FeteMelander Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Hej! Jag vill sätta in pengar på fulltiltpoker men har ett problem. Jag reggade mig innan jag var 18 år och därför är min information angående mitt födelsedatum inte rätt. Hur ändrar jag detta? Har mailat supporten men får inget svar. Jag kan ju sätta in pengar ändå, men är rädd att jag inte kommer få ut dem sen! Så till frågan: Hur gör jag för att ändra min information, är det bara sege-supporten som kan hjälpa mig? Citera
lovezombie Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Ändrades ditt födelsedatum när du fyllde 18?? dra på trissor! Citera
Jennez Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Så till frågan: Hur gör jag för att ändra min information, är det bara sege-supporten som kan hjälpa mig? Men suck... "Jag var dum i huvudet och nu är det någon annan som är bäng i skallen för att jag tänkte fel".... Vem annars än supporten skulle kunna hjälpa dig menar du? T6-arna? Hade ju varit lite humor om du mailar och ber dem ändra och att de konfiskerar cashen på kontot pga att du brutit mot reglerna. Citera
FeteMelander Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 Jag har inte pengar på kontot, ska börja spela där och det är därför jag vill ändra infon innan jag sätter in pengar. Citera
mr_telefon Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Jag har inte pengar på kontot, ska börja spela där och det är därför jag vill ändra infon innan jag sätter in pengar. jag hade samma på en sida, mailade bara supporten och sa att jag skrivit fel så fixade dom det Citera
FreePlopp Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Ändrades ditt födelsedatum när du fyllde 18?? dra på trissor! Men ditt Trollski! Citera
Ripperkof Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Be dom stänga ditt befintliga konto, och starta sedan ett nytt. Citera
FeteMelander Postad 20 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2008 Supporten svarade efter ett tag och de har stängt mitt konto tills dess att jag skickar in en kopia på mitt ID-kort och bekräftar att jag är myndig (vilket jag har gjort). Tack för era svar! Citera
Recommended Posts