Tobiekenobi Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Roligaste namnet jag har hört idag var en norrman som ringde. Mikke Assle var hans namn. Det är svårt att hålla en professionell nivå på samtalet efter det. Citera
TotalFarsa Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Det är svårt att hålla en professionell nivå med de flesta norrnän /TF - vars sasmbo är norska Citera
TotalFarsa Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Fytusan vilken rolug bröllopsfest vi har var på inatt... Ett mirakel tt jag kan stavw hyfsat till det härt... Tur man har ledigt från jobbet på måndag.... Gunatt! /TF - pf, jag surfar för mkt här... Citera
Stahl Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Studera Marx och Lenin, och förena er! Citera
Stahl Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Klass mot klass, måste striden stå! Citera
Pokertomte Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Proletärer i alla länder, förena er! Citera
Stahl Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Vår stolthet, vår ryggrad, vårt hjärta, vår hjärna... är arbetarklassens eget pari! Citera
Se7en Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 MODERATOR HALLÅ!! jag kräver att "allt om din mamma"-tråd låses upp. FÖR FAN BLANDA INTE IN VÅRA MAMMOR MED HASSELHOFF!! Citera
Plox Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 ahh ska snart upp och jobba, ångesten kryper på. Bara en hand till Citera
Trolldeg Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 MODERATOR HALLÅ!! jag kräver att "allt om din mamma"-tråd låses upp. FÖR FAN BLANDA INTE IN VÅRA MAMMOR MED HASSELHOFF!! DH FOREVER! Citera
kgl Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Nu ska väl ändå SM-Guldet vara klart! En pinne eller mer mot götet så är det i alla fall det Citera
Dahlberg Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Nu ska väl ändå SM-Guldet vara klart! En pinne eller mer mot götet så är det i alla fall det Hur kan man heja på ett lag utan själ? Citera
kgl Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Hur kan man heja på ett lag utan själ? Om man ska kalla Djurgården för ett lag utan själ, vilka lag i Allsvenskan och superettan är då lag med själ? Och varför är Djurgården ett lag utan själ? Citera
Dahlberg Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Hur kan man heja på ett lag utan själ? Om man ska kalla Djurgården för ett lag utan själ, vilka lag i Allsvenskan och superettan är då lag med själ? Och varför är Djurgården ett lag utan själ? Jag skulle ge Falkenberg mer Själpoäng än DIF. Har DIF ens någon spelare som har vart med sen pojkåren??? isf ge mig namnet. De känns bara så tomma. Citera
parre Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Skulle Djurgården vara en pokersajt skulle de stejka Linda Rosing... err... Citera
Dahlberg Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Skulle Djurgården vara en pokersajt skulle de stejka Linda Rosing... err... hoho Citera
Vallgrei Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Om man ska kalla Djurgården för ett lag utan själ, vilka lag i Allsvenskan och superettan är då lag med själ? Gefle IF! Citera
busen Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 fan för att ha ont i halsen!!! Citera
Loveless Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Fan knappt man vågar nämna sina grönvita hjältar. Tur att bandyn drag igång snart så man får något att glädjas åt. J-vla Birger. Nej, det är INTE brajen jag pratar om. Citera
Macroman Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Skulle Djurgården vara en pokersajt skulle de stejka Linda Rosing... err... Varför är Djurgårdens fanbas till så stor del baserad av medgångsfans? Var ju nästan patetiskt att se tom småtjejer på stan i deras färger efter att de råkat snubbla hem ett par SM-guld. Citera
busen Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Nej, det är INTE brajen jag pratar om. Doh! Ja, det är en citering av Homer Citera
Macroman Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Fan knappt man vågar nämna sina grönvita hjältar. Det finns bara ett gäng grönvita hjältar och dom kommer från Söder i Stockholm... Citera
Kjell Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Varför är Djurgårdens fanbas till så stor del baserad av medgångsfans? Var ju nästan patetiskt att se tom småtjejer på stan i deras färger efter att de råkat snubbla hem ett par SM-guld. Vinner ett lag flera SM guld i rad får dem flertalet medgångare, vare sig det är Djurgården eller Malmö eller AIK eller Hammarby. Antalet medgångare drar inte ner på antalet "riktiga supportrar" däremot. Låt dem köpa lite DIF souvernirer - Det ger pengar till klubben. Citera
Loveless Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Fan knappt man vågar nämna sina grönvita hjältar. Det finns bara ett gäng grönvita hjältar och dom kommer från Söder i Stockholm... Jo just det, och hur många sm guld vard det ni hade? Citera
Recommended Posts