Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Swede

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hatar Ellen. :evil:

Utnämnd till Amerikas bästa Talkshow 2 år i rad!!

Hur kan man hata Ellen?!?!?!

(Bojkotta Goatse för hans Åsikter om Ellen? PM:a mig!)

Ah, Riki. Hon förstörde många studietimmar när man var student. Otroligt att dagtv inte har ändrat sig ett dyft på 10 år.

Har lite studier att göra men ack så måste man ju kolla på dessa obetalbara Talkshower som förgyllar mitt annars så ganska meningslösa liv!

MVH

//KF

- Talkshow-älskare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst?? Har sett typ 3*5 minuter av den showen och det är fan den västa skiten som finns! Hon är ju så sjukt störig människan!

(Bojkotta Goatse för hans Åsikter om Ellen? PM:a mig!)

Du har pm

Länk till kommentar

Seriöst?? Har sett typ 3*5 minuter av den showen och det är fan den västa skiten som finns! Hon är ju så sjukt störig människan!

the show has won nine Daytime Emmys, including Outstanding Talk Show in its first two seasons and Outstanding Talk Show Host. Additionally, DeGeneres won the People’s Choice Awards two years in a row for Favorite Daytime Talk Show Host and Favorite Funny Female Star.

En massa priser men just People's Choice Awards är Toppnoteringen! :heart:

Source: http://ellen.warnerbros.com/showinfo/bio.html

Länk till kommentar

Tänkte inte så mycket på din sexualitet, utan mer på ditt sätt att använda versaler i början av ord. Nu gör du det ju inte bara på substantiv ser jag, så det är nog inte tyskinfluerat ändå.

Det är grammatiskt Inkorrekt men jag gör det ändå ...

Vet inte varför ...

Något medfött skit ...

MVH

//KF

Länk till kommentar

Angående talkshows så har jag några gånger ofrivilligt blivit kcar sittandes vid Martha Stuarts program där man får lära sig att dekorera en höstbukett, tranchera en gris, måla lister etc :oops::)

Ricki Lake skäms jag över när jag ser hennes kroppsliga hydda och hennes whitetrash/ghettos som kommer för att diskutera glödande ämnen så som "Min bror knullade min man i tre år och tvingade mig att ha dvärgsex". Programet känns sjukt degenererande.

Länk till kommentar

Angående talkshows så har jag några gånger ofrivilligt blivit kcar sittandes vid Martha Stuarts program där man får lära sig att dekorera en höstbukett, tranchera en gris, måla lister etc :oops::)

Martha är heavy med sina "gör lite fint med Marthas hemmapyssel"-tips. Igår visa hon hur man linda in Revbensspjäll f.ö.

Ricki Lake skäms jag över när jag ser hennes kroppsliga hydda och hennes withtrash/ghettos som kommer för att diskutera glödande ämnen så som "Min bror knullade min man i tre år och tvingade mig att ha dvärgsex". Programet känns sjukt degenererande.

Där håller jag med om.

Hon är lite pinsam med sina alltid likadana ämnen (otrohet) med besök av antagligen Latinamerikaner (bosatta i USA) alt. svarta.

MVH

//KF

Länk till kommentar

PS. En Mikrokebab står i Mikron nu.

Usch, blir man ju inte mätt på... Hade de ingen megakebab?

Ska laga åmmelätt sen. Med lök, svamp, paprika och mjukostmedsoltorkadetomaterochfetaost. Ost med ostsmak liksom. Lite cayennepepper också blir det nog.

Serveras med mjölk.

Länk till kommentar