busen Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Skiner solen idag?Sover Dolly Parton på rygg? Är en grodas arsle vattentätt? Åker AIK ner till korpen 2006? Citera
Suppe Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Skiner solen idag?Sover Dolly Parton på rygg? Är en grodas arsle vattentätt? Åker AIK ner till korpen 2006? Nej. Citera
ades_va Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Nån rackare på hultsfred bröt("") sig in i mitt tält _sista_ dagen för att sno min sovsäck och lämna massa öl, pengar, mobil - allt låg tydligt. Det tog nästan knäcken på mig, han kunde väl iaf snott min mobil?! Citera
Frege Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Skiner solen idag?Sover Dolly Parton på rygg? Är en grodas arsle vattentätt? Åker AIK ner till korpen 2006? Nej. Åjo! Citera
Indrivaren Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Om sömnsnacket. Gick upp igår (söndag) 18.00, sommnade vid 9.00 tiden samma dag, har inte sovit sen dess. Ska natta snart och vända den djävulska dygnscyckel. Så länge kan ni garva åt denna klassiker http://www.blennus.com/index.php?option=content&task=view&id=237&Itemid= *Edit kan inte skriva nu Citera
Suppe Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Skiner solen idag?Sover Dolly Parton på rygg? Är en grodas arsle vattentätt? Åker AIK ner till korpen 2006? Nej. Åjo! Inte en chans. Lekstuga och transportsträcka denna säsong. Citera
K4lle Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 "Gör som solen! Gå upp i Öster, Öster! Röster som skallar alla.....hela lirarnas dag" Nått sånt kanske Citera
Swede Postad 20 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2005 de vill bara ha dig nar du ar sjutton, nar du ar tjugoett ar du inge skoj langre de tar en polaroidbild och later dig ga, sager att de kommer att höra av sig, sa kom igen! Citera
Hjort Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 de vill bara ha dig nar du ar sjutton, nar du ar tjugoett ar du inge skoj langre de tar en polaroidbild och later dig ga, sager att de kommer att höra av sig, sa kom igen! Ladytron, yes? Citera
Swede Postad 20 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2005 de vill bara ha dig nar du ar sjutton, nar du ar tjugoett ar du inge skoj langre de tar en polaroidbild och later dig ga, sager att de kommer att höra av sig, sa kom igen! Ladytron, yes? Si senior... hang med till Arvikafestivalen vet jag!!! Citera
Swede Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 Hahaha, senaste avsnittet av family guy (s0406) ar fan ett av de roligare avsnitten. Garvar snart ihjal mig bara sa att ni vet Citera
ades_va Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Fan va Howlin Pelle hade ful mustasch. Gillar inte det ljusa håret heller... Citera
TotalFarsa Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Det är jäklariminlåda skillnad på vårdcentraler och vårdcentraler... Behöver min allergimedicin så jag ringer vårdcentralen (svalebo i göteborg) jag besökte förra året: - Hej. Ge mig allergimedicin! - Nej, vi har nya rutiner så du måste träffa en läkare för det! - Allvarligt! Det är ju ett jäkla slöseri av både min och hans tid! Han kommer bara att fråga mig om jag är nöjd med den medicin jag åt förra året, jag kommer att svara "ja" och sen skriver han ut samma medicin åt mig. Så vad är poängen med att vi träffas??? - Vi har nya rutiner... *suck* Så jag ringer en vårdcentral i varberg... - Hej. Ge mig allergimedicin! - Jamenvisst. Vi distriktssköterskor har delegation på att skriva ut allergimedicin. Vilken ska du ha? - Lomudal, Rhinocort och receptbelagd clarityn... - Ok, då har jag lagt in det i datorn, du kan hämta ut det på ett apotek! - Tack & hej! Skrämmande hur två vårdcentraler kan ha så olika servicenivå... Btw, swede, family guy rockar... /TF Citera
busen Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 TF din avatar, är det Dharmas Farsa i Dharma & Greg? Ps. Ta inte illa upp om jag har fel Ds. Citera
TotalFarsa Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 TF din avatar, är det Dharmas Farsa i Dharma & Greg? Ps. Ta inte illa upp om jag har fel Ds. Nej, för tusan! Det är ju jag!!! Cyklandes på en trehjuling, ruggigt onykter, midsommar 2004... Men jag förstår att du ser likheten, den är ju uncanny... Sen att jag är karbonkopia till sättet gör ju inte saken bättre! Btw, börjar känna mig väldigt förföljd, busen... Stalkar du mig mer får jag kalla in QoS /Total Förvirring råder Citera
busen Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Btw, börjar känna mig väldigt förföljd, busen... Stalkar du mig mer får jag kalla in QoS /Total Förvirring råder Hahaha! Det är nog så att vi kollar samma trådar bara *host bortförklaring *host Citera
TotalFarsa Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Btw, börjar känna mig väldigt förföljd, busen... Stalkar du mig mer får jag kalla in QoS /Total Förvirring råder Hahaha! Det är nog så att vi kollar samma trådar bara *host bortförklaring *host Nädu! Du vill ha mig!!! Erkänn nu... *urk* Det här börjar ta en otäck vändning!!! Let's never speak of this again... /TF Citera
TotalFarsa Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Hahaha, blablabla family guy (s0406) blablabla I all välvilja ville jag bara informera om att följande är på G! Kanske kan vara av intresse för oss frälsta... /TF Citera
Dahlberg Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 jaa vad säger man, AIK... 14-0 på 4 matcher, 8 raka utan förlust, 4 segrar i rad. 5-0 mot Västerås och total utklassning... vi ska tillbaka... Allsvenskan 2006, love it! Citera
ades_va Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 jaa vad säger man, AIK... 14-0 på 4 matcher, 8 raka utan förlust, 4 segrar i rad. 5-0 mot Västerås och total utklassning... vi ska tillbaka... Allsvenskan 2006, love it! Känns som man bryr sig om fotboll (hockey?) Citera
Dahlberg Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 jaa vad säger man, AIK... 14-0 på 4 matcher, 8 raka utan förlust, 4 segrar i rad. 5-0 mot Västerås och total utklassning... vi ska tillbaka... Allsvenskan 2006, love it! Känns som man bryr sig om fotboll (hockey?) Hokceyn kommer ska du se. Jag har lite inside information om att min polares gamla lagkamrater i AJ kommer upp i år och kommer göra succe´ Citera
busen Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Såg nyss BB-cipi på hennes "råååsa" moped. För att citera TF, en känd profil på detta forum: Skrattar Ut Ut Ut Ut Ut Högt!! Citera
ades_va Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Hokceyn kommer ska du se. Jag har lite inside information om att min polares gamla lagkamrater i AJ kommer upp i år och kommer göra succe´ Menade att jag inte visste om ni pratade om fotboll eller hockey. Citera
Dahlberg Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Hokceyn kommer ska du se. Jag har lite inside information om att min polares gamla lagkamrater i AJ kommer upp i år och kommer göra succe´ Menade att jag inte visste om ni pratade om fotboll eller hockey. va, fotboll?? hockey?? här snackar vi riktiga sporter här snackar vi curling ... Damcurling... fotboll?? ähh ;) Citera
Recommended Posts