Late Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 mitt dog också, timade ut med aa, tur jag satt på ett DP bord, lol vilken crap Citera
Sladdafan Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 förutom införandet av nya turneringstyper finns det INGENTING positivt med uppdateringen! ALLT annat har blivit sämre! Måste vara smarta snubbar som jobbar med att uppgradera (nedgradera) mjukvaran. PT funkar inte, GT+ funkar inte, omöjligt att se notes på spelare innan man startar turneringen (tableselection ett minne blott), stort och värdelöst info.fönster som tar hela skärmen, rörig layout med massor av nya turneringar och pop-up fönster till varje istället för att komma till bordet direkt som var fallet innan. Detta håller inte Everest! Ändra tillbaka på momangen! Är du själv nöjd everestrepresentanten? Du har iofs aldrig besvarat en fråga från min sida... Ja kör me båda ATM Citera
bigdwarf Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Ja kör me båda ATM Funkar helt nu el?? Citera
bigdwarf Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Seriöst gör man en uppdatering först för att sen ta tag i problemen som ändå verkar ta sjukt lång tid, jävla skitklient! seriöst....styr upp! å JA jag är tiltad... Citera
hackson Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 PT funkar hur bra som helst. Bara å gå in på define shorthanded tables... Citera
bigdwarf Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 PT funkar hur bra som helst. Bara å gå in på define shorthanded tables... funkar GT+ då som vanligt?? Citera
Lofberg_brillo Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Ingen som har problem med att importera till PT? Kollade i history-mappen och hittade inte ens några nya filer. Citera
K_MaN Postad 18 Mars , 2008 Rapport Postad 18 Mars , 2008 Vad händer med borden i lobbyn går inte att ha koll längre det är FR, HU, SH bord blandat lite hur som helst.... sjukt jobbigt TILT. Citera
stenarn Postad 18 Mars , 2008 Rapport Postad 18 Mars , 2008 Vad händer med borden i lobbyn går inte att ha koll längre det är FR, HU, SH bord blandat lite hur som helst.... sjukt jobbigt TILT. va? Citera
Octocrab Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Man kan inte läsa sina anteckningar om motspelarna innan Sit and Go-matchen har startat, det kunde man förut. En klar nedgradering. Går detta att ändra på något sätt Everest? Jag cashade ut från Eveverest i går, nu är det nog (på ett tag i alla fall), det kändes som att MASSOR AV EDGE gick förlorat när man inte kan se anteckningar och välja plats längre (och så det här med dessa otroligt kassa bonusar man får lida med) Nu blir det lättare på 22s och 55s SNGs i varje fall, jag kommer att vara haj på Sharkscope tills jag kommer tillbaka Nu blir det Full Tilt för hela slanten, min RB där är bättre än Everests bonus (sorgligt) Citera
stenarn Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Är det bara jag eller? Aha. Klicka på skiftnyckeln brevid "custom filter" (alt. "min lista") i lobbyn så kan du ställa in helt själv! Riktigt smidigt. Citera
Megadeth Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2008 Kan det vara så att det är deras nya usla månatliga bonusar som lockar så mycket extra grindare till sidan? Då är det bara att gratulera Everest... No value ffs Citera
Meganeoman Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Någon här som vet lösenordet för dagens påsk frirulle på everest kl 19.00? Citera
Crappy Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 PT funkar inte, GT+ funkar inte, omöjligt att se notes på spelare innan man startar turneringen (tableselection ett minne blott), Bra, bra och troligen bra. Är det sant? Slipper man alla "halvfuskare" då? Everest nästa Citera
VanMassenhoven Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 kommer inte in i klienten, ngn annan som har samma fel? Citera
gulapa Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Nu blir det ännu mer värde på EVP ! Citera
K_MaN Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 kommer inte in i klienten, ngn annan som har samma fel? Funkar för mig nu i alla fall.... Citera
Recommended Posts