Gå till innehåll

Viktig poll: Hur ofta bajsar du?


mrfiskman

Viktig poll: Hur ofta bajsar du?  

110 medlemmar har röstat

  1. 1. Viktig poll: Hur ofta bajsar du?

    • Varje dag.
    • Nån enstaka gång i veckan.
    • Nån gång i månaden.
    • Varje år iaf.
    • Aldrig


Recommended Posts

2-3 gånger som standard (4 om jag har riktigt mycket tur). Kan inte redovisa exakt regelbundenhet, min matsmältningsorganism är tyvärr ganska slumpartad i sitt beteendemönster och påverkar mitt liv i väldigt stor utsträckning. Om den till exempel låser sig och jag inte får mugga loss ordentligt på säg en två dar blir jag alldeles yr i huvudet och blir avigt inställd mot allt och alla i min omgivning.:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skönt tycker ni det är att bajsa?

 

1-10 där 10 = orgasm och 1 = känslan av att taggtråd penetrerar din röv

 

Jag skulle säga 7/10

 

Lätt en 9:a om det trycker på ordentligt.

 

Jag menar att skita kan du få ett akut behov av på ett helt annat sätt än tex sex och då är det fanemej gott att lätta på trycket.

 

Dock måste omständigheterna vara dom rätta för att man skall kunna njuta fullt ut. Offentliga muggar kan tex lätt sänka faktorn till under 5 hur nödig man än är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skönt tycker ni det är att bajsa?

 

1-10 där 10 = orgasm och 1 = känslan av att taggtråd penetrerar din röv

 

Jag skulle säga 7/10

"-Den som tycker att knulla är det skönaste som finns han har aldrig varit riktigt skitnödig." /Åke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"-Den som tycker att knulla är det skönaste som finns han har aldrig varit riktigt skitnödig." /Åke

 

Jag håller inte riktigt med citatet faktiskt. Man måste ju ställa "riktigt skitnödig" mot "riktigt kåt", och skulle jag få välja mellan att

 

A) Ha en vacker, villig kvinna och vara riktigt kåt.

B) Ha en vitglänsande, ledig toalett och vara riktigt skitnödig.

 

så hade valet gått på A alla dagar i veckan. Det förutsätter ju givetvis att man innan valet är neutralt inställd, dvs varken kåt eller skitnödig. Är man både kåt och skitnödig samtidigt hade jag nog valt att göra B innan eller istället för A, annars kan riktigt jobbiga situationer uppstå som inget sex i världen är värt...

 

För övrigt kan jag upplysa er om att ifall man inte bejakar skitnödigheten när den väl finns där så kan det bli så att kroppen lär sig att strunta i de stimuli som signalerar skitnödighet. För att säga det på ett annat sätt, man slutar förstå att man måste bajsa, och man blir galet förstoppad eftersom man fyller på med en ganska konstant hastighet trots att inget tar sig ut. Kan vara värt att tänka på för "engångiveckantjejerna"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bajsar feta tjejer mindre än smala tjejer?

Ja, dessutom luktar det rosenvatten på toaletten efter att en snygg tjej varit där. Deras bajs flyter också som små korkar på vattnet och kommer ut ungefär som rådjursbajs (plutt-plutt-plutt-klart). Man kan knappt kalla det bajs. Fula tjejer däremot kan dra av riktiga skogshuggarpastejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...