DocLame Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Tackar! Djens har nog viktigare saker för sig än att hjälpa vilsna ungdomar som mig Står ganska så mycket på http://www.di.se om att pundet är rekordlågt.. Kan det vara något kanske? Att pundet är rekordlågt har ju inte så mycket med aktiemarknaden att göra. Men det här är kanske intressant? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Att pundet är rekordlågt har ju inte så mycket med aktiemarknaden att göra. Men det här är kanske intressant? Mm de där såg verkligen intressant ut.. Du har inte fler länkar som handlar om detta och är lite mer ingående i ämnet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Mm de där såg verkligen intressant ut.. Du har inte fler länkar som handlar om detta och är lite mer ingående i ämnet? ...någon som vill skriva föredraget åt honom så han kan grinda istället? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 ...någon som vill skriva föredraget åt honom så han kan grinda istället? Tar du på dig det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Visst, jag har absolut inget annat för mig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 ge mig säkra pengar and ill do it. edit: om du betalar Hjort 400$/h så kanske han gör det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 dedär rapporterna var ju ändå ruggigt oseriösa. Bara att hitta valfri artikel om nån ekonomisk händelse och ta reda på lite bakomliggande orsaker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 dedär rapporterna var ju ändå ruggigt oseriösa. Bara att hitta valfri artikel om nån ekonomisk händelse och ta reda på lite bakomliggande orsaker. Ere så? Hade du aktiekunskapen förra terminen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Ere så? Hade du aktiekunskapen förra terminen? nej jag hade peter i det ämnet höstterminen i tvåan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 nej jag hade peter i det ämnet höstterminen i tvåan Vi har ju fan Börje Brus.. Ingen dans på rosor direkt.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 120 spänn back på nån timmes spel nu på dagen. Lite utdragen i en utav de enda större potterna för dagen, annars standard rakt igenom. Knappast mera spel idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Spelade 2 minuter för att jag inte ville sluta dagen på röda siffror.. +34 spänn för dagen gogogogog Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Fått in en av mina tripplar på lången.. Bröndby hemma till 2ggr pengarna mot Midjyland. Kassaskåpsseger med 3-0. Nu får ni hålla tummarna för att United och Barca inte går på halvfart bara för att de inte måste näta. 300 spänn spelat till ca 4.4 i odds, inte illa pinkat imo. Pokern är för övrigt avslutad för idag och dagsresultatet blev övertygande 34 riksdaler +. Men som jag brukar säga så är alla +dagar bra dagar även om jag bli galet tiltad på en polare som spelar med en hästsko i röven för tillfället och tömmer nivån på pengar (mina pengar! ) Skämt åsido, älskar dig grabben och hoppas det håller i sig! Men lämna 5/10 när du ska agera damsugare! Fick för övrigt hem min klocka idag som jag beställde för x antal veckor sedan.. Riktigt nöjd med den, måste dock ta mig till urmakaren för att förmindska den lite. Här är en bild för er intresserade: Nu ska jag plugga så ögonen blöder. Later! 1a-6e 1250 kr 7e 3360 kr 8e 5474 kr 9e 34 kr Grand totale: 10118 kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 ge mig säkra pengar and ill do it. edit: om du betalar Hjort 400$/h så kanske han gör det? Om erbjudandet står så har jag en hög med arbeten som måste göras inom en snar framtid.. Håll utkik i pm om jag skulle gå in i väggen totalt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Ganska komiskt att united har bränt fler lägen de första 20 minuterna än de har gjort på hela sesongen den enda gången jag vill att de ska näta.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Vi har ju fan Börje Brus.. Ingen dans på rosor direkt.. Tacka vet jag Gay-Gunnar.. där har vi lärare av rang som fan är en dans i ett tistelsnår Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Tacka vet jag Gay-Gunnar.. där har vi lärare av rang som fan är en dans i ett tistelsnår Haha Gunnar måste ju vara bland de mest komiska människor jag stött på.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 kan inte fatta hur han dömer straff där, men vilken tur att sopan missade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 kan inte fatta hur han dömer straff där, men vilken tur att sopan missade Faktiskt helt ofattbart.. Billigare straff har jag typ aldrig sett. Skulle ju vara så typiskt att spricka på den här matchen för att united bestämmer sig för att bränna alla lägen den här sesongen i en och samma match.. In med Ronaldo så det blir lite beslutsamhet i avsluten för i helvete så jag kan få in en lången en gång liksom.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Sjukt att man får in en lången för en gångs skull Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Pokern är för övrigt avslutad för idag och dagsresultatet blev övertygande 34 riksdaler +. Men som jag brukar säga så är alla +dagar bra dagar även om jag bli galet tiltad på en polare som spelar med en hästsko i röven för tillfället och tömmer nivån på pengar (mina pengar! ) Skämt åsido, älskar dig grabben och hoppas det håller i sig! Men lämna 5/10 när du ska agera damsugare! borde jag ta åt mig? Nej men seriöst.. flopad färgstege mot flopad nötfärg är väl rätt standard ändå? Vet inte om det är levling mot min "homofobi" men jag får väl låtsas inte lägga märke till det du skrev där i slutet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 finns det något lag i världen som kan ställa över 4 st spelare som platsar i världslaget (Rooney, Ronaldo, Evra och Vidic) och ändå vara det bättre laget i en CL- kvartsfinal? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 borde jag ta åt mig? Nej men seriöst.. flopad färgstege mot flopad nötfärg är väl rätt standard ändå? Vet inte om det är levling mot min "homofobi" men jag får väl låtsas inte lägga märke till det du skrev där i slutet finns det något lag i världen som kan ställa över 4 st spelare som platsar i världslaget (Rooney, Ronaldo, Evra och Vidic) och ändå vara det bättre laget i en CL- kvartsfinal? Hehe du kan känna dig ganska så träffad jaaaaa! Hehe jag återkommer när jag floppar färgstege mot nötfärg och drar ett fyrtal handen efter Räkna inte med att höra det denna livstid! Angående United så är det väldigt imponerande helt klart. Men Roma gjorde verkligen ingen bra match heller så jag tror inte det spelade så stor roll att de fyra du nämnde vilade. Fine de hade förmodligen punkterat matchen tidigare men spelmässigt så bjöd ju inte Roma upp särskillt mycket, promenadseger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 April , 2008 Rapport Share Postad 10 April , 2008 United gjorde roma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2008 Spelat lite på dagen mellan läxorna.. Det går fortsatt bra och det är väldigt synd att jag inte har tid att spela mera.. Min ptbb/100 är skyhög än så länge i April (23.33/100 totalt och hela 35.03/100 på 5/10) och det är synd att man inte kan utnyttja det till fullo. Har iaf blivit 530 händer idag och jag hittade ett fint dagspluss på 4310 kr. Mycket tack vare handen nedan ***** Hand History for Game 662060346 ***** $1000 NL Texas Hold'em - Thursday, Apr 10, 16:28:34 ET 2008 Table Eva 4 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Burgendy ( $2248.66 ) Seat 2: MyWay87 ( $1961.01 ) Seat 3: Sir Henry ( $613.28 ) Seat 4: River_King ( $1035.05 ) Seat 5: olsson101 ( $2230.91 ) River_King posts small blind [$5]. olsson101 posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to Burgendy [ ] Burgendy raises [$40]. MyWay87 folds. Sir Henry folds. River_King calls [$35]. olsson101 calls [$30]. ** Dealing Flop ** [ , , ] River_King checks. olsson101 checks. Burgendy checks. ** Dealing Turn ** [ ] River_King checks. olsson101 bets [$40]. Burgendy raises [$130]. River_King calls [$130]. olsson101 calls [$90]. ** Dealing River ** [ ] River_King checks. olsson101 checks. Burgendy is all-In. River_King folds. olsson101 is all-In. Burgendy shows [ , ] a straight, ten to ace. Burgendy wins $17.75 from side pot#1 with a straight, ten to ace. Burgendy wins $4616.82 from the main pot with a straight, ten to ace. Game#662061999 starts. #Game No : 662061999 1a-6e 1250 kr 7e 3360 kr 8e 5474 kr 9e 34 kr 10e 4310 kr Grand totale: 14428 kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts