Gå till innehåll

Neuen@svs


Neuen

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känns ju bra att krossa SVS och ligga +349kr efter 32h spelande. Nästan så jag kommer kunna renovera huset och bygga en pool.

 

Nä men det är ju 5 10 som fuckat upp min månad totalt. Jävla dem. Haha..

 

Men får köra lite mer på 2,5/5 nästa månad så kanske jag kan få lite pengar kvar i slutet av månaden. Sen kommer jag väl testa på 5/10 igen när jag mår självsäker... Men då kanske man ska blanda lite och spela 2bord av varje nivå eller nått sådant häftigt...

 

aja Släktträff nu snart med familjepizza.. BAAAM!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för mig är det bara trevligt om du stannar på 2,5/5 8-)

 

Nä men det spel jag såg från dig verkade rätt bra så du borde kunna slå 5/10 rätt bra i framtiden

 

haha.. så du har snott mina pengar alltså.. 8-)

 

Vad nickar du nu igen?

 

Edit: just de Tracebustaaahhhhh... ja men du har du inte tagit alla mina pengar iaf.. +-0 i min databas denna månaden iaf.. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+2800kr idag.. KING på 2,5/5 yes I am...

 

Härligt!

 

Men var nära att jag slängde mig in på 5/10 idag och bombade.. men klarade av att hålla mig ifrån det.. måste klara av suget.. fan.. :-D

 

Jag hade tidigare problem med skottning osv osv osv. Men jag har inga som helst problem med sug för högre nivåer nu. Aldrig. Jag mår mkt bättre nu som människa och jag tror det är därför jag inte har ngt sug efter att spela högre än vad jag klarar av speltekniskt och ekonomiskt.

 

Samtidigt tror jag inte att du mår dåligt utan att jag tycker du verkar vara en skön och bra kille. Men det enda rådet jag kan ge dig för att bli av sug är att må bättre som människa.

 

Hehe.. nä då.. jag vann ju bara 25kr av dig idag.. men tack för det.. ska köpa mig en varmkorv med cola och njuta av den.. Då tänker jag på dig..

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men nja att handen är jättestandard med över 200 bb, slår inget utom bluffar där

 

Slår vi inte drag oxå?

 

Härligt!

 

Jag hade tidigare problem med skottning osv osv osv. Men jag har inga som helst problem med sug för högre nivåer nu. Aldrig. Jag mår mkt bättre nu som människa och jag tror det är därför jag inte har ngt sug efter att spela högre än vad jag klarar av speltekniskt och ekonomiskt.

 

Samtidigt tror jag inte att du mår dåligt utan att jag tycker du verkar vara en skön och bra kille. Men det enda rådet jag kan ge dig för att bli av sug är att må bättre som människa.

 

8-)

 

Tack Benny. Ja vet inte om det är "beroende" som gör att jag vill spela högre. Det känns mer som att jag vill visa att jag kan klara av att vinna på nästa nivå oxå. Typ som att man måste bevisa för sig själv att man kan det.

 

Men jag har väl iaf råd med det ekonomiskt då jag lirar med 100bb inköp. Men speltekniskt vet jag inte än. Grejen är ju att man spelar lite annorlunda på en ny högre nivå oxå, iaf jag. Blir mindre bluffar och lite tajtare. Är väl rädd för nått. Att förlora kanske. Men ska jobba på att spela mitt vanliga spel mer. Så får vi se om de kanske kan räcka.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka drag är vi stora favoriter mot?

 

Du är väldigt slightly favorit mot AXs drag och större favorit mot spaderdrag lägre än A. Du har dock flip mot JT/J9/9Ts osv. Så nej du är inte överlägsen favorit mot speciellt mkt drag

 

okai

 

fast om du kollar lite noggrannare så ser du att vi spelar 5/10 och inte alls är 200bb djupa, dessutom är Bo-laget en riktig jävla sopa.

 

+1

 

du brukar ju vara rätt otrevlig i chatten iofs ;-):-D

 

Nähä..

 

Testa spela ett 5/10 bord samtidigt som 2.5/5 när du grindar.

 

Ja de kan vara rätt melodi.. Men man blir ju så sugen på att bara gå upp.. :-)

Men är väl bästa sätter då man bör kunna hitta bra värde på ett bord iaf.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($208)

BB ($335)

UTG ($992)

Hero ($730)

BTN ($1,168)

 

Dealt to Hero 5:diamond:6:diamond:

 

UTG raises to $17.50, Hero calls $17.50, fold, fold, fold,

 

FLOP ($42.50) A:spade:3:diamond:J:diamond:

 

UTG bets $31.87, Hero calls $31.87,

 

TURN ($106) A:spade:3:diamond:J:diamond:4:diamond:

 

UTG bets $79.68, Hero raises to $212, UTG calls $132,

 

RIVER ($531) A:spade:3:diamond:J:diamond:4:diamond:3:heart:

 

check, Hero bets $469, UTG calls $469,

 

 

Vill vi göra annorlunda på river? (betta lite mer på turn kanske är bra oxå)

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

Hero ($621)

BB ($1,002)

UTG ($770)

CO ($192)

BTN ($1,224)

 

Dealt to Hero A:diamond:K:diamond:

 

BTN raises to $17.50, Hero raises to $60, fold, fold, fold, BTN calls $42.50,

 

FLOP ($127) 5:diamond:Q:spade:8:heart:

 

check, Hero bets $75, BTN calls $75,

 

TURN ($277) 5:diamond:Q:spade:8:heart:9:diamond:

 

check, Hero ?

 

wat to do? jag sitter IP på fi som är UTG och jag CO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+900kr för augusti

 

Slutspelat för denna månad. Orkar inte mera jävla SKIT! Är helt mentalt obalanserad. Behöver typ åka på spa i en vecka.

 

Så nu blir det en vecka paus och vila. Ta hand om mig själv och familjen. Poker suger när man är galen och lättiltad. Bara så ni vet..

 

+8.500kr på 2,5/5 13.000händer

-7.800kr på 5/10 6.000händer

 

Älskar 5/10!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...