Gå till innehåll
PokerStars
2001 grundades PokerStars och har varit en drivande kraft inom onlinepokern sedan dess. Man är idag inte lika marknadsdominerande som förr, men söndagsturneringarna på Stars är fortfarande populära.
• Nätverk: Eget
• Skattefritt: Ja
• Bonus: 4 biljetter till $5 Spin & Go's
PokerStars
2001 grundades PokerStars och har varit en drivande kraft inom onlinepokern sedan dess. Man är idag inte lika marknadsdominerande som förr, men söndagsturneringarna på Stars är fortfarande populära.
• Nätverk: Eget
• Skattefritt: Ja
• Bonus: 4 biljetter till $5 Spin & Go's

Recommended Posts

Postad

Testat 12 tabla lite och det flyter på. Men 12 är också max som PO supportar. Funderar på att byta till PT om jag kan spela mer bord.

Någon som vet hur många bord PT klarar?

(Testat söka på deras hemsida men hittar inte)

Postad
http://www.pokertracker3.com/products/

men det stödjer bara full tilt, pokerstars och Party Poker än sålänge.

Orkar inte ladda hem så länge det är beta. Står ju slutet av februari. Känns som att det borde vara rätt snart den kommer.

haha nu hittade jag på ett annat ställe i deras FAQ.

"When will the commercial version of PokerTracker be on sale?

PokerTracker 3 is tentatively scheduled for release by the middle-end of April 2008."

Postad

öh måste man köpa pt3 om man redan har pt? hmm.. till en början tyckte jag det lät lite konstigt men det vore skumt om alla som hade supermario 2 fick sm3 gratis iofs...

ok nvm jag köper väl skiten då, e ju ändå oändligt rik.

Postad
öh måste man köpa pt3 om man redan har pt? hmm.. till en början tyckte jag det lät lite konstigt men det vore skumt om alla som hade supermario 2 fick sm3 gratis iofs...

ok nvm jag köper väl skiten då, e ju ändå oändligt rik.

Man får rabatt...

Postad
Man får rabatt...

Jo, Har du haft det mindre än 2 månader tillexempel så får du 100% rabatt. Alltså gratis.

Men orkar inte installera PT och PAH för att lära mig det då PAH ändå är inbyggt i PT3.