Drygo77 Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Var väldigt nyfiken på hur Pokerstars, Full Tilt o Party Poker skulle klara förbudet i USA. Men det verkar ha gått bra för dom. Nu ser jag att det är nån av dom som är registrerad i Gibraltar. En annan i Isle of Man, och den tredje i St Kitts..?! Varför där av alla ställen? Jag förstår Gibraltar och övriga ställen i Europa. Men eftersom jag spelar på Full Tilt (som ligger i St Kitts) så börjar man genast undra över skatten. Visst är det så att Svenska staten vill ha en liten kaksmula av mig eller två? Hur kan dom kontrollera sånt? Är det nån som har råkat ut för skattmasen i ett sånt här fall? Citera
Colderose Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Var väldigt nyfiken på hur Pokerstars, Full Tilt o Party Poker skulle klara förbudet i USA. Men det verkar ha gått bra för dom. Nu ser jag att det är nån av dom som är registrerad i Gibraltar. En annan i Isle of Man, och den tredje i St Kitts..?! Varför där av alla ställen? Jag förstår Gibraltar och övriga ställen i Europa. Men eftersom jag spelar på Full Tilt (som ligger i St Kitts) så börjar man genast undra över skatten. Visst är det så att Svenska staten vill ha en liten kaksmula av mig eller två? Hur kan dom kontrollera sånt? Är det nån som har råkat ut för skattmasen i ett sånt här fall? Gå in och läs på http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/39150-skatt-pa-ftp.html Ytterligare information finns också i den allmänna skattetråden som ligger under Ekonomi & juridik. Citera
Recommended Posts