OsantVassSpelare Postad 18 Mars , 2008 Rapport Postad 18 Mars , 2008 Lämnar du nätverket om du blir av med 2 cent? Nej inte jag personligen, men vet att många lätt blir upprörda av sådana saker och börjar skrika "PRINCIPSAK!", jag tror inte sidorna skulle göra sådana saker eftersom jag inte tror att det är EV+ för dem att göra det. Citera
Aeis Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Nej inte jag personligen, men vet att många lätt blir upprörda av sådana saker och börjar skrika "PRINCIPSAK!", jag tror inte sidorna skulle göra sådana saker eftersom jag inte tror att det är EV+ för dem att göra det. Om detta skulle ske systematiskt är det självklart inte pokersidan som är skyldig utan någon/några anställda åt sidan. Finns riktigt många anställda som gärna skulle ta 10 000$ i fickan till en kostnad på det dubbla eller mer för företaget. Citera
Gahlster Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Om detta skulle ske systematiskt är det självklart inte pokersidan som är skyldig utan någon/några anställda åt sidan.Finns riktigt många anställda som gärna skulle ta 10 000$ i fickan till en kostnad på det dubbla eller mer för företaget. Borde inte inte detta vara lätt att se vem som var skyldig? Citera
Recommended Posts