busen Postad 12 Mars , 2006 Rapport Share Postad 12 Mars , 2006 ffs sjukt så svårt d skas va o boka en svettig nflygbiljet... SJUKT tiltad just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Visst fan kan man vara en high class prostitute. En riktig lyxhora kan ju t.ex. föra sig exemplariskt, konversera med de lärde på latin och ge även den mest luttrade kvinnokarl en oförglömlig upplevelse i sänghalmen. En lyxhora är antagligen t.om. att föredra framför en riktig flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 wtf hände med trådnamnet?! SABOTAGE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Vad hände med Swede egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Jag frågade en gång ifall det var någon moderator som bytte namn på tråden hela tiden och detta nekade dem till så det bör ju vara Swede som är här och spökar lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Vad hände med Swede egentligen? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=21419 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Läste i senaste First Poker Magazine att de ska göra en film på Mattusows ännu ej utgivna självbiografi. Jag vet vad de kommer att kalla filmen: Fear and loathing in Las Vegas II - poker edition Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 sitter o jäser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Why do I even bother. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Fan... glömde bort att jag fyllde år igår. Hur gammal kan man bli egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Idag fyller jag år, grattis till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Grattis till båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Idag fyller min mamma år, grattis till henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ÅttiseX Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Grattis alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Tack! Jag firade min födelsedag genom att anmäla mig till $1mille-garantin på Stars. Sen lovade jag mig själv att skippa tentan idag, men jag kanske måste gå dit och klonka in den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Tack!Jag firade min födelsedag genom att anmäla mig till $1mille-garantin på Stars. Sen lovade jag mig själv att skippa tentan idag, men jag kanske måste gå dit och klonka in den ändå. Min bror bor också i umeå och har tenta idag.. hm.. k-k-ka-karl? fast han fyllde iofs inte år igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 hm.. k-k-ka-karl? Ehhh... what? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 hm.. k-k-ka-karl? Ehhh... what? äh inget.. hälsa från mig om du ser han! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Vänner, Det är fredag och den vanliga jobbveckan är över! *knack* *knack* *phhsssss* *aaaahhhhhhh* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Skål tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JanssoN Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 *klunk klunk klunk* SKÅL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vallgrei Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 St Patricks day idag, för att stödja irländarna dricker i irländskt idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Snart är det dags att klonka...på krogen! Sätta en 1-outare strax innan kl 02 skulle inte vara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 18 Mars , 2006 Rapport Share Postad 18 Mars , 2006 Akta er för häftiga killar med linnen och tatueringar på armarna, dom ska alltid slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts