mendieta19 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 vem sa det? dåligt värde att syna för split..... jo det jag menar är att han betar inte bara ak,aq, 6x och set så syn känns given inte för att jag kan hu cg men:-)
mendieta19 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 ja han betar säkert A2 men syna för split e idiotiskt. ser du att det blir split om jag har AT och han A2 ? nej jag trodde det var den bästa 7-korts handen som vann, tack för att du lärde mig rätt.
Lisa87 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Sista handen är väl en sån hand som man önskar att man kunde folda.. Ändå degar man alla dagar i veckan
KallOödmjukDiva Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Har han öppnat en ny sådan sen han closade ner sin å pokerforum? Snäll länka isåfall.
Vichyn88 Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 woah vilken jobbig dag. nu är jag helt slut. jag, IRL, Pokerfejset och NikLasVegas var o kolla på lokaler att grinda järnet i idag, och vi hittade en grym. den är precis mellan alla våras hus, kostar 2,2k/månad och är helt underbar. den är precis vid en sjö så vi kan bada på somrarna och den ligger precis vid en WILLYS så vi kan köpa cola och skit och pajja tänderna hur mycket vi vill. det är snåla 12 m2 men faktiskt så behöevr vi inte mer. sen äre 2 stora allmäna utrymmen, ett kök och allmänhetsrum samt en konferenslokal där ni kan... hålla... konferenser! såg även rambo 4 idag med nille o irl, den var sjukt brutal, som den ska. inte min stil egentlgein men den leverera ;; bästa britneylåten på blackout: http://youtube.com/watch?v=4M65PUQQx9U&feature=related Riktigt imponerande resultat. WP. Riktigt skön britneylåt btw tackar vi för
IRLsucks Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 woah vilken jobbig dag. nu är jag helt slut. jag, IRL, Pokerfejset och NikLasVegas var o kolla på lokaler att grinda järnet i idag, och vi hittade en grym. den är precis mellan alla våras hus, kostar 2,2k/månad och är helt underbar. den är precis vid en sjö så vi kan bada på somrarna och den ligger precis vid en WILLYS så vi kan köpa cola och skit och pajja tänderna hur mycket vi vill. det är snåla 12 m2 men faktiskt så behöevr vi inte mer. sen äre 2 stora allmäna utrymmen, ett kök och allmänhetsrum samt en konferenslokal där ni kan... hålla... konferenser! såg även rambo 4 idag med nille o irl, den var sjukt brutal, som den ska. inte min stil egentlgein men den leverera ;; bästa britneylåten på blackout: http://youtube.com/watch?v=4M65PUQQx9U&feature=related Riktigt imponerande resultat. WP. Riktigt skön britneylåt btw tackar vi för Japp kontoret blir nöten och Sylvester kommer aldrig att bli för gammal. Härlig dag
Lisa87 Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Snygga resultat! Hoppas det fortsätter att gå bra!
Recommended Posts