Starfitter Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 nu kom jag att tänka på en sak, jag drack absolut inte mer/snabbare än jag brukar. Jag käkade mkt bra innan vi började festa men jag körde ett löjligt hårt gympass på eftermiddagen (vilket händer ofta innan jag festar ändå) men det kan ju kanske ha varit det som fällde mig? lr? får inte riktigt ihop det annars Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2010 Men hur dum är man om man kör ett hårt gympass och sen festar samma kväll? Suck... Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2010 vilket jävla svin... Kan tänka mig att magen blir ngt orolig när man trycker det han gör... edit...wtf, han rökar... Värre än preppen tror jag är att den mänskliga magen inte är gjord för att äta såna absurda mängder mat han trycker i sig. Citera
Starfitter Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Men hur dum är man om man kör ett hårt gympass och sen festar samma kväll? Suck... som straff så ska jag inte dricka mer än ett par öl ikv.. Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2010 som straff så ska jag inte dricka mer än ett par öl ikv.. Bright????? Citera
Starfitter Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Bright????? obv, tog 105 kg i bänken igår btw.. ska prova 110 när jag känner mig lite piggare i början av någon vecka Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2010 Bettat på en satans massa matcher i nattens UFC Samt lite lite på Bosnien ikväll på Shahins vis Orkar inte skriva nåt längre inlägg eftersom ingen bryr sig. Spelat på Hathaway, Stun Gun Kim, Rampage, Russow, Brilz, Diabate och Lauzon. Samt en trippel med Kim, Diabate och Dan Miller. Mest tror jag nog på Kim. Sadollah känns överhypad och Kim känns underskattad bara för att han är korean. Sen tycker jag 5x på Dan Lauzon är i klart högsta laget. Citera
KungKroon Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Vart kan man se UFC inatt? MVH Rashadfan Citera
Mecklenburgare Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Var ligger värdet idag i UFC? Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2010 Vart kan man se UFC inatt? MVH Rashadfan TV4 Sport Vill du inte ha de svenska sopkommentarerna får du leta stream på typ myp2p.eu eller vad det heter. Var ligger värdet idag i UFC? Många högvariansbets att hitta. Lite ojämn gala på så vis, många odds över 3. Av mina bets gillar jag nog Kim och Russow mest. Kim har jag redan skrivit lite varför. Russow har bra brottning, det har inte Duffee. Han är överhypad pga rekordknocken i sin senaste match. Klart hypen kan vara befogad men han har bara gått fem matcher och en av dem i UFC. 7 sekunder där bevisar knappast att han tillhör toppklassen. Tror Russow kan ta ner och tråka i 3 ronder. Om det var det du menade, skrev ju redan vad jag bettade på. Citera
Trolldeg Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Vart kan man se UFC inatt? MVH Rashadfan TV4 sport? Edit: Sedär, jag vara bara 30 minuter sen med svaret. Citera
Metaddict Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 Kan ha varit på världens sämsta förfest. Tappade allt sug där men fick tillbaka lite halvt när min polare tjatade ner mig i stan och vi sen träffade en annan polare ute med lite heta brudar i släptåg. Han och hans tjej drog dock hem efter att han började stå dubbelvikt med ont i kuken/kulorna och gnällde på att det blödde... Tog 25-minuterspromenaden hem sen. Kul helg, kul liv... Citera
KallOödmjukDiva Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 :-( När får man se dig i lund MR Metty? Citera
Starfitter Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Musiken var absolut ingenting som är nöt tbh men helhetsupplevelsen gjorde att man tyckte det var löjligt bra ändå Citera
heltok Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 "all those animals they have down there training" Citera
tiiias Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Tror faktiskt inte BK-Mdma (methylone) är speciellt lagligt nå mer. Dock bara klassat som hälsofarligt och inte drogklassat om jag minns rätt, dock väldigt nära att bli den senare klassningen. Vare nå najs ? Citera
Starfitter Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Fan så fort jag inte spelar poker får jag lite ångest för alla utgifter och när jag väl spelar och plussar får jag hybris och planerar in massa nya utgifter.. ond cirkel men men man ska väl leva när man är ung och frisk, munken fattar. Sitter faktiskt och funderar lite på en tatuering, känns semitabu bland pokerspelare men jag är riktigt sugen på någon version av ett timglas. Var jag ska ha den har jag inte klurat i men sitter och kollar lite bilder nu iaf, feeling good medan jag lyssnar på låtar från igår Citera
Metaddict Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan trodde Rampage hade det där i tredje Var stensäker. Duffee-Russow Citera
KungKroon Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan trodde Rampage hade det där i tredje Var stensäker. Duffee-Russow :mrgreen: Edit: Duffee-Russow var sjukt! Citera
Recommended Posts