MJ Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Fast med bättre/långsammare struktur. Så Boss turbo vs Stars turbo är som natt och dag i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Om inte turen vänder snart så tänker jag slicka i eluttaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Otroligt frustrerande det här. Resultat hitills: Nivå 1 (speed): 123 spelade, -6.5 inköp Nivå 1 (turbo): 111 spelade, -11.5inköp Nivå 2 (speed): 25 spelade, -0.5inköp Nivå 2 (turbo): 22 spelade, + 4 inköp Rakeback är väl cirka 4.5 inköp/100 spelade och som kan läggas till resultatet. Från Stars (där spelar jag högre): 6-manna: 143 spelade ROI 13% 45-manna: 60 spelade ROI 46% På Stars är det roligare spel (mer floppspel), så jag vet inte hur länge jag ska ge det här projektet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Återkommer med resultat efter 500 games totalt. Mitt mål var minst en ROI på 8% (inkl rb), hoppades på över 10%. Kommer nog inte hamna i närheten av 8%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 På Stars är det roligare spel (mer floppspel), så jag vet inte hur länge jag ska ge det här projektet. Fast det blir svårare att multitabla om det är mer floppspel. Är det samma startstack btw? ROI på 8% ska du lätt klara med rbn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Tror jag hoppar över turbo-sng. FÖR mycket lotto. Speed har trots allt snabbare struktur än allt jag spelat tidigare. Totalt 300 spelade nu. Vad har du för snitt-tid på en speed? Turbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Jag har spelat typ två stycken speedisar, som jag reggade mig till av misstag. De tar för lång tid Snittiden på en turbo är ca 10 min, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Har spelat in en ny film nu ikväll. Den blev lite bättre än den förra. Laddar upp den imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 http://www.megaupload.com/se/?d=QPRFR7U1 Min nya film. Det hände lite mer i denna film så förhoppningsvis så är den lite roligare än den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Mina sng-resulat på Boss har nu vänt och jag är en mycket gladare person sedan jag skippade turbon:-D Behöver bli lite bättre på att få in volym dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Jag misstänker faktiskt att vi kanske åkte dit på samma rigg? Jag vet ju inte hur dom sköter det där. Men riggen kanske går på land för land? Min rigg skonade mig igår. Sen kanske den är tillbaka idag, vet inte än. Men kul att det vänt för dig! Vad tycker du om boss idag, när du är en gladare person? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Jag gillar Boss, kanske extra mycket för att det var så länge sedan jag grindade med hög rb (då cg). Kul med Legatopoker att man även har tillgång till B2B från samma konto. Jag har iofs betalat sjukt mycket för mina Euro (9.75), eftersom jag var lite otålig och satte in med VISA. Mitt MTT skottande har kostat mig mina sng-vinster. Har en väldigt tung period när det gäller MTT. På Boss tycker jag att utbudet när det gäller MTT är sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Vilka nivåer spelar du MTTs? När jag spelar MTTs så spelar jag 10€-rebuy som det finns gott om. Så det passar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Rebus + = ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Vilka nivåer spelar du MTTs? När jag spelar MTTs så spelar jag 10€-rebuy som det finns gott om. Så det passar mig. 10euro rebuy funkar, men jag skulle gärna se en del typ 50 euro freeze (som inte är deepstack). Jag har inte spelat speciellt högt tidigare utan standard var väl $20 rebuy- $109 freeze, ibland lite högre och ibland lite lägre. Live turneringar blir ju oftast bra mycket dyrare än så. Jag har gjort stora uttag i rullen under förra året, så den mår inte bra för tillfället. Iår har jag haft det tunnt med mtt framgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Vet du var jag kan hitta ett turneringsschema för BOSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 http://www.ipnpoker.com/tournaments/area-43.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Rebus + = ?? Den som klarar rebusen först får 2€.* *Betalas endast till redbetkonton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Äntligen har jag vänt det! Ligger plus denna månad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Nu när jag ligger plus så kan jag börja skriva lite resultat igen. Sngs spelade: 795 st Profit: -535€ CG: -150€ Rakeback: 1,075€ Totalt: 390€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 På kvällstid hittade jag alltså en enda turnering (19.00 10 euro rebuy) som passade mina önskemål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Den som klarar rebusen först får 2€.* *Betalas endast till redbetkonton check-raise (tjeck-race) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 check-raise (tjeck-race) Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 16 Maj , 2008 Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 Kommer börja spela boss också snart ( boss + ongame på redbet ). skulle därför vilja veta hur snabbt man får upp 6-10 sngs sh turbo där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts