Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Gick igenom datorn nyss och hittade denna bilden fran min vistelse i Vegas i julas.

Dalig bild, man ser knappt att det ar Vegas, men kanske nagon mer an jag tycker det ar en rolig bild

Tomtarna

p.s. for er som inte vet hur jag ser ut. Jag ar den tomten till vanster ;-)

* Lite RP och LP :) - QoS *

Postad
Får man fråga, används begreppet tomte i USA också?

Jaa de förstår du väll..."You are quite a Santa Clause" har man hört Doyle o grabbarna ryta till hur många gånger som helst på wpt och wsop

Postad
Får man fråga, används begreppet tomte i USA också?

Jaa de förstår du väll..."You are quite a Santa Clause" har man hört Doyle o grabbarna ryta till hur många gånger som helst på wpt och wsop

Konstigt det där med tomtebegreppet. Jag myntade det inom min kompiskrets för mer än 15 år sedan och då betydde det tönt. Undrar hur gammalt det är inom pokerkretsar.

Postad
Konstigt det där med tomtebegreppet. Jag myntade det inom min kompiskrets för mer än 15 år sedan och då betydde det tönt. Undrar hur gammalt det är inom pokerkretsar.

Jag tror det är Ectorrelaterat och därmed inte så gammalt.

Postad
Själv har man varit sektionstomte på Chalmers.... ;)

Samma här, Krissan... En gång i tiden krälade man runt i beige overall i jakten på nästa öl (som man oftast hittade på Winden). Kan ju såhär i efterhand beskrivas som något tomtigt :lol: Men kul var det...

/TF