Gå till innehåll

Wsex 100% Rakeback den här veckan


DrRoland

Recommended Posts

WSEX hade jag nästan glömt bort! Glömmer aldrig när jag blev erbjuden nån 50%bonus upp till $500, och jag satte in $1000. Fick $500 krediterat direkt till mitt konto, och jag var inte sen att casha ut $1500 :twisted: Dem skickade pengarna till NETeller, och EFTER att pengarna kommit fram började dem undra varför jag inte spelar på siten för min cash!

 

Jag är dock aldrig välkommen dit mer, så kan tyvärr :cry::twisted: inte ta del av detta erbjudandet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mej där nu och fick detta meddelandet när jag skulle sätta in pengar från VISA:

"Credit Card deposit is not available in your area. Please contact customer support."

 

..får se vad supporten säger, verkar dock rätt dött på nlh 1/2 - 3-6 ...1 bord öppet nu på dessa nivåer men kanske mer action senare på dagarna ?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar några snabba svar:

 

Nej, det brukar inte vara mycket action på NL600-NL1000 borden. Sena kvällar och nätter i så fall. Oftast är det Glock som sitter där och håller borden igång. Det är antagligen någon propspelare.

 

De borden det brukar vara action på är NL25-NL200. NL10 och NL400 uppe ibland. Dagtid brukar det vara rätt stendött. Kvällar och nätterna hyfsat

 

Nej, det är 100% rakeback bara den här veckan. Annars 75%.

Ingen skillnad mellan gamla och nya konton.

 

Spelet är generellt sett tajt som fan, men det är det ju överallt numera.

 

Screendumpen känner jag inte till. Så där ser det inte ut på min dator.

Ser ut som någon skum mod eller PA-hud skit.

 

Ang. %-satserna på rake-backen ...

 

pk-quicktour-01-big.jpg

 

Som man ser på bilden står det: "The only rake free poker room on the net"

 

Hur går det ihop med rake-back? :roll:

 

Det går ihop på det sättet att det är en gammal screendump från när wsex fortfarande hade 100% rakeback.

Det var lite fler som spelade där då också som synes. Är dock lite skeptisk till om det någonsin varit 12k snubbar inne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Players 24 Hour Peak: 176

 

7 Day Average: 54

 

Now: 30

 

Verkar som sagt inte vara kö till borden direkt :)

 

 

Du menar väl inte att det är 176 spelare under peaken?

Är det någon som lirar där för tillfället? Har läst någonstans för länge sen att det brukade vara runt 1000 spelare under peaken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar väl inte att det är 176 spelare under peaken?

Är det någon som lirar där för tillfället? Har läst någonstans för länge sen att det brukade vara runt 1000 spelare under peaken.

 

1000 pokersitescoutspelare har det nog aldrig varit inne vad jag kan minnas.

1000+ spelare online enl lobbyn var det nog ofta förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...