Gå till innehåll

Vad fan händer Everest!?


Megadeth

Recommended Posts

har inte gått att spela SNG hela dagen och nu när man kan registrera sig är det ju sjukt rörigt! Ingenting är som förr och allt är sämre... bra uppdatering Everest! Bra med införande av speed SNG dock... men skärp er det går ju inte och se vilka spelare som sitter vid borden man registerar sig till och en massa extra popup-fönster som bara irriterar.. Det var bättre förr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

!!!!! AAAArrgggg

varför vill ni inte veta av oss spelare och försöker med alla medel skrämma iväg oss? Sämre o värdelös bonus, ljug om summitpoint-shop och nu detta! Bra jobbat Everest!!!! tack och adjö

 

ps. gillar speciellt att ni har bytt det lilla smidiga tourneyinfo-fönstret mot ett som upptar hela skärmen och tar 2 min. att få upp. Fantastiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla evp så riggat nu för tiden, såg att bigdwarf var uppe på nl 400, stärker bara min teori :roll: haha kidding kidding hur gick det bigdwarf?

 

Testade 12tabla NL100 gick sådär eftersom inte GT+ funkar som man är sjukligt beroende av. Annars gåre faktiskt stabilt, fixat laptop me 1920x nu så då kan man iaf lira 8 bord igen. Hur gåre förej!? NL200!??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

försöker långsamt gå över till betway, men sidan är åt HELVETE riggad, ÄCKLIGT somfan satt och räknade häromdagen då jag haft 12flushdraws varav 4 var med +par och jag träffade inte någon av dem vid allin. fruktansvärt är det verkligen. så jag håller mig på evp nl 200 där jag vet att det går an så jag känner plusset lite, håller på att scoopa runt på ett par sidor nu, gått och blivit paranoid för skattmasen på evp vill gärna inte hålla till där längre.

 

Tji där fick ni evp !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

försöker långsamt gå över till betway, men sidan är åt HELVETE riggad, ÄCKLIGT somfan satt och räknade häromdagen då jag haft 12flushdraws varav 4 var med +par och jag träffade inte någon av dem vid allin. fruktansvärt är det verkligen. så jag håller mig på evp nl 200 där jag vet att det går an så jag känner plusset lite, håller på att scoopa runt på ett par sidor nu, gått och blivit paranoid för skattmasen på evp vill gärna inte hålla till där längre.

 

Tji där fick ni evp !

 

 

Jo börjar också bli orolig det där med skatten, PMa om du hittar nåt nice nätverk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förutom införandet av nya turneringstyper finns det INGENTING positivt med uppdateringen! ALLT annat har blivit sämre! Måste vara smarta snubbar som jobbar med att uppgradera (nedgradera) mjukvaran.

 

PT funkar inte, GT+ funkar inte, omöjligt att se notes på spelare innan man startar turneringen (tableselection ett minne blott), stort och värdelöst info.fönster som tar hela skärmen, rörig layout med massor av nya turneringar och pop-up fönster till varje istället för att komma till bordet direkt som var fallet innan.

 

Detta håller inte Everest! Ändra tillbaka på momangen! Är du själv nöjd everestrepresentanten? Du har iofs aldrig besvarat en fråga från min sida...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med S&G-borden ska nu vara löst. Jag ber att ni nu provar igen och återkommer med saklig feedback som jag kan vidarebefordra till ledningen för Everest Poker. Jag vill även be att vi flyttar diskussionen till tråden nedan, eftersom diskussionen först inleddes där.

 

http://pokerforum.nu/forum/everest-poker/45684-no-dbp-speed.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med den nya omöjligheten att kolla in notes och se spelare som man kan söka på så är tableselection ett minne blott... Jag hamnade tack vare den nya uppgraderingen på ett bord med 7 grinders med mycket bra +statistik. Detta tackar jag Everest och den nya uppdateringen för, ni är skyldiga mig 20$! Seriöst ni måste fixa så att man kan se spelare och notes på de som är anmälda till en SNG, annars är allt mitt tableselection och antecknande om spelare och sharkscopande helt bortkastat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med den nya omöjligheten att kolla in notes och se spelare som man kan söka på så är tableselection ett minne blott... Jag hamnade tack vare den nya uppgraderingen på ett bord med 7 grinders med mycket bra +statistik. Detta tackar jag Everest och den nya uppdateringen för, ni är skyldiga mig 20$! Seriöst ni måste fixa så att man kan se spelare och notes på de som är anmälda till en SNG, annars är allt mitt tableselection och antecknande om spelare och sharkscopande helt bortkastat!

 

Absolut. Det var en av huvudanledningarna att jag lirade på Everest. Jag spelar flera hundra sessioner per månad och kommer söka mig vidare om inte detta åtgärdas inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar verkligen inte PT och GT+? :shock: Låter ju verkligen jättelockande då att börja lira på Everest igen. Tack för en kanonuppdatering Everest!

 

Märkte att man kan tolka det som att jag är ironisk, men det är jag inte. Vore verkligen kanon om Everest blev den första sajten som förbjöd HUDs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hysch...

FATTAR NI INTE VARFÖR DET ÄR SÅ BRA VÄRDE PÅ EVEREST???

 

Jovisst, skulle registrera mig för några purace-10$sng, finns inte ett bord med mindre än 5 storgrindare. På ett bord hade ALLA spelare en +ROI mellan 8 och 30%. Detta på 10$ bord! Förr i tiden hade man otur om det var 1 spelare med +ROI på dessa bord! Jag överdriver inte heller, bra värde jovisst ibland men man får fan leta och välja rätt tillfällen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar verkligen inte PT och GT+? :shock: Låter ju verkligen jättelockande då att börja lira på Everest igen. Tack för en kanonuppdatering Everest!

 

Märkte att man kan tolka det som att jag är ironisk, men det är jag inte. Vore verkligen kanon om Everest blev den första sajten som förbjöd HUDs.

 

klart att det kommer att fungera så småningom när det släpps uppdateringar, det är ju endast de nya turneringarna som inte funkar än också, så tyvärr för din del då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...