cab Postad 24 Juni , 2008 Rapport Postad 24 Juni , 2008 Två sessioner. Svenska Spel. Ledigt idag Vilka nivåer lirar du på svs? Citera
_zed_ Postad 24 Juni , 2008 Rapport Postad 24 Juni , 2008 Såg din db först nu - ska följas! ...och såg att du gillar Meshuggah(?), det är alldels får få som upptäckt deras storhet Deras album "Destroy, Erase, Improve" slår det mesta! Citera
Metaddict Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2008 Vilka nivåer lirar du på svs? Jag har precis börjat som jag nog skrivit innan. Vet knappt vad jag ska köra men 5/10 känns lite för lågt och 25/50 för högt. Så 7.5/15 och 10/20 är väl en bra gissning Det jag kört på slutet men jag har inte så stor rulle på SVS så slutar jag tokplussa där kommer jag nog skippa 10/20 rätt fort. Såg din db först nu - ska följas! ...och såg att du gillar Meshuggah(?), det är alldels får få som upptäckt deras storhet Deras album "Destroy, Erase, Improve" slår det mesta! Bättre sent än aldrig Snyggt! Det var faktiskt den skivan som fick mig att vandra in i dödsmetallens mörka värld. Jag tyckte tyvärr inte Meshuggah hållt riktigt samma kvalitet efter DEI, men Obzen är nog fan det bästa dem gjort sedan dess! I var också lite intensivare medan jag tycker att de på Nothing och Catch 33 har snöat in sig lite för mycket på att stämma ner gitarrerna och spela CP-avancerad musik. Har du hört Fredrik Thordendals Special Defects? Hoppas det Citera
_zed_ Postad 24 Juni , 2008 Rapport Postad 24 Juni , 2008 Snyggt! Det var faktiskt den skivan som fick mig att vandra in i dödsmetallens mörka värld. Jag tyckte tyvärr inte Meshuggah hållt riktigt samma kvalitet efter DEI, men Obzen är nog fan det bästa dem gjort sedan dess! I var också lite intensivare medan jag tycker att de på Nothing och Catch 33 har snöat in sig lite för mycket på att stämma ner gitarrerna och spela CP-avancerad musik. agree Har du hört Fredrik Thordendals Special Defects? Hoppas det Japp, men det är inget jag lyssnar på så ofta... liiite mysko och ibland känns det mest som att han vill att få det att låta väldigt avancerat hellre än bra... just my 2 cents iofs Citera
Miami Postad 24 Juni , 2008 Rapport Postad 24 Juni , 2008 Det är alltid fullständigt omöjligt fatta en skvatt vad du pratar om när det gäller musik. Citera
Metaddict Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2008 Det är alltid fullständigt omöjligt fatta en skvatt vad du pratar om när det gäller musik. Skaffa dig en coach eller nåt då din fisk agree Japp, men det är inget jag lyssnar på så ofta... liiite mysko och ibland känns det mest som att han vill att få det att låta väldigt avancerat hellre än bra... just my 2 cents iofs Framförallt låten Combustion då, jag fick fan fnatt när jag hörde den för första gången Haha jepp den skivan är ju inte helt normal. Skippar man bort mittpartiet med alla gallskrik och orgelklinkande tycker jag det är en riktigt grym platta dock! För övrigt är det Mats Öberg och Morgan Ågren från Mats & Morgan som lirar orgel/trummor. Mats Öberg är dessutom blind. Bara en liten sidnot Citera
Metaddict Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2008 Wow, håller på att storstäda och hittade ett gammalt kärleksbrev från exet. Hade aldrig trott att jag överhuvudtaget skulle reagera eftersom det var några år sen nu men det det rev fan upp en del. Det förefaller som det mänskliga psyket är rätt bra på att förtränga saker som man inte behöver minnas. Sjukt nog var jag inne på hennes facebook för bara några veckor sen och tyckte då mest att hon blivit rätt ful Ytterst märkligt iaf. Citera
Metaddict Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2008 Väldigt längesen jag var såhär tiltad tror jag! Kört lite på SVS. Jag blir rostig jättefort när jag inte spelat på några dagar så jag drog upp några 5/10-bord med denna session. Tur det för jag började med att spela sämre än någonsin. Hamnade väl runt 5K back direkt. Stänger ner till tre bord, skärper till mig, och tar igen precis allt (av någon anledning kollade jag resultatet under sessionen för första gången på 3-4 månader). Men stänga ner när jag uppenbarligen inte borde spelat alls idag klarar man klart inte...ska behöva hitta några åsnespel och kasta bort 5.5K jävla kronor först. Jag tycker verkligen jag lyckats bra med att jobba bort några av mina värsta psykologiska luckor så det här var ett riktigt jävla irriterande och frustrerande "återfall" till gamla synder. Tur att jag iaf stängde ner borden innan det blev en ordentlig katastrof. Alltid nåt Citera
Metaddict Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2008 Borde nog inte varit så hård mot mig själv igår, hade tydligen en förkylning i kroppen Den har brutit ut idag så nu mår man sådär. Pga det verkar mitt junimål gå åt helvete men det är nog ändå inte heeelt omöjligt iaf. Hade 90 dollar på Tyskland idag och 50 på 2 eller 3 mål. Kunde ju gått hursomhelst eftersom jag hade båda beten inne nära slutet men var ju väldigt nära att tappa båda sen när turkarna kvitterade. Imorrn skippar jag nog att tippa, den där matchen kan gå precis hur som helst. Så kanske kryss då Ska nog lägga in nåt bet på att Nadal tar hem Wimbledon sen med om jag orkar. Han kom närmre än någonsin förra året och i senaste Franska krossade han Federer så hårt i finalen att jag tror att chansen finns att hans psykologiska övertag sitter i tillochmed på gräs. Federer såg totalt uppgiven ut. Citera
Metaddict Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2008 2.6 på Nadal på Lads. Njaee, trodde det var aningen bättre än så iaf. Citera
JoeFalk Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Borde nog inte varit så hård mot mig själv igår, hade tydligen en förkylning i kroppen Den har brutit ut idag så nu mår man sådär. Pga det verkar mitt junimål gå åt helvete men det är nog ändå inte heeelt omöjligt iaf. Hade 90 dollar på Tyskland idag och 50 på 2 eller 3 mål. Kunde ju gått hursomhelst eftersom jag hade båda beten inne nära slutet men var ju väldigt nära att tappa båda sen när turkarna kvitterade. Imorrn skippar jag nog att tippa, den där matchen kan gå precis hur som helst. Så kanske kryss då Ska nog lägga in nåt bet på att Nadal tar hem Wimbledon sen med om jag orkar. Han kom närmre än någonsin förra året och i senaste Franska krossade han Federer så hårt i finalen att jag tror att chansen finns att hans psykologiska övertag sitter i tillochmed på gräs. Federer såg totalt uppgiven ut. Nadal vinner grus. Federer gräs. så enkelt är det. Citera
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Nadal vinner grus. Federer gräs.så enkelt är det. Fel, riktigt så enkelt är det inte. Jag tror lätt att det är 50/50 i en eventuell final i år. Citera
Metaddict Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2008 Nä så enkelt är det verkligen inte. 50/50 tror jag nog inte riktigt det är än men absolut inte mer än 60/40 Federer känns det som. Nu tittade jag hyfsat mycket på Nadals match idag och tyckte inte han imponerade. Gulbis spelade mycket bra i första set och tog hem det rättvist, men sen tyckte jag han tappade och lät Nadal hålla precis det tempo han behövde för att vinna. Det lär finnas mer att hämta hos Nadal tror jag dock. Citera
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Jag blev också lite förvånad när jag såg matchen idag. Men han känns ju fortfarande så fruktansvärt säker och stark. Lyckas Nadal plocka fram sitt bästa spel i finalen så kommer Federer att få det riiiktigt jobbigt. Jag sa redan för två år sedan att jag trodde Nadal skulle vinna Wimbledon inom en treårsperiod. Han var riktigt nära förra året och har utvcklats ännu mera på gräset sen dess. Spelmässigt så tror jag att Federer har en liten fördel på gräset, kanske 60/40, men om man tar med i beräkningen det momentum som Nadal har just nu så tror jag att matchen är helt öppen. Federer har allt att frlora i finalen och Nadal allt att vinna, jag tror att nerverna hos Federer verkligen kommer att sättas på prov. Det kommer hur som helst att bli väldigt spännande och intressant. Citera
Metaddict Postad 27 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2008 Herregud, en sån här session till och det blir psykhem nästa. NL400 var söndergrindat på Lads som vanligt men högre var ok så jag satt med NL500, NL600 och ett bord NL800. Jävligt galet för att vara mig men jag kände mig riktigt het av någon skum anledning. Jag var nära att stänga ner TVÅ gånger så att hitta detta resultatet är jag skrämmande nöjd med Första gången var på botten av grafen, en förlusthand till där och jag hade stängt ner. Jag var INTE helt lugn då. Andra gången var PRECIS vid BE då jag floppar set med kallsynad TT på AKT och ska höja fi's CB när jag blir disconnectad. Alltid lika kul Sen sa de klonk och motståndet var trevligt. Ska posta några händer med och en smårolig "incident" Citera
Metaddict Postad 27 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2008 Det började med denna... Prima Network No-Limit Hold'em, $6.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com Button ($612.48) SB ($667.50) Hero ($573.00) UTG ($588.00) MP ($1923.25) CO ($1396.15) Preflop: Hero is BB with A[], J[]. UTG raises to $24, MP calls $24, 2 folds, SB calls $21, Hero raises to $96, UTG folds, MP folds, SB calls $72. Flop: ($240) J[], 9[], 5[] (2 players) SB checks, Hero bets $145, SB calls $145. Turn: ($530) 8[] (2 players) SB checks, Hero bets $338 (All-In), SB calls $338. River: ($1206) 2[] (2 players, 1 all-in) Final Pot: $1206 Results in white below: SB has 8h 8d (three of a kind, eights). Hero has Ah Jd (one pair, jacks). Outcome: SB wins $1206. Resten var massa mindre potter men sjukt jävla kallt. Var 100% säker på att det var dags för ännu en sån där nedsving jag hittat 5 gånger i rad nu så fort jag fått plussa Dagens största Tror den är topp tre över stora potter jag spelat! Prima Network No-Limit Hold'em, $8.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com SB ($1069.08) BB ($1176.36) UTG ($1781.20) MP ($2108.68) Hero ($792.00) Button ($1612.50) Preflop: Hero is CO with 4[], 4[]. 2 folds, Hero raises to $25, Button raises to $84, 1 fold, BB calls $76, Hero calls $59. Flop: ($256) T[], 9[], 4[] (3 players) BB checks, Hero checks, Button bets $176, BB raises to $352, Hero raises to $708 (All-In), Button folds, BB calls $356. Turn: ($1848) J[] (2 players, 1 all-in) River: ($1848) J[] (2 players, 1 all-in) Final Pot: $1848 Results in white below: BB has Qc Qd (two pair, queens and jacks). Hero has 4h 4d (full house, fours full of jacks). Outcome: Hero wins $1848. Dagens VADIHELAFRIDENSNAMNHÅLLERJAGPÅMED-hand, som dessutom fick mig att inse att det var dags att stänga ner Jag låååvar, jag spelade bra innan dess! Prima Network No-Limit Hold'em, $6.00 BB (5 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com Hero ($1246.72) Button ($577.97) SB ($353.74) BB ($613.00) UTG ($633.10) Preflop: Hero is MP with J[], 8[]. 1 fold, Hero raises to $18, 1 fold, SB calls $15, 1 fold. Flop: ($42) 2[], 2[], J[] (2 players) SB checks, Hero bets $28, SB calls $28. Turn: ($98) Q[] (2 players) SB checks, Hero checks. River: ($98) 8[] (2 players) SB bets $98, Hero raises to $196, SB calls. Final Pot: $392 Results in white below: SB has Kh Qs (two pair, queens and twos). Hero has Jh 8h (two pair, jacks and eights). Outcome: SB wins $392. Citera
Metaddict Postad 27 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2008 Prima Network No-Limit Hold'em, $6.00 BB (5 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com Button ($625.00) SB ($257.21) Hero ($710.50) UTG ($608.50) MP ($351.76) Preflop: Hero is BB with K[], K[]. 1 fold, MP calls $6, 1 fold, SB completes, Hero bets $36, MP calls $24, SB calls $24. Flop: ($96) K[], 5[], 6[] (3 players) SB checks, Hero bets $60, MP folds, SB calls $60. Turn: ($216) 7[] (2 players) SB checks, Hero bets $210, SB calls $170.21 (All-In). River: ($596.21) 4[] (2 players, 1 all-in) Final Pot: $596.21 Results in white below: SB has 7h 8h (straight, eight high). Hero has Kh Kd (three of a kind, kings). Outcome: SB wins $556.42. Hero wins $39.79. Nej, det är faktiskt inte tänkt som en bad beat-post - kolla på mitt avancerade table talk som tydligen INTE är rätt väg att gå Samma fi som i handen där jag hade AJ. > Revisorn666 bet for $210 > Jens_Bond, you have 10 seconds to respond Jens_Bond has invoked extra time via their time bank and now has 74 seconds to act. Revisorn666> fold please Revisorn666> not one more Revisorn666> I have a set Jens_Bond> 78 Revisorn666> fold Revisorn666> no odds Revisorn666> I have kings I promise > Jens_Bond went all-in for $170.21 ** Dealing the river: Jens_Bond shows: , Hero shows: , Jens_Bond wins $548.42 from the main pot tedleo> wow Jens_Bond> ul sr he he Citera
Metaddict Postad 28 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2008 Metafeta... hur går det?? Skulle precis in och skriva faktiskt Jag var på väg mot rekordpluss och spelade bra IMHO. Då fick jag den superba idén att spela 25/50 på Svenska Spel. Körde bara 100BB men känns jävligt onödigt när det är skitsent, jag tryckt in över 2K händer redan, och är jättetrött. Var inget katastrofalt, bara inte speciellt bra spel av mig. Förlorade en flip i 10K-potten mot bubba123 men tror jag drog ut nabbes på river för 8K-pott sen Är inte 100% säker men hans instasyn på turn tydde ju på det... Lyckades sluta ungefär en tusing upp för sessionen men back 6.5K på 25/50. Får nog vara nöjd med det mtp mitt dumma hjärnsläpp. 2.2K upp på Lads tidigare ikväll! Sick Citera
ManOuchi Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Är lite retarded men vad fan betyder IMHO?? Citera
Ninjagrisen Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Är lite retarded men vad fan betyder IMHO?? in my honest opinion:P Citera
Metaddict Postad 28 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2008 Kul att se att ni löser problemen helt utan mig Jag har varit på förfest hos en polare nu. Blev fyra kalla bara, tyckte det var så sinnessjukt tråkigt förrförra helgen vi var ute så jag tappade lusten till utgång totalt. Jag tog precis en yoghurt och lite vatten och väntar på att jag ska känna mig 100% nykter så jag kan trycka in några händer Bruden kom dock online så nu får man se hur länge man måste underhålla henne innan hon är nöjd... Citera
Metaddict Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2008 Coolrad och utdragen etc ner till 10K back på typ 350 händer på SVS. Tagit hela jävla natten att vända tillbaka Slutade 1K back, precis när jag måste varit uppe på plus hittade jag KK mot 97 på Q7279 i BB mot SB, och värdepushade superglatt på river 6K-pott. Måste säga att jag känner mig jävligt nöjd ändå. 1K back en sådan här dag känns nästan som ett plus Tyckte jag höll ihop det väldigt bra. Citera
Metaddict Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2008 Hade hela min sportsbetting"rulle" på spel idag. Allt på Spanien, 113 dollar Tillochmed farsan som kör smallball med absolut max hundra spänn totalt utspritt på bomber (för några år sedan vann han sjukt nog 63K kronor på en bomb för 10kr Kommer inte ihåg matcherna mer än att en av dem var ManU mot typ Middlesborough eller något annat skitlag på Old Trafford och resultatet 0-0!!) och stryktips hit och dit utbröt "sätt 50 dollar på Spanien för mig" när jag gick in på Ladbrokes innan matchen Jag kan vara rätt klumpig av mig men idag lyckades jag med något helt jävla sjukt. Satt och åt en färdigrätt till "frukost" (obv) vid halv fyra-tiden (obv) idag. Lägger upp en tugga på gaffeln och för den mot munnen. Precis när jag ska ta maten får min högerarm något sjukt jävla ryck och kör gaffeln rakt in i tungan Det gjorde riktigt ont och började blöda. Ren tur att ingen såg det, de hade nog ifrågasatt hur i helvete jag mår Fortfarande öm nu iaf. Vetifan hur det gick till men smidigt var det iaf inte... Citera
kossa_mu Postad 29 Juni , 2008 Rapport Postad 29 Juni , 2008 Går det att få stats på borden före man sätter sig ner på SVS? Lär troligtvis dyka upp där om ett tag. Citera
Recommended Posts