Pokershark Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Varför funkar inte länken för mig? Citera
Genoboy Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 kopiera den och klistra in i ett nytt fönster/tab Citera
Pedroboy Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 Varför funkar inte länken för mig? kopiera den och klistra in i ett nytt fönster/tab För att jag gjorde fel.. nu funkar den Bara att klicka på den Citera
allt Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Får vi se ett PT-screenshot över året? Citera
Pedroboy Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 Får vi se ett PT-screenshot över året? Har lagt in en nu i första posten Citera
Djens Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Jag hade väntat mig mer med alla dina trådar om ekonomiskt oberoende och pengaintjäning faktiskt. (hade du runt $1m+ förra året är du ursäktad) Citera
Pedroboy Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 Jag hade väntat mig mer med alla dina trådar om ekonomiskt oberoende och pengaintjäning faktiskt.(hade du runt $1m+ förra året är du ursäktad) Jag brukar nästan bara räkna vinsterna när nån undrar hur mycket jag vunnit. Frågar man hur mycket jag vunnit så inkluderar inte den frågan hur mycket jag förlorat. Precis på samma sätt som de räknar när de berättar om turneringsvinster så tillämpar jag det i cashgame. Citera
Snusarn Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 För att jag gjorde fel.. nu funkar denBara att klicka på den Får inte ihop det. Hur gjorde du när du försökte första gången? Slickade på den? Citera
Pedroboy Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 Får inte ihop det. Hur gjorde du när du försökte första gången? Slickade på den? Jag la upp den på nån server som man inte fick länka till eller nått..... sen skrev jag fel med paranteser och grejer... funkade sen när jag la in på imageshack.us Citera
vessel89 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Jag brukar nästan bara räkna vinsterna när nån undrar hur mycket jag vunnit. Frågar man hur mycket jag vunnit så inkluderar inte den frågan hur mycket jag förlorat. Precis på samma sätt som de räknar när de berättar om turneringsvinster så tillämpar jag det i cashgame. Ööö va? Så då kan du i princip sitta o multitabla 20 bord dygnet runt och torska hur mycket som helst och ändå bara räkna dina vinstpotter? På så sätt kan du enligt dig själv vara dollarmiljonär GANSKA lätt. Jag tror de flesta seriösa turneringsspelarna bokför även sin minusdagar och förlorade inköp. Citera
KingCosmoKramer Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Du gråter fast du är plus över 50k händer? Citera
Opteron Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Du gråter fast du är plus över 50k händer? öööh? Är det inte ok eller? Citera
KingCosmoKramer Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 öööh? Är det inte ok eller? Inte om man är en man. Citera
jaroiten Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Jag brukar nästan bara räkna vinsterna när nån undrar hur mycket jag vunnit. Frågar man hur mycket jag vunnit så inkluderar inte den frågan hur mycket jag förlorat. Precis på samma sätt som de räknar när de berättar om turneringsvinster så tillämpar jag det i cashgame. HAHA! Den var bra... Citera
Opteron Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Inte om man är en man. Man är ju fisk om man _backar_. En riktig man har en winrate på minst 10ptBB/100 så allt under det är downswing och tillåter whine! Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 En riktig man vet att man kan ha en downswing/BE-period på 50k+ händer om man möter hyffsat motstånd. Citera
misternils Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 om man möter dåligt motstånd också.... Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 om man möter dåligt motstånd också.... Det är inte så troligt att man har en downswing om man möter riktigt dåliga spelare men det kan hända såklart. Möter man bra spelare är det nog troligare att man får en downswing/BE-period på 50k+ händer än att man inte får det. Citera
Cardshark52 Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 Varför skottar du? Du har ju fina resultat på 3-6 Citera
Staahla Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 En riktig man vet att man kan ha en downswing/BE-period på 50k+ händer om man möter hyffsat motstånd. En riktig man spelar inte kort. Citera
SOLDforFOOD Postad 16 Mars , 2008 Rapport Postad 16 Mars , 2008 En riktig man spelar inte kort. En riktig man spelar kort på nivåer där det räcker med ett par hundra händer för att dra in miljooner. Lol @ snacka 50K händer BE! Citera
Recommended Posts