Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 384
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

hmmm inget mer lir idag iaf hur fan ska jag lira CG nu i veckan detta lär sitta kvar i bakhuvet!!!

kom gärna med tipps! jag önskar jag kunde fälla nån tår, kanske dte skulle kännas bättre HOOOOOOOOOOOOOOORA sry MEN VA FAN lite damp OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORKAAAAAA

så mer jäger blir det iaf

Postad
a) pokerbreak i 2 dagar.

b) läs harringtons böcker

c) vinn nästa turre

mm önskar jag kunde ge mig på nån pokerbok men håller just på att hitta tillbaka til spelet känns det som o rullen är ok för nl100 med 4275€

Jag e livrädd för böcker just nu med andra ord :P

Postad

superbad / ice ice baby / millen colin / M.I.A + tröst fylla = Grind humör!!!!!!

lång natt ska nog köra life on a plate till telefonen o knalla cidare till macken igen

falcon bayerskt = helt ok!= gott som fan iaf efter jäger :roll:

+68 + 42 (42 är från wsop sateliten)

Idag tot: 191 + 68 + 42= 301€

Maj tot: +53€

BR:4385€

Postad

Tveksammt om det blir lir idag.. fyllna till ordentligt o knalla runt ensam med öl i handen när det ljusnat imorse... men allt e tillåtet i högdalen =)

Lite tung i huvudet idag alltså =(

så nått jag undrar över!

Är det nån skillnad på ptBB och BB/100?

Postad

så nått jag undrar över!

Är det nån skillnad på ptBB och BB/100?

Nej det är det inte. BB/100 är Big Bets per 100 händer och används i Limit, när PT kom så spelade de flesta limit, så då blev det ptBB.

Om du spelar NL så kan du ändra i Preferences, under Games Levels så ser du en liten kryssruta där det står treat "BB" For NL/PL as Big Blind eller nåt liknande...