ignat Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 varför måste det swinga så mkt, 9 inköp ner har du ens spelat NL100 på unibet då? eller hoppar du direkt till NL200 nu när du har rulle för det? Citera
werdball Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Jag kommer spela lite som jag känner för, men får hålla strikt på stoploss. Vill spela in mig på nl200, men kommer självklart spela nl100 om jag känner för det och likaså nl140/50. Fördel med nl200 är ju helt klart enorma skillnaden i Rb. Jag kommer inte anstorma nl200 med tron eller hoppet att "äga", Utan med en inställning att hitta vägen till plusset! Men jag är fortfarande lite trött och har inte riktigt återhämtat från inatt. Kanske inte alls känner likadant när jag vaknar utvilad =) Men tycker att jag har bra förutsättningar att prova nl200 just nu. Det blir 2 - 4 bord + att jag ska försöka undvika nitiga bord så gott jag kan. Jag har för övrigt spelat 3 månader tidigare på nl100, men insåg inte då hur nitiga vissa var och dem tilta mig in i en tjock dimma där jag trevande betalade av i princip alla, men detta efter att jag plusssat över 6k€. Jag blev intryckt i ett hörn och övergick till en riktig loose weak syn station som bluffade i fel lägen och var väl en av de mest eftertraktade fiskarna Nå, det var lite nl100 historia. Men jag tror att många hamnat i samma sits. Har sen dess fått större insikt i hur folk spelar och använder PO eller PT. Så akta dig ignat!!! Jag gillar inte alls så stora svängningar som 9 köp ner... visst det händer, men händer det för ofta får man börja analysera, innan man åker ner för mycket! Många bord anser jag vara helt utan värde på unibet nl100, gäller att kunna sålla bort dem =) inte alltid så lätt Citera
werdball Postad 19 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2008 Hej igen! Haft en liten paus efter klonken pluss att jag backat lite både på unibet och ipoker. Kommer inte skriva resultat framöver. Är även osäker på hur mycket jag kommer att skriva och raportera annars. Men allt är relativt och kan i vilken sekund som helst ändras. Jag startade DB n i mån om att hitta tillbaka till ett pluss o lite bättre självförtroende i spelet. Lyckades med br och jobbar för att få upp min winrate till + sidan på nl100 just nu. Fortfarande mycket kvar, men ny fräsh br + NYA SKÄRMAR IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En LG 24" svart OMG får orgasm .... den är fantastisk + HDMI 47" LCD svart lg till vardags rummet fortfarande chockad av storleken OOOOoooooooooo :shock: :shock: :shock: Dagboken kommer iaf leva ett tag till, jag kanske behöver resultat fixeringen på nytt snart som extra press! GL HF Nu ska jag glo sönder mina ögon på feta skärmar!!!!!!!!!!!!!! Citera
werdball Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 LIte uppdatering. Nånting som inte stämmer i cashgame, den saken är säker. Lite lugnande är att många händer jag har svårt att släppa, blivit sönder settade! Men donerat lite onödigt, efter för långa pass med 9 bord. Men jobbar på det =) Sett över hela månaden är jag nu back på cg exkl rb men + inkl.. ! inte mycket men + iaf. 50kG var helt klart nöten denna månad då jag semi klonka på nytt i helgen med en 4 e placering, helt klar räddare för dagen men lite besviken är jag ändå på mig själv då jag ledde med 900k mot nästa stack på 500k med 800 spelare kvar.... Men det vankas trots allt super rekord månad! Vill komma upp i 22/18-19/3-5 stats, nån som är sugen på att lära ut lite hör gärna av dig! Citera
werdball Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 ge mig en av dina skärmar Har redan placerat min ena 20" i ungern som kommer komma väl till hands nu i sommar! =) Den andra går förmodligen över till brorsan lya för eventuellt dag tids grind när han jobbar om det blir för livligt här hemma! Känner inget värde i att sälja då den är lit emer än 1 år och tror knappast nån vill ge 3 k sek för den < då har jag mer nytta av skärämen som reservskärm. Men seriöst ignat, du borde ha råd med en skärm! 3.9k sek vore väl inget av din br? Snåla inte nu, speciellt som du verkar plussa bra!! http://www.webhallen.com/prod.php?id=79554 Den e så jävla bra!!! och snygg!!!! Ska posta en bild av mitt hemma kontor inom kort. Citera
werdball Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Resultat maj CG + lite inkl Rb MTT + mycket: 3 resp 4 placering i 50kG Citera
JGrande Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 LIte uppdatering. Nånting som inte stämmer i cashgame, den saken är säker. Lite lugnande är att många händer jag har svårt att släppa, blivit sönder settade! Men donerat lite onödigt, efter för långa pass med 9 bord. Men jobbar på det =) Sett över hela månaden är jag nu back på cg exkl rb men + inkl.. ! inte mycket men + iaf. 50kG var helt klart nöten denna månad då jag semi klonka på nytt i helgen med en 4 e placering, helt klar räddare för dagen men lite besviken är jag ändå på mig själv då jag ledde med 900k mot nästa stack på 500k med 800 spelare kvar.... Men det vankas trots allt super rekord månad! Vill komma upp i 22/18-19/3-5 stats, nån som är sugen på att lära ut lite hör gärna av dig! Varför shortsstacka du NL2 ett tag för? Citera
werdball Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Varför shortsstacka du NL2 ett tag för? inte lirat mycket nl2 ca 1k händer 600€ + alltså inte anledningen till backet i CG =) fl 2/4 + 5/10 sluka $600 tex EDIT: Jag gillar att shortstacka... är det det oförlåtligt med shortstack spel? Köper in mig för 75 på nl100 resp 135 nl200. Citera
Recommended Posts