Sletzos Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Så jävla roligt! Detta förgyller min vardag! Ang; Kalla Fakta så satt det någon yngre kille i en stol och pratade ut. Har för mig att han blivit dömd till samhällstjänst eller liknande. Kanske är helt ute cyklar men har för mig detta. Kom igen nu, Nordbanken! Är det du som sitter i den stolen? Citera
Alow Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Hur ska detta urarta sig nu då, får vi se lite action? Är det verkligen du? Citera
hawg Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Förvånande efter att ha läst vad @ntonius just skrivit. Kan tillägga att jag fick msn:en @hotmail.com mitt i tjatet om pengar, några dagar senare så fick jag höra det här namnet igen någonstans i ett mindre trevligt sammanhang.... Citera
Juggler Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Rensat bort hot och utdelat infractions. Citera
BFbanken Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2008 Kom precis hem från skolan och tänkte starta en session och ser att det hänt otroligt mycket i min dagbok, först blev jag glad men sen så såg jag att det var massa skitsnack. Vem är denna anton som håller på? kan nån förklara det för mig? Citera
Klyka Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Vem är denna anton som håller på? Jag frågar mig mest hur du kan veta att han heter Anton, när han nickar Antonius? Citera
BFbanken Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2008 Jag frågar mig mest hur du kan veta att han heter Anton, när han nickar Antonius? Brukar vara så iallafall. Citera
okocha Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Jag frågar mig mest hur du kan veta att han heter Anton, när han nickar Antonius? Halloj, Anton heter jag och är 17 år. Jag startade med poker i 14 års åldern och lirat in rätt fina summor på diverse olika klienter.@ntonius på PS och Antonius11 på ftp. .... . Citera
Kape Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Brukar vara så iallafall. LOL Menar du att nicket Antonius oftast har något att göra med personer som heter Anton i förnamn. Nu skrev han det i första inlägget, varför hänvisar du inte till det istället för till att "det brukar vara så"? Är du liksom Anton minderårig? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 OM nu detta stämmer borde Betfair frysa hans konto tills han kan bevisa att det är hans EGNA pengar han spelar för, vilket är ytterst osanolikt om det ligger någon sanning i denna soppa. Citera
BFbanken Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2008 Nej jag är 18 år. detta är vad "anton" skrev till mig. Sv: anton -------------------------------------------------------------------------------- Citat: Ursprungligen postat av BFbanken hallo vem é du som håller på såhär? kan du förklara? ärligt, nån jävla gång måste du sluta... vad gör du om du gular dessa pengar du "hittat"? Jo du tar nya.. Sluta upp istället, lovar att du gör det nu. Polisen kommer ändå inte göra/kunna göra något. Citera
Stormen_Per Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Rent generellt hoppas jag att alla som kapar andras konton dör av fetma. Citera
FreePlopp Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 NordBanken, lirar du hockey? Isåfall vet jag vem du är. Citera
sulla Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Känns långsökt att du är "ren" och att @ntonius bara lägger skuld på dig medans du hävdar att du inget vet samt att du inte vet vem han är. Citera
Partyjack Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Sluta upp istället, lovar att du gör det nu. Polisen kommer ändå inte göra/kunna göra något. Way OT, men är inte detta det sämsta jävla argument man kan komma med? Citera
@ntonius Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Way OT, men är inte detta det sämsta jävla argument man kan komma med? Tänk ett steg längre så förstår du. Kanske inte gjorde det tydligt. Citera
sexyterran Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 Brukar vara så iallafall. Hahhaa! han hänvisar INTE till antonius tråd där han skriver att han heter anton. HAHA fan va vackert, då har man ju det klart, Banken känner alltså "Anton". Sweet. ett förlutet. bokmärkt. Citera
LuckyStar5.1 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Har han rymt? Känns långsökt att en bedragare skulle starta en DB?!?! ...men kanske ett sätt att skaffa msn-kompisar. Ville höra en förklaring. Citera
Pokerfejset Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Har han rymt? Känns långsökt att en bedragare skulle starta en DB?!?! ...men kanske ett sätt att skaffa msn-kompisar. Ville höra en förklaring. Robert aka hockeypulvret gjordet det ju också förrut. Där fejka han att han gick från 10$ till 10k på 24h timmar typ eller ngt liknande. Klart meningen med dagboken är att blåsa nya msnkompisar. Citera
LuckyStar5.1 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Robert aka hockeypulvret gjordet det ju också förrut. Där fejka han att han gick från 10$ till 10k på 24h timmar typ eller ngt liknande. Klart meningen med dagboken är att blåsa nya msnkompisar. Jag har haft dagbok men har fortfarande inga kompisar Citera
Recommended Posts