MaybePirog Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Har spelat in en liten film, en rätt så tråkig en. Enligt mig inte mycket knepiga situationer men ni kanske kan hitta något fiskspel jag gör eller hitta någon läcka? Filmen är runt 19-20 minuter och tar 46 mb. Ljudet blev lite lågt tyvärr. http://www.megaupload.com/se/?d=RD42X4QZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Har spelat in en liten film, en rätt så tråkig en. Enligt mig inte mycket knepiga situationer men ni kanske kan hitta något fiskspel jag gör eller hitta någon läcka? Filmen är runt 19-20 minuter och tar 46 mb. Ljudet blev lite lågt tyvärr. http://www.megaupload.com/se/?d=RD42X4QZ Var väl som du sa inte så mycket jobbiga lägen. A3s handen i BB när SB limpar tycker jag är rätt mot random FI. Sen så hände det inte så mycket mer. J7s första handen på bubblan med 5bbs pushar jag från knappen. Det var på bordet uppe till vänster. Sen tycker jag att du kan sänka dina bets till typ 2.5xbb ger samma efekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Var väl som du sa inte så mycket jobbiga lägen. A3s handen i BB när SB limpar tycker jag är rätt mot random FI. Sen så hände det inte så mycket mer. J7s första handen på bubblan med 5bbs pushar jag från knappen. Det var på bordet uppe till vänster. Sen tycker jag att du kan sänka dina bets till typ 2.5xbb ger samma efekt. Han mini-raisade väl? Inte limpade. Orkar inte skriva in beten manuellt när jag spelar många bord. Hade det gått att göra på ett smidigt sätt så hade jag gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Han mini-raisade väl? Inte limpade. Orkar inte skriva in beten manuellt när jag spelar många bord. Hade det gått att göra på ett smidigt sätt så hade jag gjort det. Oj, nu såg jag att han min-raisa. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Oj, nu såg jag att han min-raisa. Sorry. Skulle du fortfarande göra likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Skulle du fortfarande göra likadant? Jag tror jag gör så ibland iaf. Tror inte att det är något fel i den pushen. Känns ju ofta som ett dåligt stöld försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 21 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2008 Sngs spelade: 1085 st Profit: -8€ MTT: 2,481€ Rakeback: 1,951€ Totalt: 4,424€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2008 Idag har nog varit den mest frustrerande pokerdagarna i mitt liv. Är nära på att börja gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2008 Det ordnade upp sig tillslut. Sngs spelade: 1,141 st Profit: 73€ MTT: 2,481€ Rakeback: 2,098€ Totalt: 4,652€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 När man spelar 5-manna med 70-30 utbetalningsstruktur så är förstaplaceringar otroligt viktigt. Hur lång har din längsta streak varit utan en vinst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 23 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2008 Ingen aning faktiskt. Kan man se sånt på sharkscope? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 23 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2008 Vad betyder IMO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristenKnarkare Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 InMyOpinion. Enligt min åsikt rent översatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 [-] Ska spela minst 3000 sngs. [-] Guldstjärna på sharkscope. [X] Träna minst fyra gånger per vecka. [X] Sluta röka. Får väl duga? Köpte ny tv, xbox 360 och gta igår. Fan va kul gta är! Kommer geeka det de första dagarna på maj. Även köpt en ny burk denna månad. Sngs spelade: 1,420 st Profit: 102€ MTT: 2,321€ Rakeback: 2,548€ Totalt: 4,971€ Tråkigt att vara brake-even på sngs och bara spela på rakebacken. Men får väl hoppas på att det går bättre i maj månad. Vill inte sätta upp så hårda mål för maj, så jag nöjer mig med ett litet mål. [ ] Minst 4,000€ plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Hälso målen är väl det viktigaste i långa loppet, så skönt att du klara dom iaf. Rätt surt att äckel GTA är slut till alla ps3or Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Rätt surt att äckel GTA är slut till alla ps3or Du vet inte vad du missar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Jag har kört igång lite smått på Boss nu. Förhoppningsvis upplever jag en hel del negativ varians. Det är ju lite skillnad från stars eftersom floppspelet är så mycket mindre förekommande. Borde ju kunna plussa bra, då man sett en hel del riktigt dåliga spel. Ska göra en utvärdering efter 500 games och se om det är värt att fortsätta efter det. Variansen är grym i sådana här sng iaf. Gl med liret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Kul att man kanske får se en forumit på borden! Du ska nog hitta plusset snart. En skön tumregel att ha med sig på borden är att alla som har "mich" eller en sjua i namnet är fiskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Vad är mer frustrerande än det här? Fittmaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Jag har ju aldrig grindat sng förrut, men när jag spelade var det alltid med 10 min perioder. Sedan testade jag 5 min perioder på Stars och tyckte det var ok att grinda. Jämförelse mellan Stars och Boss: Boss Stars 15/30 10/20 25/50 15/30 50/100 25/50 100/200 50/100 150/300 75/150 200/400 100/200 300/600 100/200 25 400/800 200/400 25 På Stars är det 6-manna också, vilket ger högre snittstackar. Period 7 har alltså 3 ggr högre blinds på Boss och med lägre snittstack. Det inverkar en del på spelet... Intryck av Boss hitills är att det är sämre flopspelare (i genomsnitt). Har man tur kan man dubbla mot något riktigt pucko i början. En hel del dåliga syner på pushar har man sett i slutet + för tight spel. Två exempel (som inte är helt ovanliga): Exempel 1: Första perioden och jag har qj i bb. Utg minirejsar och alla lägger sig till mig. Syn och floppen kommer q hög med färgdrag ute. Han betar pott och jag tar bara en syn. Turn j och jag checkar, han betar 360, jag all-in och han tänker lite och synar med oträffad 77. River 7. Exempel 2: Blinds 200/400 och knappen har 3500 samt en historia som notorisk minirejsare. Han minirejsar igen, jag i sb har 2000 och trycker med a9. Big blind vaknar då till och trycker med sin 64. Knappen tycker att 800 är för mycket investerat i potten och lägger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Det blir ju mycket marginella händer mot varandra i slutet vilket skapar en ganska kraftig varians, å andra sidan kommer 40% itm. Har inte "rakebackspelat" på två år då jag grindade cg. Kommer bli skönt att få en del tillbaka i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Jävligt bra värde i att gå in och pusha lite vad som helst mot mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 MJ hur lång tid tar en turbosng på stars? Dina handexempel är standard på boss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Maj , 2008 Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 När jag kollade tid hade jag inte så stort sample, men det var nog en 29-30 min/snitt. Tror inte man kommer under 25 min i snitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2008 Stars turbos låter som Boss speeds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts