Gå till innehåll

är det inte dags att forlåta Ken?


asfalten

Recommended Posts

Jag läste nånstans att Ken redan är förlåten. Nån som vet om det stämmer?

 

vet inte om du menar försöket att blåsa Martin,Erik och Christer samt några Danska killar, om det är det du menar, så skulle jag inte tro det, dessa killar förlåter nog ingen som vill blåsa en på hundratusentals kronor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett amne som uppenbarligen vacker heta kanslor. Att han ar en hustler rader det naturligtvis ingen tvekan om, och det har med dolda kameror och skit ar ju inget som man kan annat an ogilla(aven historien bidrar till nan sorts myt om hans galenskap/geni).

Men han kanns ju mer som en liten unge som fastnat med fingrarna i syltburken an nagot annat, aven om jag naturligtvis inte har nagon aning om vad som egentligen har hant.

Hur fick erik och martin och de andra reda pa att det hela skulle vara riggat? :roll:

Mobben som ar sa hatisk, ar ni personligen inblandade eller?

 

Oavsett vilka dumheter han har i sitt forflutna sa ar han overlagsen som kommentator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett amne som uppenbarligen vacker heta kanslor. Att han ar en hustler rader det naturligtvis ingen tvekan om, och det har med dolda kameror och skit ar ju inget som man kan annat an ogilla(aven historien bidrar till nan sorts myt om hans galenskap/geni).

Men han kanns ju mer som en liten unge som fastnat med fingrarna i syltburken an nagot annat, aven om jag naturligtvis inte har nagon aning om vad som egentligen har hant.

Hur fick erik och martin och de andra reda pa att det hela skulle vara riggat? :roll:

Mobben som ar sa hatisk, ar ni personligen inblandade eller?

 

Oavsett vilka dumheter han har i sitt forflutna sa ar han overlagsen som kommentator.

 

Ken hade anlitat en "pro hustler" som inte fick betalt för uppdraget, vilket föranledde att han la ut hela historien på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att alla äckel som vill ha kvar honom som kommentator aldrig kommer vara inflytelserika nog att påverka den typen av beslut.

 

Lägg av, du är bara anti för sakens skull. Hur kul Hedlund än är vid ett pokerbord är Ken en bättre kommentator. Hedlund kritisererar ju inget spel oavsett hur underligt det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg av, du är bara anti för sakens skull. Hur kul Hedlund än är vid ett pokerbord är Ken en bättre kommentator. Hedlund kritisererar ju inget spel oavsett hur underligt det är.

 

"för sakens skull"? Jag vill inte att

 

a) En person som planerat att blåsa sina pokerspelande vänner på miljonbelopp på något vis ska förknippas med spelet jag älskar.

b) En lusfitta som Ken någonsin förvärvsarbetar som något som inte inbegriper komockor eller stora mängder fladdermöss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man inte vara experkommentator om man dopat sig? :shock:

 

Jag lär mig nåt nytt varje dag...

 

Det förstår väl du med att tv-bolagen skulle tveka både en och två gånger innan dom anställer en dopingfälld person som expertkommentator?

 

borde man inte vara jävligt självisk här? Jag menar, det var ju inte en själv som Ken försökte (om han nu försökte det) blåsa så man borde ju vilja det som ger en mest själv. Tycker man att Ken är klart bättre som kommentator så borde man väl vilja ha honom i TV.

 

Jo, det är det det handlar om. Antingen är man självisk eller så har man en jävla ryggrad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL vad jag älskar Ken. Synd att han inte lyckades blåsa de där fjantarna. :D

 

Du har då inga nerver, kalla Martin Erik Christer för fjantar, ahhh jag hajjar du är den där cooola killen som vunnit EPT WPT samt åtskilliga andra stora turneringar ute ivärlden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningarna till att han inte ska få ses/höras i offentliga sammanhang!

 

Att låta en fuskare representera svensk poker,vore vansinnigt.

Hur ser omvärlden på det? Hur ser icke spelande svensson på det?

Svensk poker= fuskare? Är det så vi vill att det ska uppfattas?

 

Får han mer utrymme i offentliga sammanhang och återigen blir sedd som en "celibritet" och eftertraktad vid vissa evenmang. = förlåten?

Då kanske han kan försöka sig på en blåsning till?

Fråga dessutom berörda herrar vad dom tycker om det hela!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det enda rätta är förstås att justitieminister Ask går in och:

 

1. förbjuder Ken från alla former av pokerspel (gäller i hela världen).

 

2. dömer honom till livstids pokerkommentering. närhelst något produktionsbolag behöver en kommentator till sitt pokerprogram, så är Ken helt enkelt skyldig att ställa upp. (med medhavd fotboja förstås)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Skönt att alla äckel som vill ha kvar honom som kommentator aldrig kommer vara inflytelserika nog att påverka den typen av beslut.

 

Trist inställning du har Eurythmech. Efter allt fuskande och trixande känns han naturligtvis snarare rätt än fel. Någonstans slår det över och istället blir roligt. Synd att du är lite för endimensionell för att inse detta... bor du i Sveg och kör A-traktor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar inte fusk, men jag saknar Ken.

 

En vuxen man, en vinare, 12 sek TV-historia. Underbart! Det underbara ligger i det tragiska, en vuxen man, en vinare, 12 sekunder och ett ett desperat försök att på en 16-årings vis försöka bli poppis igen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...