Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gårdagens bästa tv-ögonblick: Homer har köpt en karnivalgodismaskin till marge och tillverkar, under natten vilt skrattandes , en hiskeligt stor godispinne bestående av sockervadd och kola... Bart och Lisa upptäcker den på morgonen och hugger genast in på den varpå Homer säger med faderlig röst: That's right kids, suckle daddys sugarball... :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens bästa tv-ögonblick: Homer har köpt en karnivalgodismaskin till marge och tillverkar, under natten vilt skrattandes , en hiskeligt stor godispinne bestående av sockervadd och kola... Bart och Lisa upptäcker den på morgonen och hugger genast in på den varpå Homer säger med faderlig röst: That's right kids, suckle daddys sugarball... :lol:

 

/TF

 

Jag gillar att han sen inte vill ge upp bollen och den blir skitigare och fylld med all världens.. ehh.. skit :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skänker mitt 1000e inlägg till Swedes eminenta tråd och hoppas att mitt namn ska pryda den en dag, som en liten fin gest menar jag ;)

 

Bra gjort, jag hoppas verkligen att du får det du önskar. En vacker dag skulle jag vilja att det hände mig också, men det är ju så mycket man vill. Men en dag... *blick långt bort mot horisonten*

 

Appropå trasmatta, var i Uppsala eller Stockholm spelar man in en bra demo (metal av det argare slaget) utan att det kostar halva bankrullen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland blir jag förvånad över att jag faktiskt blir förvånad... :-oLÄNK

 

Äntligen, säger jag. Bara hoppas att det röstas igenom, så att man kan göra samma sak med restauranter sen. Vafan, om jag ska behöva stå hemma och koka jävla potatis vill jag inte se att massa annat folk med mer tur än mig springer ute och bara liksom... får mat. Eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...