cobb89 Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Verkar gå bra här, ska du upp på 2,5/5 nivån snart och kriga lite? Hehe aa det kommer nog det också. Vill ha 30 inköp egentligen men det beror lite på hur riggen håller i sig. Har också lite läckor jag vet om som jag försöker täppa till, kanske lika bra att göra det på 1/2 istället för 2,5/5 Har inte heller bråttom upp egentligen. Jag går ur gymnasiet nu i juni, sen är det inte planerat vad jag ska göra. Kanske åka till norge och jobba, då blir det förmodligen grind på kvällar där. Då kommer jag antagligen bo med minst 1 eller kanske fler plussande pokerspelare också. Alltså har jag ungefär 1 år att spela nu utan plugg lr liknande. Att jag harvar på 1/2 nåra månader till gör alltså inte så mycket Jag är mer rädd för att förlora än glad jag blir av att vinna, därför känns de rätt att stanna kvar, ibland finns det dock ett sjukt sug. Speciellt när det går dåligt Citera
cobb89 Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Spelade iaf inget igår på lördagsnatten. Blev utgång istället, rätt trevlig kväll men inget drag direkt. Nu ska jag käka med en polare och sen ut o lira lite volleyboll. Sjukt kul I veckan blir de mindre lir än vanligt, PA-rapporten blev uppskjuten till denna vecka så de blir fett mycket plugg nu istället. Citera
cobb89 Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Blev en 2 st sessioner idag typ 1,5h each. Lyckades hitta plusset på 950. Ligger därmed 9500 i maj. Det är alltså redan typ 3000 över månadsrekord och det är den elfte. Hmm.. är motriggen på väg? Citera
adampolis Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Blev en 2 st sessioner idag typ 1,5h each. Lyckades hitta plusset på 950. Ligger därmed 9500 i maj. Det är alltså redan typ 3000 över månadsrekord och det är den elfte. Hmm.. är motriggen på väg? Låter bra det här Jag har följt din dagbok, dock utan att skriva nånting och det låter sjukt härligt när du plussar som du gör. har själv suttit och lirat på FTP på 0.10/0.25 $ nivån. Har bytt sajter hit och dit, plussat för att sedan gått och stampat på samm ställe hela tiden, låg som mest uppe på 450$ men som sagt ligger och stampar kring 100$ igen. Hade tänkt sätta in runt 500kr på SvS och börja om från noll och köra på 0.5/1 nivån. Tänkte fråga om dig lite tips och sånt? kör du PT eller PO? hur många bord spelar du? kör du korta eller långa sessioner osv. Mvh/ adampolis Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2008 Låter bra det här Jag har följt din dagbok, dock utan att skriva nånting och det låter sjukt härligt när du plussar som du gör. har själv suttit och lirat på FTP på 0.10/0.25 $ nivån. Har bytt sajter hit och dit, plussat för att sedan gått och stampat på samm ställe hela tiden, låg som mest uppe på 450$ men som sagt ligger och stampar kring 100$ igen. Hade tänkt sätta in runt 500kr på SvS och börja om från noll och köra på 0.5/1 nivån. Tänkte fråga om dig lite tips och sånt? kör du PT eller PO? hur många bord spelar du? kör du korta eller långa sessioner osv. Mvh/ adampolis Tja! Kul att du skriver lite då Jag kör PT och GT+ så att jag även ser livestats på spelarna (med nån minuts fördröjning ofc). Detta går att utnyttja extremt bra, ser du att nån har dåliga stats kan du kika lite mer på dom och hitta deras läckor, oftast är det väldigt simpla läckor som att dom antingen är överaggresiva eller väldigt synvilliga. Jag spelar 4 eller 5 bord, 5 kan vara lite jobbigt på svs men d funkar om man har GT+ så man ser statsen live. Jag kan inte säga att jag är väldigt bra på att varken läsa spelare eller bettingmönster.. men en del tips har jag att ge dig angående helt andra saker.. Du har nog hört dom flesta tidigare men vill du verkligen vinna pengar så ta till dig dessa, du behöver inte vara väldigt bra på poker för att vinna pengar på låga nivåer.. Fixar PT och GT+ och spela 2-3 fredag/lördagkvällar. Har du inte enormt mycket motrigg kommer du kunna göra mycket pengar. Värdebeta som satan mot fyllona Kan ju vara lite tråkigt att lira fredag/lördagkvällar självklart. Men har man inget speciellt för sig är det verkligen värt det. Man lär sig hitta sopor tycker jag.. Det är det som är lite roligt med lägre nivåer, folk spelar bakochframpoker. Dom tar stora bets som bluffar och små som nöthänder typ. Dom tänker inte på psykologin riktigt.. Table selection, jag brukar försöka ha minst 2 riktigt dåliga spelare på alla mina bord. 1 är okej om han formligen ger bort pengar . Finns det inga sopor äre ju bara att byta bord, det simmar runt så otroligt mycket fiskar asså.. Bluffa typ aldrig om inte tillfället är sjukt jävla bra... det är en av mina största läckor som jag har jobbat med senaste veckan.. (och du ser ju hur det har gått ) Iofs medrigg men As bra att du tänkte byta till SVS. Du vet att rejken där är 2,5% i jämförelse med 5% på FTP va? Du kanske är en plussande spelare redan men äts upp av rejken. Sist och viktigast: Money management är sjukt viktigt. Spelar du för högt kommer du gula snabbt, tänk på att det är 400bb på svenska spel. 12000 behövs alltså egentligen för att gå upp på 1/2 blinds (det är dock lite overkill eftersom 0,5/1 och 1/2 typ är likadana spelmässigt). 6000 tkr jag iaf är ett måste innan du går upp. Lycka till. Håll mig gärna uppdaterad Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2008 Apropå värdebet mot fyllon så kan du kika på denna handen. Jag vet inte om han va full egentligen, men riktigt dålig va han och klockan var 1 fredagsnatt. Såhär i efterhand kan man kanske fundera om det hade varit ännu bättre att gå allin. Antagligen hade det varit det... Skön kille va? $200 NL Texas Hold'em - Saturday, May 10, 00:58:48 ET 2008 Table Britta 86 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 4 Seat 1: CobbV ( $995.34 ) Seat 3: Baloo^ ( $516.38 ) Seat 4: mack_knife ( $263.51 ) Seat 5: balsebugg ( $769.65 ) Baloo^ posts small blind [$1]. mack_knife posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ 6c 6s ] balsebugg calls [$2]. CobbV raises [$8]. Baloo^ folds. mack_knife folds. balsebugg calls [$6]. ** Dealing Flop ** [ 3c, 6d, Th ] balsebugg bets [$2]. CobbV raises [$14]. balsebugg calls [$12]. ** Dealing Turn ** [ 5c ] balsebugg bets [$2]. CobbV raises [$35]. balsebugg calls [$33]. ** Dealing River ** [ 5d ] balsebugg bets [$2]. CobbV raises [$300]. balsebugg calls [$298]. CobbV shows [ 6c, 6s ] a full house, sixes full of fives. CobbV wins $702 from the main pot with a full house, sixes full of fives. Citera
cobb89 Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2008 TILT på drygt skolarbete.. Citera
rAilFISH Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Var får man tag i PT gt+ ? pokertracker.com samt att du kan hitta gametime + genom att söka på google , eller så finns det en länk här på forumet bland verktyg osv. Citera
cobb89 Postad 13 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2008 Blev både massa plugg och spel ikväll. Slutade -500. Tänkte lägga upp 2 händer från kvällens session i analysdelen också för övrigt. Inget riktigt flyt ikväll alltså. Mötte roliga händer såsom: Table Britta 31 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 5 Seat 1: aceishigh ( $835.65 ) Seat 2: CobbV ( $342.17 ) Seat 3: Bethany ( $177.15 ) Seat 4: Baloo^ ( $386.5 ) Seat 5: luse ( $339.56 ) Baloo^ posts small blind [$1]. luse posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ 3h Ah ] aceishigh folds. CobbV raises [$8]. Bethany folds. Baloo^ calls [$7]. luse calls [$6]. ** Dealing Flop ** [ Qd, Kh, Th ] Baloo^ checks. luse checks. CobbV bets [$16]. Baloo^ folds. luse calls [$16]. ** Dealing Turn ** [ 5c ] luse checks. CobbV bets [$35]. luse calls [$35]. ** Dealing River ** [ 9h ] luse is all-In. CobbV calls [$280.56]. luse shows [ Qh, Jh ] a straight flush, king high. luse wins $672.12 from the main pot with a straight flush, king high. Table Britta 14 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Pefen ( $106.11 ) Seat 2: Lukkes ( $71.84 ) Seat 3: FBK_GULD ( $218.15 ) Seat 4: xr650 ( $146 ) Seat 5: CobbV ( $250.06 ) FBK_GULD posts small blind [$1]. xr650 posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ 4d 4s ] CobbV raises [$8]. Pefen calls [$8]. Lukkes folds. FBK_GULD calls [$7]. xr650 folds. ** Dealing Flop ** [ 7d, 4h, 8d ] FBK_GULD checks. CobbV bets [$18]. Pefen folds. FBK_GULD raises [$40]. CobbV raises [$82]. FBK_GULD calls [$60]. ** Dealing Turn ** [ Qs ] FBK_GULD bets [$20]. CobbV is all-In. FBK_GULD is all-In. ** Dealing River ** [ 5d ] FBK_GULD shows [ 8c, 8h ] three of a kind, eights. CobbV shows [ 4d, 4s ] three of a kind, fours. CobbV wins $31.91 from side pot#1 with three of a kind, fours. FBK_GULD wins $435.15 from the main pot with three of a kind, eights. Citera
adampolis Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Tja! Kul att du skriver lite då Jag kör PT och GT+ så att jag även ser livestats på spelarna (med nån minuts fördröjning ofc). Detta går att utnyttja extremt bra, ser du att nån har dåliga stats kan du kika lite mer på dom och hitta deras läckor, oftast är det väldigt simpla läckor som att dom antingen är överaggresiva eller väldigt synvilliga. Jag spelar 4 eller 5 bord, 5 kan vara lite jobbigt på svs men d funkar om man har GT+ så man ser statsen live. Jag kan inte säga att jag är väldigt bra på att varken läsa spelare eller bettingmönster.. men en del tips har jag att ge dig angående helt andra saker.. Du har nog hört dom flesta tidigare men vill du verkligen vinna pengar så ta till dig dessa, du behöver inte vara väldigt bra på poker för att vinna pengar på låga nivåer.. Fixar PT och GT+ och spela 2-3 fredag/lördagkvällar. Har du inte enormt mycket motrigg kommer du kunna göra mycket pengar. Värdebeta som satan mot fyllona Kan ju vara lite tråkigt att lira fredag/lördagkvällar självklart. Men har man inget speciellt för sig är det verkligen värt det. Man lär sig hitta sopor tycker jag.. Det är det som är lite roligt med lägre nivåer, folk spelar bakochframpoker. Dom tar stora bets som bluffar och små som nöthänder typ. Dom tänker inte på psykologin riktigt.. Table selection, jag brukar försöka ha minst 2 riktigt dåliga spelare på alla mina bord. 1 är okej om han formligen ger bort pengar . Finns det inga sopor äre ju bara att byta bord, det simmar runt så otroligt mycket fiskar asså.. Bluffa typ aldrig om inte tillfället är sjukt jävla bra... det är en av mina största läckor som jag har jobbat med senaste veckan.. (och du ser ju hur det har gått ) Iofs medrigg men As bra att du tänkte byta till SVS. Du vet att rejken där är 2,5% i jämförelse med 5% på FTP va? Du kanske är en plussande spelare redan men äts upp av rejken. Sist och viktigast: Money management är sjukt viktigt. Spelar du för högt kommer du gula snabbt, tänk på att det är 400bb på svenska spel. 12000 behövs alltså egentligen för att gå upp på 1/2 blinds (det är dock lite overkill eftersom 0,5/1 och 1/2 typ är likadana spelmässigt). 6000 tkr jag iaf är ett måste innan du går upp. Lycka till. Håll mig gärna uppdaterad Tack för tipsen:-) Ska sätta mig ner ikväll och spela lite och se vart det leder, ska hålla dig uppdaterad:-) Angående table selection, Är du en sån som sitter och railar typ nåra minuter på ett bord för att sedan gå in och spela på det? Citera
cobb89 Postad 13 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2008 Tack för tipsen:-) Ska sätta mig ner ikväll och spela lite och se vart det leder, ska hålla dig uppdaterad:-) Angående table selection, Är du en sån som sitter och railar typ nåra minuter på ett bord för att sedan gå in och spela på det? Nej jag börjar spela direkt. Däremot så byter jag bord rätt snabbt om jag inte ser nån/några sopor. Brukar ta kanske 50-60 händer.. EDIT: Du kommer inte behöva byta så jäkla ofta på 0,5/1 då det kryllar av idioter där.. Citera
cobb89 Postad 13 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2008 SPelade en session a 700 händer nu. Totalt minus 70 efter riktigt bra spel. Lite tråkigt men ibland är inte korten med mig riktigt. Gjorde även en klockren bluff som en fisk (hade inte upptäckt att han va fisk) synade ner med 44 på handen utan träff.. Aja de va iaf en bra bluff anser jag så... Riktigt trött nu iaf. Ska sova ist för en sen nattgrind som tär på min kropp. Citera
cobb89 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Blev en ganska lång session nu ikväll och mycket 5 tablande. Slutade 1170+ efter cirka 2350 händer. Skönt efter två backdagar Här kommer iaf en hand som jag är lite fundersam på: Fisken känns ju sjukt stark när han raisar mig som han gör. Sätter honom därför på KK/QQ men vill ändå hålla ner potten eftersom han kan ha set. Därav endast syn på turn istället för reraise. Tankar? Vad gör vi på river? Seat 4 is the button Total number of players : 5 Seat 1: hejsven ( $246.83 ) Seat 2: tomoli ( $163.76 ) Seat 3: AnnaSui ( $609.36 ) Seat 4: Macket ( $431.62 ) Seat 5: CobbV ( $703.24 ) CobbV posts small blind [$1]. hejsven posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Ac Ah ] tomoli calls [$2]. AnnaSui calls [$2]. Macket folds. CobbV raises [$9]. hejsven folds. tomoli calls [$8]. AnnaSui calls [$8]. ** Dealing Flop ** [ Jc, 5h, 8s ] CobbV bets [$24]. tomoli folds. AnnaSui raises [$48]. CobbV calls [$24]. ** Dealing Turn ** [ 5d ] CobbV bets [$80]. AnnaSui raises [$160]. CobbV calls [$80]. ** Dealing River ** [ As ] Citera
Pokerfejset Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 svårt att se att han inte betar river när han miniraisat både flop och turn. Han antagligen set i 8or eller nå liknande. Så kör på CRAI. Eller förresten langa in ryp 250 - 300 och få garanterad syn/miniraise emot dig. edit: borde nog inte uttalat mig, menar, hur fan kan du sätta han på KK/QQ? limpsyn pre.. spelar ngn KK/QQ så.. då måste han ju vara helt dum i huvudet. btw stats på fi är alltid roligt att ha edit igen: jag betar förmodligen river har han set får du push. har han KK/QQ som jag nästan hoppas han inte har (för hans skull) så får man ju minst syn. Citera
gulapa Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Blev en ganska lång session nu ikväll och mycket 5 tablande. Slutade 1170+ efter cirka 2350 händer. Skönt efter två backdagar Här kommer iaf en hand som jag är lite fundersam på: Fisken känns ju sjukt stark när han raisar mig som han gör. Sätter honom därför på KK/QQ men vill ändå hålla ner potten eftersom han kan ha set. Därav endast syn på turn istället för reraise. Tankar? Vad gör vi på river? Seat 4 is the button Total number of players : 5 Seat 1: hejsven ( $246.83 ) Seat 2: tomoli ( $163.76 ) Seat 3: AnnaSui ( $609.36 ) Seat 4: Macket ( $431.62 ) Seat 5: CobbV ( $703.24 ) CobbV posts small blind [$1]. hejsven posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Ac Ah ] tomoli calls [$2]. AnnaSui calls [$2]. Macket folds. CobbV raises [$9]. hejsven folds. tomoli calls [$8]. AnnaSui calls [$8]. ** Dealing Flop ** [ Jc, 5h, 8s ] CobbV bets [$24]. tomoli folds. AnnaSui raises [$48]. CobbV calls [$24]. ** Dealing Turn ** [ 5d ] CobbV bets [$80]. AnnaSui raises [$160]. CobbV calls [$80]. ** Dealing River ** [ As ] Ställ. Våga chansa på cr finns inte för mig Citera
cobb89 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Borde såhär i efterhand ha checksynat turn och CRAI allin för bäst värde. Har diskuterats med åtskilliga personer och även folk jag vet har nånting i huvudet. Så det var inte många rätt i den handen egentligen. Men jag har lärt mig något iaf och det känns jävligt bra. Tycker att mitt spel utvecklats enormt på sista tiden och det känns väldigt bra att jag grindar 1/2 fortfarande för att täppa till lite läckor. MEN: Har räknat ut att även om jag snittar hälften så bra winrate så tjänar jag 30kr/h mer på 2,5/5. Man blir ju lite sugen att gå upp Men men, det får ta sin tid Jag har väl ingenting att stressa till egentligen. Sitter med projektrapporten nu, har en del kvar... Vet inte om det blir nåt spel ikväll, är inte så speciellt sugen egentligen, lär dock vara bra värde ute.. som alltid typ.. Peace! Citera
cobb89 Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Spelade en session nu ändå på 560 händer. Spelade riktigt bra och hade ett fint flyt. Började sen för en gångs skull slaska lite väl mycket och backade typ 300. Slutade iaf 665+ vilket ändå är ett bra resultat Grabbarna formligen slänger ju pengar på mig Table Britta 19 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 4 Seat 1: CobbV ( $399.02 ) Seat 2: von_Reuten ( $202.11 ) Seat 3: patjohan ( $403.86 ) Seat 4: Aukustisk ( $212.53 ) von_Reuten posts small blind [$1]. patjohan posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Kd Ks ] Aukustisk folds. CobbV raises [$10]. von_Reuten folds. patjohan calls [$8]. ** Dealing Flop ** [ Th, 3h, 7s ] patjohan checks. CobbV bets [$15]. patjohan raises [$45]. CobbV raises [$105]. patjohan is all-In. CobbV is all-In. ** Dealing Turn ** [ 2c ] ** Dealing River ** [ 2s ] CobbV shows [ Kd, Ks ] two pairs, kings and twos. patjohan shows [ Tc, Ac ] two pairs, tens and twos. patjohan wins $4 from side pot#1 with two pairs, tens and twos. CobbV wins $784.04 from the main pot with two pairs, kings and twos. Table Britta 19 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 4 Seat 1: CobbV ( $787.47 ) Seat 2: von_Reuten ( $188.46 ) Seat 3: patjohan ( $400.77 ) Seat 5: serooo ( $63.01 ) patjohan posts small blind [$1]. serooo posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Kh Kd ] CobbV raises [$8]. von_Reuten calls [$8]. patjohan folds. serooo folds. ** Dealing Flop ** [ 6d, 8c, 3c ] CobbV bets [$14]. von_Reuten raises [$28]. CobbV raises [$71]. von_Reuten is all-In. CobbV calls [$95.46]. ** Dealing Turn ** [ Ks ] ** Dealing River ** [ Td ] CobbV shows [ Kh, Kd ] three of a kind, kings. von_Reuten shows [ Tc, Ts ] three of a kind, tens. Table Britta 26 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 5 Seat 1: leggdej ( $181.52 ) Seat 2: patjohan ( $346 ) Seat 3: olapa ( $306.34 ) Seat 4: von_Reuten ( $229.83 ) Seat 5: CobbV ( $552.6 ) von_Reuten posts small blind [$1]. CobbV posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Th Jh ] leggdej raises [$4]. patjohan folds. olapa folds. von_Reuten folds. CobbV raises [$13]. leggdej calls [$11]. ** Dealing Flop ** [ 7d, 2d, Jc ] CobbV bets [$20]. leggdej raises [$54]. CobbV raises [$166]. leggdej is all-In. ** Dealing Turn ** [ 4s ] ** Dealing River ** [ 4h ] CobbV shows [ Th, Jh ] two pairs, jacks and fours. CobbV wins $19.48 from side pot#1 with two pairs, jacks and fours. CobbV wins $354.94 from the main pot with two pairs, jacks and fours. Table Britta 26 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 5 Seat 1: JHallqvist ( $833.11 ) Seat 2: patjohan ( $302.15 ) Seat 3: nigge ( $43.06 ) Seat 4: olapa ( $366.69 ) Seat 5: CobbV ( $725.92 ) patjohan posts small blind [$1]. nigge posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Ah Qs ] olapa raises [$10]. CobbV calls [$10]. JHallqvist folds. patjohan folds. nigge folds. ** Dealing Flop ** [ Qh, Kd, 8d ] olapa bets [$16]. CobbV calls [$16]. ** Dealing Turn ** [ Th ] olapa bets [$38]. CobbV calls [$38]. ** Dealing River ** [ 4s ] olapa bets [$72]. CobbV calls [$72]. olapa shows [ 7c, Ac ] high card ace. CobbV shows [ Ah, Qs ] a pair of queens. CobbV wins $268.13 from the main pot with a pair of queens. BR: ~26200 Citera
AnnAhl Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 UPP PÅ 2,5-5 WTF! Har spelat endel mot dig det senaste, sjukt roligt. tror du ligger endel upp mot mig, inte säker. Men sen ör jag dålig på poker, så det är inte så kotnstigt! Love, Peace and out, from Annahl! Citera
MRogo Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Måste säga att det är skitkul att följa din Db! Följer den noga Härligt att det går så himla bra. GL i fortsättningen! Citera
cobb89 Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Måste säga att det är skitkul att följa din Db! Följer den noga Härligt att det går så himla bra. GL i fortsättningen! Hehe. Gött Tyvärr är det inte lika gött länge. Lirade lite livepoker med polarna ikväll. Slutade 280kr+ där iaf. Testade dock att gå upp på 2,5/5 ikväll. Lirade två bord 1/2 och två bord 2,5/5. Tyvärr blev det en jäkla massa setups och svåra händer. Tycker inte att nivån va särskilt svår egentligen. Tråkigt att åka på en massa skit när man bestämmer sig för att testa gå upp. Bra att man har en fin rulle iaf så den tål en smäll. -2500 Kan inte påstå att jag spelade särskilt bra ikväll. Tyvärr va de lite mycket svåra händer samt oundvikliga händer som gjorde att jag hade min största backdag nånsin. Fråga mig inte vad jag gör sista handen.. Table Diana 40 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 5 Seat 1: joel747 ( $994.37 ) Seat 2: aega ( $65.03 ) Seat 3: Givare. ( $1395.99 ) Seat 4: CobbV ( $731.07 ) Seat 5: smekspagge ( $1144.21 ) joel747 posts small blind [$2.5]. aega posts big blind [$5]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ 3s 3d ] Givare. raises [$20]. CobbV calls [$20]. smekspagge calls [$20]. joel747 folds. aega is all-In. Givare. calls [$45.03]. CobbV calls [$45.03]. smekspagge calls [$45.03]. ** Dealing Flop ** [ 3c, 4s, 5c ] Givare. bets [$150]. CobbV raises [$400]. smekspagge folds. Givare. is all-In. CobbV is all-In. ** Dealing Turn ** [ 9c ] ** Dealing River ** [ 2h ] Givare. shows [ 7s, 6s ] a straight, three to seven. Givare. wins $664.92 from side pot#2 with a straight, three to seven. Givare. wins $1324.58 from side pot#1 with a straight, three to seven. Givare. wins $255.12 from the main pot with a straight, three to seven $500 NL Texas Hold'em - Saturday, May 17, 01:36:05 ET 2008 Table Diana 6 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 3 Seat 1: Gus-owicz ( $154.11 ) Seat 2: CobbV ( $700 ) Seat 3: Hamstruts ( $249.93 ) Hamstruts posts small blind [$2.5]. Gus-owicz posts big blind [$5]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ Jh Ah ] CobbV raises [$20]. Hamstruts calls [$17.5]. Gus-owicz folds. ** Dealing Flop ** [ 7d, Ks, Ad ] CobbV bets [$30]. Hamstruts calls [$30]. ** Dealing Turn ** [ Tc ] CobbV bets [$60]. Hamstruts is all-In. CobbV calls [$139.93]. ** Dealing River ** [ 4s ] Hamstruts shows [ Js, Qh ] a straight, ten to ace. Hamstruts wins $492.24 from the main pot with a straight, ten to ace. $500 NL Texas Hold'em - Saturday, May 17, 00:46:14 ET 2008 Table Diana 50 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 4 Seat 1: TILTME_NOT ( $1075.71 ) Seat 3: Mc-dermott ( $1007.5 ) Seat 4: petan ( $482.69 ) Seat 5: CobbV ( $643.57 ) Mc-dermott posts small blind [$2.5]. petan posts big blind [$5]. ** Dealing down cards ** Dealt to CobbV [ As Ks ] CobbV raises [$20]. TILTME_NOT folds. Mc-dermott folds. petan calls [$15]. ** Dealing Flop ** [ Ac, 5h, 6s ] petan checks. CobbV bets [$25]. petan calls [$25]. ** Dealing Turn ** [ 6h ] petan bets [$70]. CobbV calls [$70]. ** Dealing River ** [ Qc ] petan is all-In. CobbV calls [$367.69]. petan shows [ 5d, 5s ] a full house, fives full of sixes. petan wins $952.88 from the main pot with a full house, fives full of sixes. BR: 23760 Citera
Aike Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Vad tycker du om 1/2 bäste spelare Airi Fir? Citera
cobb89 Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Vad tycker du om 1/2 bäste spelare Airi Fir? Aldrig spelat mot honom Dock har jag spelat mot nån som heter Airi fik.. riktigt usel Citera
cobb89 Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Sick att jag sitter uppe nu. Fick ett tips av en kille att ett bord va bra. En regular från 10/20 satt och tiltade upp hela bordet totalt, standardhöjning var 30 på 1/2. En kille va sjuuukt tiltad och riktigt fiskig. Slutade 680+ vilket var riktigt jävla skönt så inte monsterbacket blev lika stort. De va värt tiden Bal imorrn. Ska bli najs. Undra hur pigg jag kommer vara.. fan då.. Dagsminuset blir alltså 1800 vilket är aningen bättre än 2500 iaf.. Over and out! Citera
Recommended Posts