Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!


Swede

Recommended Posts

Igår fick jag morsan att lipa på en restaurang... Och lite senare lyckades jag få syrran att stortjuta på en spårvagn...

 

/TF - klass A människa...

 

Hoppas du har dina skäl! Eller ser jag ett par horn börja växa ut på flinten? Själv lyckades jag ryta sönder på flickvännen för ingenting när vi inte ens varit tillsammans en månad. Myycke fjäsk i natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår fick jag morsan att lipa på en restaurang... Och lite senare lyckades jag få syrran att stortjuta på en spårvagn...

 

/TF - klass A människa...

 

Hoppas du har dina skäl! Eller ser jag ett par horn börja växa ut på flinten? Själv lyckades jag ryta sönder på flickvännen för ingenting när vi inte ens varit tillsammans en månad. Myycke fjäsk i natt.

Nog hade jag mina skäl alltid... Gör sällan omotiverade saker... Förutom en och annan bluff-syn :lol: Höpp, nu gick jag on topic i off topic-tråden...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar till Nya Zeeland imorgon. Fan, vad det är långt dit. Upp kl. 5 imorgon bitti och framme söndag kväll strax före midnatt lokal tid. Huga! Och min iPod har naturligtvis inte kommit. Får hoppas att det finns några gamla 80-talsrullar att vila ögonen på på planet. I annat fall kanske de singaporianska flygvärdinnorna duger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genomgick en diskografi i ländryggen i lördags och äntligen efter fyra år av tjat på sjukvården att något är fel så ska jag få genomgå en diskprotesoperation på två diskar ev. tre. :D

 

Sedan ska det börjas spelas livepoker(har bla haft svårt att sitta längre stunder)

PF live 3 here i come :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genomgick en diskografi i ländryggen i lördags och äntligen efter fyra år av tjat på sjukvården att något är fel så ska jag få genomgå en diskprotesoperation på två diskar ev. tre. :D

 

Sedan ska det börjas spelas livepoker(har bla haft svårt att sitta längre stunder)

PF live 3 here i come :)

 

Oh, hade gubbe med oss på våra orienteringsresor förr som inte kunde sitta mer än en kvart.. sjukt jobbigt att han lomma runt på bussen hela tiden. Ännu värre för han kanske. Ett Grattis i guess!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, hade gubbe med oss på våra orienteringsresor förr som inte kunde sitta mer än en kvart.. sjukt jobbigt att han lomma runt på bussen hela tiden. Ännu värre för han kanske. Ett Grattis i guess!

 

Klarar dom flesta dagarna inte ens att sitta på en buss eller pendeltåg öht.

Gubbe är nog rätt benämning trots mina 31 år :lol:

 

tyty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genomgick en diskografi i ländryggen i lördags och äntligen efter fyra år av tjat på sjukvården att något är fel så ska jag få genomgå en diskprotesoperation på två diskar ev. tre. :D

 

Sedan ska det börjas spelas livepoker(har bla haft svårt att sitta längre stunder)

PF live 3 here i come :)

 

Hoppas det blir bättre! En spontan fundering blir ju dock hur Du spelar nätpoker. Stående?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas det blir bättre! En spontan fundering blir ju dock hur Du spelar nätpoker. Stående?

 

En jäkla massa triangeltabletter :D

Tyvärr har det inte blivit så mycket nätpoker som jag velat,dels pga ryggen men även ekonomiskt eftersom jag är heltidssjukskriven sedan januari och sjukpenningen är inte den bästa.

 

Jaja nog om mig och mina "pytte" problem jämfört mot vad andra människor genomlider.

Men tack för era "gratulationer". :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, hade gubbe med oss på våra orienteringsresor förr som inte kunde sitta mer än en kvart.. sjukt jobbigt att han lomma runt på bussen hela tiden. Ännu värre för han kanske. Ett Grattis i guess!

 

Klarar dom flesta dagarna inte ens att sitta på en buss eller pendeltåg öht.

Gubbe är nog rätt benämning trots mina 31 år :lol:

 

tyty

 

Örkel. Hade problem med ryggen tidigare men dagliga promenader och ståbord på jobbet har löst problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långhårig är ett annat exempel. Är det en långhårig kvinna eller en lång, hårig kvinna?

 

men det är ju inte alls samma sak...

 

långhårig betyder att håret är långt

 

finskor däremot kan betyda både fina skor och kvinnor från finland

 

om man sär skriver det ja.. finskor utan särskrivning kan väl bara betyda kvinnor från finland?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...