Gå till innehåll

Sturedenstore - Omahamånad


sturedenstore

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fått in en av mina tripplar på lången.. Bröndby hemma till 2ggr pengarna mot Midjyland. Kassaskåpsseger med 3-0. Nu får ni hålla tummarna för att United och Barca inte går på halvfart bara för att de inte måste näta. 300 spänn spelat till ca 4.4 i odds, inte illa pinkat imo.

 

Pokern är för övrigt avslutad för idag och dagsresultatet blev övertygande 34 riksdaler +. Men som jag brukar säga så är alla +dagar bra dagar även om jag bli galet tiltad på en polare som spelar med en hästsko i röven för tillfället och tömmer nivån på pengar (mina pengar!:shock: ) Skämt åsido, älskar dig grabben och hoppas det håller i sig! Men lämna 5/10 när du ska agera damsugare!

 

Fick för övrigt hem min klocka idag som jag beställde för x antal veckor sedan.. Riktigt nöjd med den, måste dock ta mig till urmakaren för att förmindska den lite. Här är en bild för er intresserade:

 

bl8004-53e.jpg

 

Nu ska jag plugga så ögonen blöder. Later!

 

1a-6e 1250 kr

7e 3360 kr

8e 5474 kr

9e 34 kr

 

Grand totale: 10118 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte fatta hur han dömer straff där, men vilken tur att sopan missade :lol:

 

Faktiskt helt ofattbart.. Billigare straff har jag typ aldrig sett. Skulle ju vara så typiskt att spricka på den här matchen för att united bestämmer sig för att bränna alla lägen den här sesongen i en och samma match.. In med Ronaldo så det blir lite beslutsamhet i avsluten för i helvete så jag kan få in en lången en gång liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern är för övrigt avslutad för idag och dagsresultatet blev övertygande 34 riksdaler +. Men som jag brukar säga så är alla +dagar bra dagar även om jag bli galet tiltad på en polare som spelar med en hästsko i röven för tillfället och tömmer nivån på pengar (mina pengar!:shock: ) Skämt åsido, älskar dig grabben och hoppas det håller i sig! Men lämna 5/10 när du ska agera damsugare!

 

borde jag ta åt mig? 8-) Nej men seriöst.. flopad färgstege mot flopad nötfärg är väl rätt standard ändå?

 

Vet inte om det är levling mot min "homofobi" men jag får väl låtsas inte lägga märke till det du skrev där i slutet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borde jag ta åt mig? 8-) Nej men seriöst.. flopad färgstege mot flopad nötfärg är väl rätt standard ändå?

 

Vet inte om det är levling mot min "homofobi" men jag får väl låtsas inte lägga märke till det du skrev där i slutet :)

 

finns det något lag i världen som kan ställa över 4 st spelare som platsar i världslaget (Rooney, Ronaldo, Evra och Vidic) och ändå vara det bättre laget i en CL- kvartsfinal?

 

Hehe du kan känna dig ganska så träffad jaaaaa! Hehe jag återkommer när jag floppar färgstege mot nötfärg och drar ett fyrtal handen efter 8-) Räkna inte med att höra det denna livstid!

 

Angående United så är det väldigt imponerande helt klart. Men Roma gjorde verkligen ingen bra match heller så jag tror inte det spelade så stor roll att de fyra du nämnde vilade. Fine de hade förmodligen punkterat matchen tidigare men spelmässigt så bjöd ju inte Roma upp särskillt mycket, promenadseger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat lite på dagen mellan läxorna.. Det går fortsatt bra och det är väldigt synd att jag inte har tid att spela mera.. Min ptbb/100 är skyhög än så länge i April (23.33/100 totalt och hela 35.03/100 på 5/10) och det är synd att man inte kan utnyttja det till fullo. Har iaf blivit 530 händer idag och jag hittade ett fint dagspluss på 4310 kr. Mycket tack vare handen nedan 8-)

 

 

***** Hand History for Game 662060346 *****

$1000 NL Texas Hold'em - Thursday, Apr 10, 16:28:34 ET 2008

Table Eva 4 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Burgendy ( $2248.66 )

Seat 2: MyWay87 ( $1961.01 )

Seat 3: Sir Henry ( $613.28 )

Seat 4: River_King ( $1035.05 )

Seat 5: olsson101 ( $2230.91 )

River_King posts small blind [$5].

olsson101 posts big blind [$10].

** Dealing down cards **

Dealt to Burgendy [ :Jc::As: ]

Burgendy raises [$40].

MyWay87 folds.

Sir Henry folds.

River_King calls [$35].

olsson101 calls [$30].

** Dealing Flop ** [ :Th:, :9d:, :6d: ]

River_King checks.

olsson101 checks.

Burgendy checks.

** Dealing Turn ** [ :Qc: ]

River_King checks.

olsson101 bets [$40].

Burgendy raises [$130].

River_King calls [$130].

olsson101 calls [$90].

** Dealing River ** [ :Ks: ]

River_King checks.

olsson101 checks.

Burgendy is all-In.

River_King folds.

olsson101 is all-In.

Burgendy shows [ :Jc:, :As: ] a straight, ten to ace.

Burgendy wins $17.75 from side pot#1 with a straight, ten to ace.

Burgendy wins $4616.82 from the main pot with a straight, ten to ace.

Game#662061999 starts.

#Game No : 662061999

 

 

 

1a-6e 1250 kr

7e 3360 kr

8e 5474 kr

9e 34 kr

10e 4310 kr

 

Grand totale: 14428 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...