Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Nä men kul.

Läs din op en gång till. Trodde du verkligen på allvar att den här tråden inte skulle spåra ut? Jösses....

givetvis spårar den ut som alla andra OT-trådar. men hade hoppats på att det skulle komma roligare poster än de ovan. avsaknaden av lolcats, mspaintbilder, [x], akronymer är talande. finns bilder på henne på deras hemsida, är bara att ms-painta:

EDIT: Bilden borttagen på begäran av personen på bilden /Appel

Postad
Heltok din gamla AJ-pushande Pokerstovenörd. Är du i Götet o har inte PMat mig för lite öl och badbeat story sharing?

Jag vill också ha en EV-graf.

Tyvärr har jag inga badbeats :(

Men jag kan iaf bjuda på en ev-graf:

ajorm6.png

Ur den grafen ser man att AJo helt klart äger på en majoritet av flopparna.

Postad
nice

49579shoplogobymrmaccf8.jpg

Jag satt själv hårmodell ett gäng år på 80 och 90talet, och en av gångerna fick vi för oss att raka ut mitt personnummer i nacken. Detta visade sig inte få plats så vi nöjde oss med de två första siffrorna. Detta tog folk av ngn anledning helt fel. Är iof född 69...... :roll:

Postad
Är iof född 69...... :roll:

Du skojar!!! Fyller du 40 nästa år?!?!?! :shock:

Kan bara inte stämma. Othello, gdaily eller Ängeln hade jag köpt... men du ser ju ut oms... umm... 25-30 MAX!

Det är menat som komplimanger. Och för att jag gärna skulle vilja bjuda dig till Lund för lite medicinsk forskning på din lekamen. Medicinsk.

Postad
hellre de än brasilianska shemales iaf.

Bild på en av årets carnevaldrottningar som vår vän Pamela skickade ner.

Hur vet du om en tjej går på anabola? När ni har sex så drar hon ner dig på alla fyra o kn*llar dig i röven med sin klitoris :)

sambodromo2008062wr7.th.jpg