhet i Chamonix Sud. Billigast där, helt okej att vara stökig, 50m promenad till Southbar, the place to be helt enkelt. Bor ni 6 i en lägenhet kommer ni undan med 1500 kr per person. Skabbiga lägenheter men billigaste boendet i alperna om ni ska till någon av de största orterna med bäst fest och bra liftsystem.

2000kr/pers liftkort för en vecka.

Så totalt 5000kr/pers + mat+spirt

Länk till kommentar