Rackad Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Min granne har haft på TV´n så där lagom högt att jag precis hört den typ 7-8h per dag i 1,5v och när han inte har på den så känns det som att jag ändå hör ett svagt ljud ändå i örat. Är denna typ av inbillning av ett ljud man hört ofta vanligt? Naturligtvis är det en kompis det drabbat men skriver ändå i jag form Citera
Snabelguy Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Gör inte det som rösterna säger åt dig att göra. Citera
Rackad Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2008 Ett tips: omg det är jag om 1år alltså? Citera
psykologen Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Min granne har haft på TV´n så där lagom högt att jag precis hört den typ 7-8h per dag i 1,5v och när han inte har på den så känns det som att jag ändå hör ett svagt ljud ändå i örat. Är denna typ av inbillning av ett ljud man hört ofta vanligt?Naturligtvis är det en kompis det drabbat men skriver ändå i jag form ja om man tex är trött, bakis, sliten Citera
Recommended Posts