Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Klyka: Du är en ganska social och utåtriktad person. Dock med vissa drag av depression och borderline. Det kommer dock att gå bra för dig i livet. Du kommer att leva ett helt vanligt Svensson-liv och vara nöjd med det. Grattis!

Allt utom det fetmarkerade stämmer med min ege uppfattning. :)

Villa, vovve och volvo is the shit!

Postad

Jag överlevde helgen! Chocken är total

Välkommen tillbaka Goatse, vart har du flyttat?

Tack och bock, har flyttat tvärs över stan :)

Jag har hört flera förstå-sig-påare här på pf säga att man inte ska flytta från "bra bord" :-|

Joo, flyttade till dåliga bord där dom respekterar mina höjningar såklart

Ringde precis BBB, har inte kunnat få tag på dom p.g.a den där jävla telefonsvararen och under tiden har jag spammats av sms och mail som säger mina kunduppgifter är fel. Hursomhelst fick jag idag snilleblixten (en normal person hade nog fått den första dagen) att ringa och ljuga lite om att jag är intresserad av att beställa bara för att kunna få prata med en person och förklara mitt problem. Hursomhelst snackade jag med en som faktiskt var kompetent och det verkar som problemet börjar lösa sig nu! Har grindat på friskt hemma hos morsan som tycker det är jättetrevligt att jag "kommer på besök" (låser in mig i gästrummet).

:heart:

Postad
Fluffern: Du kommer att fortsätta på din inslagna bana som fluffer. Fjäsk ligger liksom för dig. Du är en trevlig, normalbegåvad kille med ett udda yrke helt enkelt.

Hmm ... Låter inte exakt som mig men jag låter det gå!

F.ö. hur blir man Fluffer? AMS?

Om man har ett par tjejkompisar är det då oartigt att säga att de har talang för "fluffering" ( ? ) och att de borde ansöka?

MVH

//Fluffer

Postad
Nån som har bättre språkkunskaper i franska än jag och kan översätta:

J'te péte la rustine, tu faisais ton premier baiser que j'baisais déjá Justine

Jag petade i russinen, din fasan gick på premiär på brasseriet. Vilket braseri! Déjá vu, Justine!

Postad
Nån som har bättre språkkunskaper i franska än jag och kan översätta:

J'te péte la rustine, tu faisais ton premier baiser que j'baisais déjá Justine

Jag petade i russinen, din fasan gick på premiär på brasseriet. Vilket braseri! Déjá vu, Justine!

Haha :lol: det var faktiskt lite roligt så här klockan 04 en tidig torsdagsmorgon.

Postad

Ett par besöker en konstutställning och de tittar på en tavla som förbryllar dem. Tavlan visar 3 mycket svarta män, nakna, sittande på en parkbänk. Två av dem har en svart penis och den i mitten har en rosa. När paret står och betraktar tavlan går den irländske målaren förbi, stannar och frågar:

”Kan jag hjälpa er? Jag har målat tavlan.”

Mannen säger:

”Ja, vi tycker om tavlan men förstår inte varför du har målat 3 svarta män på en parkbänk, där den i mitten har en rosa penis medan de andra två har svarta.”

Den irländske målaren svarar:

”Oh, Ni har missförstått tavlan. De är ej svarta män, utan irländska gruvarbetare, och han i mitten var hemma under lunchen.”

Postad

Någon som såg efterlyst ikväll? Riktigt roande inslag från årets derby mellan Bajen och dif. Tydligen är det bara en tidsfråga innan någon dör på en fotbollsarena i Sverige. Tydligen sprang spelare och familjer för sina liv. Tydligen skjöts det raketer mot familjeläktare. Tydligen var det uppenbar brandrisk på klackläktaren då det är stora inslag av trä (:roll:) samtidigt som läktaren var fylld av papper (:roll:) från tifot vid inmarschen.

Helt ärligt, tätt skuggat av Insider var det här det mest patetiska och vinklade inslag jag någonsin sett på TV.

Dessutom hängde de ut en kille med bild för att få in tips om vem han är. Tydligen ska han tänt/använt en bengal under matchen vilket han överhuvudtaget inte gjorde.

Postad

Jag får intrycket av att du vet vem personen ifråga är, eftersom du så kategoriskt kan säga att han inte gjorde det.

Har inte sett inslaget då jag aldrig tittar på Efterlyst, iallafall inte sedan moral-Brynolf slutade.

Postad

Jahaja, en vanlig lördag till avklarad. Då ska vi se

20.00 anländer till förfesten

20.05 öppnar första 3.5an (Försov mig och hann inte till systemet)

22.00 Är lite lagom lullig och på bra humör, allt flyter på

22.05 Häller upp första shoten av den 72%iga gröna drycken från helvetet

23.00 Några festdeltagare spelar poker, jag tittar förundrat på. Folk ger mig groggar och öl så jag ska slippa pissölen

24.00 Vi går ut

24.10 Jag spiller en halv öl över en snubbe i baren och undkommer som tur väl är att få en snyting

24.20 Svart

01.00 Svart

02.00 Svart

03.00 Tar mig tillbaka till efterfest, svaga minnen

04.30 Åker med i en taxi runt hela stan och lite utanför, trots att jag bor 1 kvarter från efterfesten

08.00 Vaknar upp naken i min säng med en 17-årig oskuld till psykbrud bredvid mig och vet inte riktigt vad som har hänt. Som tur väl är så är hon nog fortfarande halvt oskuld iaf

10.00 Hon sticker, yes!

12.00 Det plingar på dörren och ringer på mobilen, kreaturet är tillbaka. I was not amused.

15.00 Hon drar igen och jag flyr hem till morsan

15.15 Kommer online och välkomnas med en ström av hån från mina s.k vänner

Får hoppas att jag lever den dagen denna kvällen blir en såndär rolig grej man gjorde när man var ung och galen. Men snart slutar man väl med en pistol i munnen ändå. :|:D

Postad

Ditt bredband är beräknas installeras oktober 02, i anslutning till detta datum kan du börja surfa och använda våra tjänster..

Jaha, och nu ringde jag dom igen, ytterligare två veckor försenat och dom bjöd på en gratis månad, TJOHO! Har inte kunnat spela poker riktigt på 1 månad tack vare bredbandsbolaget och för detta kompenseras jag med 300kr, tiltar hårt

Jävla pissföretag, önskar att jag valde telia istället. Dom brukar iaf bara vara försenade med 2 veckor. Så kul när man har ett försenat preliminärt anslutningsdatum i slutet av vecka 43. Hela veckan går och ingen ringer. Så nu på måndag vecka 44 ringer man kundtjänst och får ett nytt preliminärt anslutningsdatum i slutet av vecka 45.

Postad

Bara det inte blir pokerset igen så blir jag nöjd.

Kollar lite över listan här, rätt skojiga

år 2003, mössa

Hur fan då?

år 1999, Böcker (t.ex. Bibeln)

Böcker är skoj, men att det lyckades bli årets julklapp? Vem ger bort bibeln i julklapp?

år 1988, bakmaskin

Ingen kommentar

Edit: för övrigt ska jag nog sticka iväg över julen bara för att slippa allt, finns ingen högtid som jag hatar mer. Alla har ångest och panik och dricker alkohol i barnens närhet. FYfan