Gå till innehåll

Pirogen - På bubblan kan ingen höra dig skrika.

MaybePirog

Recommended Posts

• Svars 876
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Otroligt frustrerande det här. Resultat hitills:

Nivå 1 (speed): 123 spelade, -6.5 inköp

Nivå 1 (turbo): 111 spelade, -11.5inköp

Nivå 2 (speed): 25 spelade, -0.5inköp

Nivå 2 (turbo): 22 spelade, + 4 inköp

Rakeback är väl cirka 4.5 inköp/100 spelade och som kan läggas till resultatet.

Från Stars (där spelar jag högre):

6-manna: 143 spelade ROI 13%

45-manna: 60 spelade ROI 46%

På Stars är det roligare spel (mer floppspel), så jag vet inte hur länge jag ska ge det här projektet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker faktiskt att vi kanske åkte dit på samma rigg? Jag vet ju inte hur dom sköter det där. Men riggen kanske går på land för land? Min rigg skonade mig igår. Sen kanske den är tillbaka idag, vet inte än.

Men kul att det vänt för dig! Vad tycker du om boss idag, när du är en gladare person? :)

Länk till kommentar

Jag gillar Boss, kanske extra mycket för att det var så länge sedan jag grindade med hög rb (då cg). Kul med Legatopoker att man även har tillgång till B2B från samma konto. Jag har iofs betalat sjukt mycket för mina Euro (9.75), eftersom jag var lite otålig och satte in med VISA. Mitt MTT skottande har kostat mig mina sng-vinster. Har en väldigt tung period när det gäller MTT. På Boss tycker jag att utbudet när det gäller MTT är sådär.

Länk till kommentar

Vilka nivåer spelar du MTTs? När jag spelar MTTs så spelar jag 10€-rebuy som det finns gott om. Så det passar mig.

10euro rebuy funkar, men jag skulle gärna se en del typ 50 euro freeze (som inte är deepstack). Jag har inte spelat speciellt högt tidigare utan standard var väl $20 rebuy- $109 freeze, ibland lite högre och ibland lite lägre. Live turneringar blir ju oftast bra mycket dyrare än så. Jag har gjort stora uttag i rullen under förra året, så den mår inte bra för tillfället. Iår har jag haft det tunnt med mtt framgångar.

Länk till kommentar