avund Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Forsoker logga in via Party Poker anywhere men far bara upp felmeddelanden att jag inte har nan internetconnection. Har mailat Party Poker men dom vagrar svara eftersom jag inte mailar fran min "account email address" vilken jag inte har tillgang till da jag sitter i australien. Citera
JNL Postad 16 April , 2008 Rapport Postad 16 April , 2008 Bump Bara för mig det inte funkar eller? Citera
klabbisjp Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 bump funkar inte för mig, nånannan? Citera
Tuttinunnen Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 Det nya poängsystemet skulle komma idag. Antar att det är därför sidan är stängd för tillfället. Citera
hamstern Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 Nu verkar den va uppe igen, tankar ner nån uppdatering nu Citera
Tuttinunnen Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 Kom in 20 minuter för sen för att delta i $2000 Gtd-turneringen. Inköp: 6$. Antal spelare: 20 Övervärde? Nej då... Citera
hamstern Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 lite fel tråd men orkar inte starta en ny, hur mycket bonuspoäng började ni med? jag började med 1500 bonuspoäng fastän jag hade en hel del mer innan. Tycker det är lite skumt. Citera
jkkman Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 lite fel tråd men orkar inte starta en ny, hur mycket bonuspoäng började ni med? jag började med 1500 bonuspoäng fastän jag hade en hel del mer innan. Tycker det är lite skumt. Har också färre. Citera
wildbrain Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 troligen så hade ni mera rewards points va? en partypoins va ju lika med 4rewardspoints om man va A1 Citera
jkkman Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 troligen så hade ni mera rewards points va?en partypoins va ju lika med 4rewardspoints om man va A1 Säkert. Jag lirar bara någon MTT där ibland så jag har inte järnkoll. Citera
rosen Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 kan ingen starta en ny tråd och gå igenom vad det betyder på ren svenska och i %. läste igenom det men fatta bara att dem tagit bort multiplyern om man varit stamkund så nu har alla samma system? sen att dem utökat lite i vipshoppen är väl bra, men fortfarande inte så bra i jämförelse. Citera
Mogge13 Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Så den gick ner inatt ? Blev orolig att de var nått fel på mitt antivirus eller nått sånt.. Lagom kul att den gick ner när man hade 6 bord igång Citera
dinmammasdotter Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 En liten bump här men funkar party hos er? Det laggar som satan hos mig. Citera
yberjonte Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 En liten bump här men funkar party hos er? Det laggar som satan hos mig. Funkar, men kan knappt öppna nya bord. Citera
dinmammasdotter Postad 8 November , 2010 Rapport Postad 8 November , 2010 Stör mig på att ifall man skulle maila dem skulle de säga att de ej har några problem hos sig utan att felet ligger hos mig. Jag sitter med en felfri 100/10-lina som aldrig är nere. Kan konstigt nog lira på andra klienter felfritt. Jag hade ju en megafisk på kroken. Satan!!! Citera
Recommended Posts