Sync Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Ahh nu funkar det Men har precis blivit ny medlem och får ingen bonus Citera
ParbetDavid Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Ahh nu funkar det Men har precis blivit ny medlem och får ingen bonus Visst ska du ha en bonus! Vi har nu tre olika insättningsbonusar att välja på med krav på endast 5MPP per bonusdollar. Kraven måste klaras innan 20e juni. Full info här Citera
Sync Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Visst ska du ha en bonus! Vi har nu tre olika insättningsbonusar att välja på med krav på endast 5MPP per bonusdollar. Kraven måste klaras innan 20e juni.Full info här Ahh strålande Citera
sureshoT__ Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 ParbetDavid, Parbet har nu lyckats få igenom att uttag ska kunna ske direkt till svenska banker, vilket kommer inom kort. Det hoppas vi ska underlätta betydligt. Vad betyder "inom kort" närmare bestämt? Tack Citera
Djens Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Jag kan förklara med några ord. "Nu, genast, igår, när du vill" Jag kan dra upp en lista med synonymer om jag hade orkat Citera
sureshoT__ Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Jag kan förklara med några ord. "Nu, genast, igår, när du vill" Jag kan dra upp en lista med synonymer om jag hade orkat Haha, jag skönjer en subtil ironi. Citera
ParbetDavid Postad 15 Maj , 2007 Rapport Postad 15 Maj , 2007 Djens har så rätt så rätt. Inom kort betyder att det är här nu! Allt om hur uttagen funkar på http://www.parbet.com/show_page.php?pid=80 Citera
Recommended Posts