ahmar Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 1000:e inlägget ... muahahahah .. så vad görs? God Jul o gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Spelar väl inte poker med öronen ? Vissa kan vifta med öronen och jag kan spela poker med öronen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Hur uttalas B2B? Brukar uttala det svenskt, alltså [betvåbe]. Fast ibland lyckas jag få till ett engelskt B på slutet; [betvåbi] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 när ska någon starta en allt om nyårslöften tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Den måste jag vara först på :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Julen är ett enda stort EV-. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 24 December , 2005 Rapport Share Postad 24 December , 2005 Nu är jag mätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Gårdagens bästa tv-ögonblick: Homer har köpt en karnivalgodismaskin till marge och tillverkar, under natten vilt skrattandes , en hiskeligt stor godispinne bestående av sockervadd och kola... Bart och Lisa upptäcker den på morgonen och hugger genast in på den varpå Homer säger med faderlig röst: That's right kids, suckle daddys sugarball... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Gårdagens bästa tv-ögonblick: Homer har köpt en karnivalgodismaskin till marge och tillverkar, under natten vilt skrattandes , en hiskeligt stor godispinne bestående av sockervadd och kola... Bart och Lisa upptäcker den på morgonen och hugger genast in på den varpå Homer säger med faderlig röst: That's right kids, suckle daddys sugarball... /TF Jag gillar att han sen inte vill ge upp bollen och den blir skitigare och fylld med all världens.. ehh.. skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Dahlberg Jo Simpsonshumor måste f.ö vara något manglit/kvinnligt... Sambon har ingen förståelse för att jag frustar som en skadeskjuten flodhäst framför tvn när simpsons rullar /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Om några minuter drar jag till Norge över nyår. Ha ett riktigt gott nytt år forumare! Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 jag skänker mitt 1000e inlägg till Swedes eminenta tråd och hoppas att mitt namn ska pryda den en dag, som en liten fin gest menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 jag skänker mitt 1000e inlägg till Swedes eminenta tråd och hoppas att mitt namn ska pryda den en dag, som en liten fin gest menar jag Bra gjort, jag hoppas verkligen att du får det du önskar. En vacker dag skulle jag vilja att det hände mig också, men det är ju så mycket man vill. Men en dag... *blick långt bort mot horisonten* Appropå trasmatta, var i Uppsala eller Stockholm spelar man in en bra demo (metal av det argare slaget) utan att det kostar halva bankrullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 ...spelar man in en bra demo (metal av det argare slaget) Vill man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 1 Januari , 2006 Rapport Share Postad 1 Januari , 2006 vad har hänt med swede, senaste inlägget var typ för 2 månader sen... börjar bli orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 hehe.. kul att användaren Andersson blivit påsatt, congrats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 3 Januari , 2006 Rapport Share Postad 3 Januari , 2006 ...spelar man in en bra demo (metal av det argare slaget) Vill man göra det? Japp, det vill man absolut göra. Kan inte se något skäl till varför man INTE skulle vilja göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Drömde att jag satt på Sviten och lirade THe mot Parre, Gdaily, min kollega evinrude samt två bi-sexuella 18åriga brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 bib Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Klonk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Ååååååååh, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att Fox tar rätt beslut! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Ibland blir jag förvånad över att jag faktiskt blir förvånad... LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 TF, man får inte vara otrogen mot simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Det är mest kärlek till Simpsons! OT: http://tinyurl.com/b6ard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Ibland blir jag förvånad över att jag faktiskt blir förvånad... LÄNK Äntligen, säger jag. Bara hoppas att det röstas igenom, så att man kan göra samma sak med restauranter sen. Vafan, om jag ska behöva stå hemma och koka jävla potatis vill jag inte se att massa annat folk med mer tur än mig springer ute och bara liksom... får mat. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts