Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

Postad

Efter ett sjysst utslag ligger jag ca 50-60 meter från green, plockar fram nian och klipper till... *plonk* klockrent på green, bollen försvinner ur sikte (då greene var höjd), och jag hör bara ett metalliskt *ding* då bollen rullar på flaggen och ner i kopp!!!

Satan i gatan vilken skön känsla :lol:

/TF

låter som när den gode TF spelar poker då...han har noll koll men klonkar då och då ändå.. :lol:

/A :club::roll:

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Efter ett sjysst utslag ligger jag ca 50-60 meter från green, plockar fram nian och klipper till... *plonk* klockrent på green, bollen försvinner ur sikte (då greene var höjd), och jag hör bara ett metalliskt *ding* då bollen rullar på flaggen och ner i kopp!!!

Satan i gatan vilken skön känsla :lol:

/TF

låter som när den gode TF spelar poker då...han har noll koll men klonkar då och då ändå.. :lol:

/A :club::roll:

Jaja, du kallade mig ju trots allt

den gode TF
Eftersom jag törstar efter bekräftelse så väljer jag att ta tillvara på detta och bortse från all annan trams du hävde ur dig :heart:

/Total Farsa Baloo - har lärt Poke67 allt han kan :lol:

Postad

min kare mormor och modern teknik.

Idag skulle det atas prinsesstarta. Men prinsesstartan som har legat i frysen nagon vecka var ju riktigt hard. Vad gor mormor da? Jo hon slanger in den i micron for att tina upp den.

prinsessgegga

• 2 weeks later...
Postad

ar i budapest nu

fy fan, kanner mig som en kung. Igar gick man pa ett badhus.

detta gjorde man:

Badade i varmt kallvatten/halsovatten

bubbelpool

bastu

angbastu

30 min massage

och kakade en stor glass

allt kostade: 200 kr

familjen har en lagenhet i norra Pest. Finns en bar 20 meter bort. En stor o stark pa 0,5 liter kostar hela 3 kr.

Kakade en mkt fin middag pa en restaurang. Forrat, Huvudratt, Dessert och en stor o stark, 90 kr inkl dricks.

Postad

Jävligt hett tips inför DIF´s match mot Kalmar 21 aug: D.S.L. (Den Sista Leken (halva gamla Coca Carola) och 2 nya tjommar) lirar Djurgårdslåtar på Östra Station ett par timmar innan matchen... Tokmycke ös och tokmycke mer bira!!! 8-)

Postad
HEJJA KALMAR!!!

WTF ;)

Har fått för mig att du kanske borde digga MFF???

För övrigt blev jag tvungen att läsa hela trådjäveln. Jag skulle ju vila middag... Som jag har garvat. En del av er har ju humor.

Nu måste jag till bolaget och tjacka en dunk rött till lasagnen som jag ska bjussa Mona på ikväll.

Igår såg jag Winnerbäck på Skansen. Jag var vedervärdigt pissnödig i 1,5 timmar. Till slut kunde jag bara steppa lite lätt med vänsterdojan. Hade jag hoppat och dansat runt hade urinet skakats loss ur kroppen på mig. Grym konsert och gryyyyyyyyyyymt skön piss efteråt. Jag gissar på 1.3 liter :shock:

Trevlig helg på er alla glada PFare

Postad

Jag ar kissinodig

Var pa Sziget festivalen har i Budapest igar.

Skon festival.

Bast: Man bor pa omradet. Maten ar billig. Olen ar billigare an lasken (11 kr for en 0.5l stor stark), massa aktiviteter pa omradet. Mitt inne i Budapest sa man kan ta en tripp in i stan om man vill.

Minus: 7 dagar lang festival, med i praktiken en ratt svag artistlista

Nick Cave & the bad seeds var en javla hojdare dock

Postad

Jag gillar grodan...

Ding ding ding diiiiiiiing dididi diing dididi ding ding!

Jag gillar han ännu mer när man behöver höra han på krogen 15 gånger på en onsdag och jag gillar han mest när jag kommer hem för att slappa och får höra han på MTV 13 gånger i reklamen.

Diiiing ding!

Postad
en fråga bara...

När vet man att man ska sterilisera sin katt?? Är det när den fösöker sätta på blomkrukan i vardagsrummet eller är det när den börjar sikta på mer rörande mål, som typ mig :?

När man ställer den frågan, typ... Beror lite på åldern också, inte så bra att göra det när de är för små, men jag skulle gissa att det är dags för dig att åka iväg med henne.

Underbar tråd för övrigt :D

Postad

Käkade på Grillat i Gränden igår, någon i Malmötrakten som har käkat där. Så sjukt gytt, rekommenderas starkt.

Vi hamnade för övrigt i bråk med en bartender, skrev autografer till två små barn och lämnade 3 kr i dricks.