Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

A5 måste ju läggas där och kanske bara syna hans river-bet med AA, han har ju tidigare visat att han spelar passivt till river, sen betar ut med bra händer.

Postad

ursch jag jinxa väl dig inte, jävligt grisigt då man verkligen får möta såna där uberidioter som väljer att spela varje hand ur position och kanske till o med foldar alla sina knappar för att de inte orkar raisa upp själva :)

Sjukt frustrerande då de kilar iväg med ens pengar med checksyn spel då man värdebetar sig själv till döds varje gång med toppair

jag lirar inte på ipoker, blir sugen på byta när man hör om ditt motstånd heh, fast måste väl battla en vecka mot regs innan de slutar sätta sig på mitt bord då =/

Postad
Krävs inte mång händer innan man märker...

[X] sit-out

mm, men måste ju ta reda på vilka som e regsen också, kan ju springa iväg 3 inköp på 10 min om man har fått fel uppfattning :)

Postad
mm, men måste ju ta reda på vilka som e regsen också, kan ju springa iväg 3 inköp på 10 min om man har fått fel uppfattning :)

Se till att ha 4 då (=

Nämen seriöst, man märker väldigt fort om någon är fisk eller inte när det kommer till H-Uspel. Ska inte behövas mer än något inköp som mest innan man märker om man är EV+ i gamet. Om du är riktigt snäll så kanske du får köpa Terrans databas för ett par upptag! Win win för er bägge imo

Postad
Se till att ha 4 då (=

Nämen seriöst, man märker väldigt fort om någon är fisk eller inte när det kommer till H-Uspel. Ska inte behövas mer än något inköp som mest innan man märker om man är EV+ i gamet. Om du är riktigt snäll så kanske du får köpa Terrans databas för ett par upptag! Win win för er bägge imo

jo nog är det så.. funkar även att fortsätta köra hu på sin vanliga site och strökolla vilka som sitter poch multitablar hu på sin egna nivå i nån vecka :)

Postad

alltså, jag har ju spelat hu i ett par månader själv, men 20 händer är ju lite glest urval kanske att avgöra om man har edge mot någon eller ej :).. däremot går det ju så pass snabbt att avgöra om man kommer att vara bekväm battla mot personen eller ej. ***

Jag brukar kliva av ganska snabbt direkt jag får en obekväm känsla även om jag inte direkt tappat några pengar, man brukar få känn ganska snabbt om man blir utspelad eller om killen bara är spewy :)

Jag upplever mig själv som en rätt så aggressiv hu-spelare, men jävlar så kallt det är då man springer in i en som är så jäkulskt mycket aggressivare än en själv utan att för den delen upplevas spewy.

Då sticker man illa kvickt !

*** Obviously är det ju rätt lätt att avgöra om han pushar pre 15/20 ggr om man har edge eller ej, snackar om de mindre självklara spelarna

Postad
m, är inte heller helt konfortabel att spela mot aggressiva spelare. grejen när jag möter aggressiva spelare så som PolitByrån på iPoker så är det så att vi clashar pre alldelles för ofta. om han trebetar mej pre och jag har AJo så åker vi, och han kan visa vad fan somh elst. det blir mycekt mer lotteri då tyvärr.

men jag brukar gilla att "slappa folk" typ, cbeta med minsta träff, checkrejsa hans cbet när jag träffat färgdrag eller toppar osv.

nu mat

exakt, maniacs spelar jag gärna evigt mycket mot... har dippat rejält mot två st denna vecka, de har tagit mig på 2,7k$ innan jag vänt o tömt dem på allt på nl400 liksom med råflax... men aggressiva spelare utan för den delen pusha pre any two är jobbiga filurer, som du säger själv så vill man ju gärna hålla kontrollen de är veka på syna ner ens cbets, de överspelar när de får mothugg på sina egna cbets m.m.... favoritmotståndet !

Postad

gg ska lira senare ikväll! hörde att dionysos här på pf kommer och grindar med oss i veckan (iRLs uppgifter). e alltid lika kul sådant.

fan va ryktet går snabbt. måste dessvärre göra er alla djupt besvikna. min bror kommer hem från luleå nu i veckan, pluggar där uppe. han stannar bara till fredag-söndag så det fuckar lite med mina planer.

tvingas nog dessvärre skjuta upp min storstadsvisit. blir 90's nån annan dag. då jävlar ska det kalasas!

Postad
fan va ryktet går snabbt. måste dessvärre göra er alla djupt besvikna. min bror kommer hem från luleå nu i veckan, pluggar där uppe. han stannar bara till fredag-söndag så det fuckar lite med mina planer.

tvingas nog dessvärre skjuta upp min storstadsvisit. blir 90's nån annan dag. då jävlar ska det kalasas!

Luleå! Yeah! ;P

Postad

ändrade planer igen, blir sthlm tors-lördag lite tid får bror min överleva utan mig :D

Postad

Är 90s verkligen så bra fortfarande? Var där sjukt mycket i sommras/höstas sen blev det bara sämre och sämre. Var inte där på några mån och senast man var där i Jan. Var det riktigt jävla kasst.

Postad

Följt din kära dagbok sporadiskt lite grann eftersom jag sj lirar mestadels h2h, dock lägre nivåer (NL50, NL100). Verkar som du är inne i ett riktigt bra stim just nu, alltid gött. Undra vad du ligger på för BB/100 nu den senaste tiden?

• Skapa nytt...