TotalFarsa Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 jag vill nog byta min runner runner flushVad har hon gjort nu då? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2005 jag vill nog byta min runner runner flushVad har hon gjort nu då? /TF inget, ibland inser man bara att man vill ha en hjärter flush istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2005 årets låt http://home.no/shaolinsoccer/Heroes%20of%20A-klassen/Anakonda%20-%20BTB.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 Vänner, Senaste filmen med Ghostrider, Ghostrider goes undercover, är GRYM. Se till att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 5 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2005 Vänner, Senaste filmen med Ghostrider, Ghostrider goes undercover, är GRYM. Se till att se den. letar efter den, men hittar inte... antar att det är Ghostrider 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 Den fanns på det där stället man inte får nämna. Gick väldigt fort att få hem. Satt och reflektera över hur många bilister som automatiskt stampar på bromsen när en polis kommer med blåljus.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 Satt och reflektera över hur många bilister som automatiskt stampar på bromsen när en polis kommer med blåljus.... Jag diggade killen som körde BMWn. Jäklar vad han körde. Grymt när GR brände gummi utanför slottet på sin poliscykel. Jämför man senaste Ghostrider med senaste Getaway In Stockholm, så är det klasskillnad. GR är så jäkla mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 årets låt http://home.no/shaolinsoccer/Heroes%20of%20A-klassen/Anakonda%20-%20BTB.mp3 Oj oj oj vad jag hoppas att du skämtar. Visst, skönt beat, men killen måste ju lära sig rappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 5 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2005 Satt och reflektera över hur många bilister som automatiskt stampar på bromsen när en polis kommer med blåljus.... Jag diggade killen som körde BMWn. Jäklar vad han körde. Grymt när GR brände gummi utanför slottet på sin poliscykel. Jämför man senaste Ghostrider med senaste Getaway In Stockholm, så är det klasskillnad. GR är så jäkla mycket bättre. jag säger fortfarande att GR wheelie i 340 km/h är bland det grymmaste jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Hmmm... man kanske skulle läsa reglerna innan man börjar spela steps. Jaja, lyckan ler mot den enfaldige och mitt monster T3o står sig mot slaskpelles KTs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Apropå GR och poliscykeln. Hur fick han tag på den? De alternativ jag kommit på är: 1) Snott. 2) Hyrt. 3) Är polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Apropå GR och poliscykeln. Hur fick han tag på den? De alternativ jag kommit på är: 1) Snott. 2) Hyrt. 3) Är polis. Den är väl hemmagjord. Han har tagit en vanlig MC och målat den i polisens färger. Jag har för mig att polisen kör BMW. Cykeln GR har är ingen BMW. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 + Att polisen inte brukar använda sporthojar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Äsch, lite roligt kan väl bylingen också få ha. Typ som denna: http://www.samlaren.se-swed.net/porsche/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2005 tycker GR final ride är bäst fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Varför är helgerna så korta men veckorna så långa? Känns väldigt dumt planerat tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Fan vad det är drygt med 12 timmars jetlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 7 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Nu åker jag hem till mamma och käkar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 heldött med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Helt jävla sinnesjukt att mina elefanter får stryk av några pissiga archers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Helt jävla sinnesjukt att mina elefanter får stryk av några pissiga archers? Fet bad beat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Jag gillar då live supporten skriver "Ja du har wagerat nog för att casha ut" sen när man försöker ta ut får man ett mail 6 dar senare som säger "Du har tyvärr inte wagerat tillräcklgit för att ta ut dina pengar" Tjahoo! 6 dagar till innan jag får mina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 heldött med andra ord Inte då.. Väldigt längesen det var så levande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts