Gå till innehåll

DeucesCracked


bananuz

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Finns det mycket NL fullring videos på duecescracked, och är de isåfall bra?

 

dom har inte så mkt FR, men säkert ingen annan sida som har bättre utbud.

 

Nolan och bottomset har gjort 3-4 videos var som är bra sen har DJ sensei oxå gjort ett par som är lite basic men ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan angra betalningen direkt efter att man gjort sig till premium-medlem, man kan fortfarande titta pa alla videos tills 7 dagar efter "kopet".

 

Eller så inser man hur mycket man tjänar på att vara medlem där och betalar dem för deras sjuka kvalitet. De slaktar ju Cardrunners rätt brutalt.

 

Trodde knappt det fanns pokerlirare som var så jävla snikna faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så inser man hur mycket man tjänar på att vara medlem där och betalar dem för deras sjuka kvalitet. De slaktar ju Cardrunners rätt brutalt.

 

Trodde knappt det fanns pokerlirare som var så jävla snikna faktiskt.

 

Det finns väl ganska många som är fans av att sno upphovsrättskyddat material på nätet (tanka musik och film). Själv tror jag på rätten att ta betalt

för arbetet man gör, även imateriella saker. Känner en som har en Pressbyråbutik och tycker det är helt naturligt att tanka ner en massa från pb, men att de som snattar från hennes butik kunde skjutas eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väl ganska många som är fans av att sno upphovsrättskyddat material på nätet (tanka musik och film). Själv tror jag på rätten att ta betalt

för arbetet man gör, även imateriella saker. Känner en som har en Pressbyråbutik och tycker det är helt naturligt att tanka ner en massa från pb, men att de som snattar från hennes butik kunde skjutas eller nåt.

 

Visste att någon skulle komma det med argumentet...

Visst "tjänar" man på att tanka en skiva jämfört med att köpa den, men man utvecklas inte på det man sysslar med och tjänar (förhoppningsvis) mycket mer pengar på det.

Och nä, det har inte med moralen att göra, det är bara två helt olika saker i mitt tycke, så lär inte min kommentar som någon moralpredikan överlag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns väl ganska många som är fans av att sno upphovsrättskyddat material på nätet (tanka musik och film). Själv tror jag på rätten att ta betalt

för arbetet man gör, även imateriella saker. Känner en som har en Pressbyråbutik och tycker det är helt naturligt att tanka ner en massa från pb, men att de som snattar från hennes butik kunde skjutas eller nåt.

 

Denna jämförelse är ju alltid lika dålig. Att ta materiella saker innebär att ägaren inte längre har kvar dem själv. Att tanka på pb skader också "ägaren" men tar inte ifrån honom det han skapat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad ar det for snack, jag skrev mitt inlagg med tanke pa tidigare inlagg i traden, och det ar inget fusk/snatteri heller att ta del av gratisERBJUDANDET, de ger ju en fri vecka for nya kunder, och man far avsluta kopet inom denna vecka om man sa onskar... en marknadsforing som far lov att kallas standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
whitelime var pinsamt dålig i den lilla snutt jag såg innan jag fick spykänslor och stängde ner. inte heller cts eller krantz imponerar ett enda dugg. de här videosajterna är komplett skräp, sätt er ner och tänk själva istället.

 

se serien unconventional wisdom, rätt bra, finns många andra bra videor också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

whitelime var pinsamt dålig i den lilla snutt jag såg innan jag fick spykänslor och stängde ner. inte heller cts eller krantz imponerar ett enda dugg. de här videosajterna är komplett skräp, sätt er ner och tänk själva istället.
Lite löjligt att dissa några av de erkänt bästa spelarna i världen online. cts gör videos för cardrunners för övrigt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite löjligt att dissa några av de erkänt bästa spelarna i världen online. cts gör videos för cardrunners för övrigt.

du väljer förstås vem du vill lita på. jag har inget ekonomiskt intresse i att du dissar videosajterna (tvärtom om något), utan tycker bara det är kul att vädra min åsikt ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite löjligt att dissa några av de erkänt bästa spelarna i världen online.

Bara för att de är bra på att spela behöver inte betyda att de är bra på att göra instruktionsfilmer. Jag tycker iofs några filmer är bra, men jello spelar 50x högre än mig så förstår att det antagligen inte ger honom så mkt att se dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...