Champaz Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Tjena jag har spelat på purple-lounge och unibet. Problemet är att ofta efter att jag lirat 1-2 timmar så stängs klienten bara ner och det kommer upp nåt felmeddelande ''bla bla progam fel 153423 vill du skicka rapport anmäla felet till explorer bla bla''. Nåt sånt kommer upp iaf. Min fråga är händer detta för någon annan än mig? Eller är det min dator det är fel på? Kan tillägga att jag spelar med pokeroffice på. Citera
P3zz Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 nej det gör den inte. Testa installera igen, eller skicka ett mail till siten du spelar på med felmeddelandet! Citera
Linus_SWE Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Kan du logga in nu? Kan inte logga in iallafall, kör nordic. Citera
Matte_Maiden Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Jag kan inte heller logga in, något speciellt problem just nu? Citera
travninni Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Tjena jag har spelat på purple-lounge och unibet. Problemet är att ofta efter att jag lirat 1-2 timmar så stängs klienten bara ner och det kommer upp nåt felmeddelande ''bla bla progam fel 153423 vill du skicka rapport anmäla felet till explorer bla bla''. Nåt sånt kommer upp iaf. Min fråga är händer detta för någon annan än mig? Eller är det min dator det är fel på? Kan tillägga att jag spelar med pokeroffice på. Du är inte ensam! Händer även för mig emellanåt och jag kör också med Pokeroffice. Hade inte dessa problem för några månader sedan, utan det är på senare tid det uppkommit. Möjligt att det började när jag uppgraderade till Pokeroffice senaste version!? Citera
Aeis Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Har också haft problem med Prima tillsammans med PO. Därför jag inte spelar på Prima mer:/ Men skaffar nog PT3 snart så då kanske de får en chans till. Citera
Recommended Posts